ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jolanta Bieńkowska
Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - okładka książki

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - okładka książki

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - okładka audiobooka MP3

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - okładka audiobooks CD

Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
144
     PDF

Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.

Wybrane bestsellery

Jolanta Bieńkowska

Jolanta Bieńkowska - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności