ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

Okładka książki Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

Okładka książki Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

Okładka książki Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
144
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.

Jolanta Bieńkowska

Zamknij

Wybierz metodę płatności