ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Krzysztof Wadas
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Krzysztof Wadas - okładka książki

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Krzysztof Wadas - okładka książki

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Krzysztof Wadas - okładka audiobooka MP3

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Krzysztof Wadas - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Czas nagrania:
8 godz. 49 min.
Czyta:
Tomasz Boruszczak
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-35%)
38,94 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-45%)
32,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-50%)
29,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana

Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:

  • zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.)
  • znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
  • najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem

Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Krzysztof Wadas

Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu, a także w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii marki. „Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją wspaniałą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.

Marketing to sztuka wyboru. Jeśli masz pokusę, by w reklamie powiedzieć wszystko o swoich produktach czy usłudze, to jest pierwszy podstawowy błąd, którego musisz unikać. Reklama jest dźwignią handlu, ale by była skuteczna, trzeba wiedzieć, jak ją stworzyć i o jakie elementy zadbać.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności