ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory?

(ebook) (audiobook) (audiobook)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory? Sébastien Couderc , Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse - okładka książki

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory? Sébastien Couderc , Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse - okładka książki

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory? Sébastien Couderc , Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse - okładka audiobooka MP3

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory? Sébastien Couderc , Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
14
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook

1,70 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Forum Ekonomiczne w Krynicy staje się najpoważniejszym miejscem dyskusji o marketingu politycznym w Europie Centralnej. Wspólnie z Zygmuntem Berdychowskim, inicjatorem i od wielu już lat organizatorem Forum Ekonomicznego, zaprosiliśmy do Krynicy polskiego Davos absolutną czołówkę marketingu politycznego w Europie.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

 

 

Wybrane bestsellery

Sébastien Couderc , Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse

Sébastien Couderc , Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse - pozostałe książki

Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności