NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
- Autor:
- Eryk Mistewicz
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 224
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.
Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji. Wydanie papierowe drugiego wydania Nowych Mediów liczy 224 strony. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje we wszystkich formatach publikacji elektronicznych, także na Kindle i tablety.
W drugim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Steve Jobs, Michał Kleiber, Eryk Mistewicz, Piotr Legutko, Piotr Gabryel, Marek Magierowski, Michał Kobosko, Jan Cieński, Howard Owens, Juliusz Braun, Wojciech Pawlak, Anna Kalczyńska, Piotr Kraśko, Michał Pol, Kataryna, Piotr VaGla Waglowski, Jean-Paul Oury, Edi Pyrek, Seth Godin, Piotr Wereśniak, Paweł Nowacki, Karolina Woźniacka, Ralph Talmont, Justyna Łukasik, Dawid Piaskowski, Michał Boni, Wayne Visser, Tomasz Białek, Jean-Marie Bockel.
Sprawdź również pierwsze wydanie Nowych Mediów>>
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
Wybrane bestsellery
-
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.34 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Eryk Mistewicz - pozostałe książki
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014
-
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli prom...
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyfra +), Tomaszem Czechowiczem (MCI Management), Jrgenem Bang-Jensenem (Play), Cezarym Smorszczewsk...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyfra +), Tomaszem Czechowiczem (MCI Management), Jrgenem Bang-Jensenem (Play), Cezarym Smorszczewsk...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
Jrgen Bang-Jensen, Tomasz Czechowicz, Beata Mońka, Eryk Mistewicz, Cezary Smorszczewski
-
W biznesie, zarządzaniu, kulturze, sporcie, polityce, a nawet w tworzeniu sieci widzów odwiedzających teatr Twitter sprawdza się, jako narzędzie generowania i rozpowszechniania własnych komunikatów, prezentowania własnego zdania, własnej opinii. Sprawdza się także, jak szybko się okazało, jako je...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-768-0728-7, 9788376807287
- Data wydania ebooka:
-
2012-11-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 180x255
- Numer z katalogu:
- 13126
- Rozmiar pliku Pdf:
- 13.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 25.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Social Media
Spis treści książki
- Credo, Steve JOBS
- Wyzwanie cywilizacyjne: wyzwalanie kreatywności, prof. Michał KLEIBER
- Czas Informacyjnych Siri, Eryk MISTEWICZ
- W wojnie moherów z lemingami zginęło dziennikarstwo, Piotr LEGUTKO
- Media już nie są czwartą władzą, Piotr
- Obiektywne dziennikarstwo to mit, Marek MAGIEROWSKI
- Tygodniki nie są informacyjnym fast foodem, Michał KOBOSKO
- Ile warte są informacje prasowe, Jan CIEŃSKI
- Gdy gazety chronią się za Paywallem wejdźcie na ich miejsce, Howard OWENS
- TVP: Dla kogo? Dlaczego?, Juliusz BRAUN
- Telewizja jutra coraz bliżej, Wojciech PAWLAK
- Gazeta papierowa marzenie młodych ludzi, Paweł NOWACKI
- Twitter? Więcej plusów niż minusów, Anna KALCZYŃSKA
- 28 milionów lajków, Piotr KRAŚKO
- Londyn 2012: Socjalympics, Michał
- Kontrola polityków, bez dziennikarzy, Piotr VaGla WAGLOWSKI
- Anonimowość wartość czy przekleństwo sieci?, Jean-Paul OURY
- Budowanie społeczności, TEDx i soft power, Ralph TALMONT
- Aby nie chodzić w kółko, Seth GODIN
- PINTEREST sztuka przypinania uwagi, Justyna ŁUKASIK
- BookLikes: społeczność nałogowych czytelników, Dawid PIASKOWSKI
- Strategia 4.0, Edi PYREK
- Pochwała narracji, Piotr WEREŚNIAK
- Debata: Jak komunikować najtrudniejsze reformy?, Michał BONI, Julio Salazar MORENO, Jelena WENDUTA
- Dziesięć trendów Web 2.0, Wayne VISSER
- Cyberterroryzm: gra o duszę, Tomasz BIAŁEK
- Cyberobrona priorytet Europy, Jean-Marie BOCKEL
- Warto przeczytać:
- Le nouvel art du Temps, Jean-Louis SERVAN-SCHREIBER
- Trust me, I'm lying, Ryan HOLIDAY
- Social TV. How marketers can reach and engage audiences by connecting television to the web, social media and mobile, Mike PROULX, Stacey SHEPATIN
- Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy, John HARTLEY
Oceny i opinie klientów: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 Eryk Mistewicz (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(1)
(1)
(0)
(0)
Maciej Maciejewski, informatyk
Data dodania: 2015-11-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Sebastian,
Data dodania: 2013-05-26 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Oleksandr Piddubnyy, dziennikarz
Data dodania: 2013-08-05 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Stanislaw eysmont,
Data dodania: 2012-08-29 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii