ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera

Okładka książki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera

Okładka książki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera

Okładka książki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
10
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook

1,70 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W biznesie, zarządzaniu, kulturze, sporcie, polityce, a nawet w tworzeniu sieci widzów odwiedzających teatr Twitter sprawdza się, jako narzędzie generowania i rozpowszechniania własnych komunikatów, prezentowania własnego zdania, własnej opinii. Sprawdza się także, jak szybko się okazało, jako jedno z narzędzi marketingu narracyjnego.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.


Eryk Mistewicz

Zamknij

Wybierz metodę płatności