NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013
- Autor:
- Eryk Mistewicz
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 224
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!
NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.
Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.
Wybrane bestsellery
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak je...(59.50 zł najniższa cena z 30 dni)
65.45 zł
119.00 zł(-45%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Eryk Mistewicz - pozostałe książki
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 9/2015
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014
-
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli prom...
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013
-
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwa...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyfra +), Tomaszem Czechowiczem (MCI Management), Jrgenem Bang-Jensenem (Play), Cezarym Smorszczewsk...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
-
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, p...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
-
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyfra +), Tomaszem Czechowiczem (MCI Management), Jrgenem Bang-Jensenem (Play), Cezarym Smorszczewsk...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0 NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
Jrgen Bang-Jensen, Tomasz Czechowicz, Beata Mońka, Eryk Mistewicz, Cezary Smorszczewski
-
W biznesie, zarządzaniu, kulturze, sporcie, polityce, a nawet w tworzeniu sieci widzów odwiedzających teatr Twitter sprawdza się, jako narzędzie generowania i rozpowszechniania własnych komunikatów, prezentowania własnego zdania, własnej opinii. Sprawdza się także, jak szybko się okazało, jako je...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera
Ebooka "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-768-0890-1, 9788376808901
- Data wydania ebooka:
-
2013-09-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 16469
- Rozmiar pliku Pdf:
- 15.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Witamy w Nowych Mediach
- Historia prawdziwa
- Dekalog nowych mediów
- Edward Snowden, Dreyfus naszych czasów
- Dziesięć wniosków ze sprawy Snowdena
- Kolejne plany kontroli sieci
- Oświadczenie Edwarda Snowdena
- Big Data – wyzwanie czasu
- Naturyści 2.0
- Ministerstwo Prawdy vs prawo do bycia zapomnianym
- Sieć – zabójca reputacji
- Gdy rodzimy biznes inwestuje w media
- Szanowna Redakcjo,
- Pierwsza liga dziennikarstwa MAPA POLSKICH MEDIÓW
- Dziennikarstwo to zaufanie. Niewiele więcej
- Rządzić zaczyna Szanowny Pan Czytelnik
- Kształcenie dziennikarskich elit
- Dziennikarstwo nie zatonie, ono się zmieni
- Dziennikarska żebranina
- Wiarygodność medium albo jego śmierć
- Dlaczego upada telewizja?
- Mój telewizor jest bezużyteczny
- Telewizja z przesłaniem
- Czas na media własne
- Nauki Wielkiego Brata
- @ChopinAirport
- Sekret Twittera
- Twitter szybszy niż agencje prasowe
- Przywódcy 164 krajów na Twitterze
- @Nowe_Media na Twitterze
- Dziennikarze nie są już politykowi potrzebni
- Zaczynaj od DLACZEGO
- Kolumbowie epoki 2.0
- To już koniec Apple?
- Jak uratowaliśmy „Parasolki z Cherbourga”
- Po pierwsze, nauka
- Pilnie szukam polskiego Steve’a Jobsa
- #PięknoNauki
- Aby wygrywać, twórz własne zasady
- Obrazy nie kształtują wspomnień, lecz budują doświadczenie
- Powrót do prostoty
- Google Glass: wszyscy jesteśmy publicznością
- Zaufanie 2.0
- Sekret dobrych aplikacji
- Niewolnicy sieci
- Dokument epoki Media detox
- Symulakry wolności
- Przeciw opresji 2.0
- Cztery wymiary nowych mediów
- Listy bez pośpiechu
- Siła narracji, moc tożsamości
- Historia 2.0
- Potęga narracji w epoce cyfrowej
- Warto przeczytać
- Koniec autorów
- E-bookowa rewolucja: czy czytniki zastąpią papierowe książki?
- Wszyscy jesteśmy eseistami
- Amoralna technologia
- Cyberteologia
- PR walczy z informacją, informacja z PR-em
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON - inne książki
-
Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. W swej ostatniej książce (Bezmarketing, wyd. w Polsce Helion/OnePress) doradza, jak firmy mogą skutecznie budować relacje z wykorzystaniem mediów społeczn...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Bezmarketing NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Bezmarketing
-
63 prezydentów lub premierów z 49 krajów aktywnie publikuje w serwisie mikroblogowym Twitter. Serwis ten promuje polityków z charyzmą. Wzorcem sposobu wykorzystania Twittera przez polityków w świecie jest Barack Obama. W Polsce: Minister Spraw Zagraniczny?????????????????????
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów
-
Jeden z najciekawszych tekstów o współczesnym dziennikarstwie wyszedł spod pióra Howarda Owensa, autora cenionego serwisu o dziennikarstwie internetowym. Warto przeczytać, jak dziennikarze w zmieniającym się świecie mogą zachować swój zawód, wykonując go wciąż z pasją i przekonaniem.
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo? NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
-
Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24 doświadczył pierwszego w Polsce aktu terroru ze strony portali społecznościowych. Poprosiłem, aby opowiedział o tym ringu w kisielu, na który go wepchnięto. Napisał o sieci, która jest jak broń masowego rażenia. I wcale nie jest mądra, zatraca, bowiem naturalne...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki
-
W zwięzłości krótkich wiadomości, często nie dłuższych niż werset Biblii, można wyrazić głębokie myśli pisze papież Benedykt XVI w orędziu na 46. Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu. Ważny dokument, wart lektury i pogłębionej refleksji u wszystkich osób zajmujących się komunikacją społeczną.
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Milczenie jest integralną częścią komunikacji NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Milczenie jest integralną częścią komunikacji
-
Polski rynek jest w istocie w erze przedinternetowej, zdecydowana większość ludzi czerpie informacje i wiedzę o świecie z telewizji to opinia dziennikarza pilnie obserwującego zmiany w jego świecie, w świecie mediów. Dariusz Rosiak dzieli się swymi refleksjami o zawodzie, który jak twierdzi pr...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziennikarstwo przetrwa NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziennikarstwo przetrwa
-
Kto lepiej od szefa tabloidu przedstawi zasady, jakimi kieruje się w podsycaniu zainteresowania wokół osób publicznych, a następnie spychania tychże ukształtowanych często przez nie celebrytów w społeczną otchłań? Kto lepiej odpowie na pytanie: jak bronić się przed tabloidami? Kto, jeśli nie reda...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Może są straszni, ale są Tobie potrzebni NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Może są straszni, ale są Tobie potrzebni
-
Są dokumenty w świecie nowych mediów, które znać musimy. Do takich dokumentów należy artykuł Richarda Stallmana z 1997 r., który ukazał się w Communications of the ACM (Vol.40, No.2). Artykuł o tym, jak czytamy, co czytamy, i czy aby nie łamiemy przy tej okazji prawa. Rzecz warta pogłębionej refl...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania
-
Doświadczenie Piotra Lipińskiego jest doświadczeniem autora, który eksperymentuje, szuka, popełnia błędy, ale przechodzi ze świata XIX wieku do świata XXI wieku; ze świata, w którym zdany jest na domy wydawnicze, do świata, w którym kilka wieczorów przy komputerze pozwala mu wydać książkę. Nie je...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Autorze! Wydaj się sam! NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Autorze! Wydaj się sam!
-
Nowe media to sztuka łączenia wielu aktywności, w przypadku Igora Lipińskiego: muzyki, iluzji, technologii. Oto jego opowieść o tym, jak ominął wielkie studia nagraniowe i wydaje swoje kolejne płyty, a także o tym, jak pasja i zdolność przedzierania się przez przeciwności jest w stanie doprowadzi...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Moja muzyka nie zna granic NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Moja muzyka nie zna granic
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 Eryk Mistewicz (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2014-10-16 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem