SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
- Autor:
- Piotr Kaleta
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 20
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację”.
W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („również dla Google”), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach naszych działań.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(17.99 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%)
O autorze książki
Piotr KaletaPiotr Kaleta - z copywritingiem i contentem związany od 2011 roku. Podczas pracy w x-komie, szczególnie upodobał sobie treści SEO friendly, będące częścią unikatowej komunikacji. W efekcie w 2018 roku dzięki opisom pozycjonującym produkty zdobył dla firmy nagrodę semKRK awards (kampania „Ruch napędzany wydarzeniami”). Lubi technologie, dlatego udziela się na portalu Geex. W wolnym czasie, jeśli akurat nie czyta, nie pływa ani nie spaceruje, robi audyty contentowe i prowadzi szkolenia dla copywriterów.
Ebooka "SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: http://detalistka.pl Ewa KrzempekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Piotr Kaleta swoim poradnikiem chce przekonać wszystkich dotąd nieprzekonanych o tym, że unikatowe treści są dziś koniecznością. Oryginalny content pozwala wyróżnić się wśród konkurencji, a jeśli jest jeszcze przyjazny dla wyszukiwarek i zrozumiały dla klientów, tym lepiej. Autor inspiruje, radzi i uczy, że dobre treści mogą generować większą sprzedaż. Dobre copy ma też przełożenie na zaufanie klientów, wzmacnia i buduje autorytet marki. Jeśli szukasz więc książki, która pokaże Ci od kulis, jak się do tego mądrze zabrać, na czym skupić i jakich błędów nie popełniać, w tej książce znajdziesz cenne know-how. Tytuł zarówno dla (początkujących) copywriterów, właścicieli małych biznesów, jak i prowadzących sprzedaż online.
-
Recenzja: Chwila kultury Nadziak PatrycjaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na pewnych zajęciach wykładowca powiedział, że wystarczy przeczytać 3 książki specjalistyczne, by wiedzieć na dany temat więcej niż przeciętny użytkownik języka. Idąc tym tropem sięgnęłam po SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Chciałam przekonać się, jak dużo da mi lektura książki o umiejętności, która jest tak bardzo potrzebna we współczesnej blogosferze - unikatowym pisaniu. Początkowe zaskoczenie niewielkim rozmiarem książki, mającej zaledwie sto trzydzieści stron, szybko zmieniło się w zachwyt. Okazało się bowiem, że w przypadku publikacji Piotra Kalety wielkość nie ma znaczenia. Mimo małej liczby stron, jego książka jest jedną z najbardziej wartościowych publikacji dotyczących tworzenia w internecie, jaką miałam przyjemność przeczytać. Książka składa się z pięciu rozdziałów podzielonych na kilka podrozdziałów. W każdym z nich opisany jest inny problem dotyczący tworzenia różnych treści. Autor skupia się nie tylko na tekstach pisanych. W publikacji można znaleźć również wskazówki na temat tworzenia na przykład marki, czy to osobistej, czy firmowej. Proponuje, jak rozwiązać konkretne problemy dotyczące sprawnego funkcjonowania firmy i kontaktu z klientami. Pokazuje także, jakich błędów wizerunkowych nie należy popełniać. Zwracając uwagę na przekazywane treści, można śmiało stwierdzić, że książka, która z pozoru może wydawać się skierowana do wąskiego grona odbiorców, w rzeczywistości pomóc może zarówno twórcom intenetowym, jak i właścicielom małych firm budowanych czy sprzedawcom targowym. Seorigami to pigułka wszystkich istotnych informacji dotyczących sztuki pisania unikatowego. Kalecie udało się w przystępny sposób przedstawić i wytłumaczyć odbiorcom najważniejsze zasady SEO. Autor na prostych przykładach, takich jak sprzedawca truskawek, pokazuje jak wprowadzenie jednej zmiany może wpłynąć na wizerunek całej firmy, w tym przypadku stoiska na targu. Kaleta używa takiej ilości słownictwa specjalistycznego, by czytelnik zrozumiał jak dane zjawisko się nazywa się i jednocześnie na czym on polega Jednocześnie autor wyraźnie zaznaczył, że to, co znajduje się w tej książce jest dopiero wstępem do godzin pracy nad umiejętnością trafnego doboru słów i konstruowania zdań w taki sposób, by wizerunek marki był spójny. A wszystko to sam ujmuje w proste do zrozumienia zdania. Nie ma co się oszukiwać, dzięki tej książce nie stałam się specjalistką od SEO. Poszerzyła ona jednak w pewnym stopniu moje horyzonty i sprawiła, że z innej perspektywy spojrzałam na tworzone treści. Ponadto wskazała kierunek, w którym powinnam podążyć, by to co tworzę w przyszłości okazało się wartościowe dla czytelników i jednocześnie przyjazne dla „robocików” Google’a. Jeśli więc chcecie poszerzyć swoje kompetencje w zakresie tworzenia marki; jeśli zastanawiacie się, jak stworzyć unikatowy opis lub po prostu ciekawi was, dlaczego unikatowość w internecie jest tak ważna, książka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) w prosty sposób wprowadzi was od świata SEO i odpowie na nurtujące pytania.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli interesujesz się tworzeniem contentu i lubisz książki napisane luźnym językiem, to jest to pozycja idealna dla Ciebie! Autor na podstawie realnych historii (np. Radka czy Pana Henryka) i innych przykładów, krok po kroku tłumaczy: ✔️ gdzie szukać inspiracji ✔️ jak tworzyć unikatowy content.. ✔️ i skuteczne opisy ✔️ czego unikać. Czytając książkę totalnie zapomniałam, że jest ona branżowa.. Tak płynnie przewijałam kartki jak nigdy 💜 Autor ma świetny styl pisania, tak luźny.. Widać, że zna się na rzeczy. Nie przeszkadza nawet brak obrazków czy innych materiałów graficznych (gdzieniegdzie są tylko minimalistyczne tabelki czy wykresy). Jest to pozycja dedykowana zarówno początkującym, jak i bardziej doświadczonym copywriterom i marketingowcom.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8833-8, 9788328388338
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-01-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9015-7, 9788328390157
- Data wydania ebooka:
- 2022-01-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 156722
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Wstęp
- Rozdział 1. Właściwie po co mi opisy?
- Jaką treść powinny wyrażać opisy?
- Ale czy ja potrzebuję opisów unikatowych?
- Po co unikatowość w opisach i treściach?
- Unikatowość a SEO
- Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne?
- Czy unikatowość na dużą skalę jest w ogóle możliwa?
- Które przestrzenie pozwalają pisać unikatowo?
- Segment 1. Firma, czyli brand nadrzędny
- Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany
- Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana
- Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie
- Rozdział 2. Google propsuje unikatowość
- Jak zdaniem Google wygląda unikatowy tekst?
- Jaką wartość ma unikatowość?
- Unikatowy content to darmowa promocja
- Unikatowość wyrabia autorytet domeny
- Pułapki duplicate content
- Tekst unikatowy vs autorski. Czym się one różnią?
- Dla robotów długość tekstu ma znaczenie
- Synonimy się nie sprawdzają. Nie zawsze
- Rozdział 3. Ludzka twarz opisu
- Jakie opisy często publikują producenci?
- Jak powinna wyglądać ludzka twarz opisu?
- Układ i grupowanie contentu
- Introduce, czyli krótka prezentacja
- Odwrócona piramida ważności
- Grupowanie contentu dla wygody klienta
- Optymalna długość akapitów
- Treści dla głowy
- Treści dla serca
- Treści dla rąk
- Boski schemat: Cecha Zaleta Korzyść
- Wykorzystanie produktów w praktyce
- Użytkowanie nieoczywiste
- Triki i ciekawostki
- Gdzie umieszczać treści z ludzką twarzą?
- Skąd czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treści?
- Rozdział 4. A kiedy zabraknie weny
- Tworzenie makiet krok po kroku
- Dlaczego trzeba określić: czym jest?
- Dlaczego trzeba określić: czym nie jest?
- Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne?
- Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne?
- Konwencja oczywista
- Konwencja nieoczywista
- Nieustannie zbieraj inspiracje
- Tworzenie makiet krok po kroku
- Rozdział 5. Jak nie pisać? Czego unikać?
- Klątwa wiedzy
- Kult cargo
- Wodolejstwo, czyli brak konkretów
- Patos wzniosłe pisanie o prostych rzeczach
- Zdania wielokrotnie złożone
- Zdania bez logicznego ciągu
- (Nie)Zakończenie
- Podziękowania
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) Piotr Kaleta (20) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(14)
(2)
(0)
(2)
(1)
(1)
więcej opinii