SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
- Autor:
- Piotr Kaleta
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 17
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację”.
W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („również dla Google”), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach naszych działań.
Wybrane bestsellery
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Trzymasz w ręku książkę, która odsłania mroczne tajemnice elit, rządów i polityków. Wiedza w niej zawarta będzie bezcenna w obliczu kolejnego kryzysu, na który już teraz przygotowują się rekiny finansjery. Droga do ruiny wyjaśnia podstawowe procesy zachodzące w gospodarce. Pokazano w niej, jak po...
Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz nauczyć się rozrysowywać swoje myśli, jasno przedstawiać innym pomysły i rozwiązania problemów, ułatwiać zrozumienie skomplikowanych kwestii, sprzedawać dowolny produkt, a ponadto robić to wszystko w sposób zabawny i inteligentny, koniecznie sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej m...
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klient...
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
O autorze książki
Piotr KaletaPiotr Kaleta - z copywritingiem i contentem związany od 2011 roku. Podczas pracy w x-komie, szczególnie upodobał sobie treści SEO friendly, będące częścią unikatowej komunikacji. W efekcie w 2018 roku dzięki opisom pozycjonującym produkty zdobył dla firmy nagrodę semKRK awards (kampania „Ruch napędzany wydarzeniami”). Lubi technologie, dlatego udziela się na portalu Geex. W wolnym czasie, jeśli akurat nie czyta, nie pływa ani nie spaceruje, robi audyty contentowe i prowadzi szkolenia dla copywriterów.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
http://detalistka.pl Ewa Krzempek
Piotr Kaleta swoim poradnikiem chce przekonać wszystkich dotąd nieprzekonanych o tym, że unikatowe treści są dziś koniecznością. Oryginalny content pozwala wyróżnić się wśród konkurencji, a jeśli jest jeszcze przyjazny dla wyszukiwarek i zrozumiały dla klientów, tym lepiej. Autor inspiruje, radzi i uczy, że dobre treści mogą generować większą sprzedaż. Dobre copy ma też przełożenie na zaufanie klientów, wzmacnia i buduje autorytet marki. Jeśli szukasz więc książki, która pokaże Ci od kulis, jak się do tego mądrze zabrać, na czym skupić i jakich błędów nie popełniać, w tej książce znajdziesz cenne know-how. Tytuł zarówno dla (początkujących) copywriterów, właścicieli małych biznesów, jak i prowadzących sprzedaż online.
-
Chwila kultury Nadziak Patrycja
Na pewnych zajęciach wykładowca powiedział, że wystarczy przeczytać 3 książki specjalistyczne, by wiedzieć na dany temat więcej niż przeciętny użytkownik języka. Idąc tym tropem sięgnęłam po SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Chciałam przekonać się, jak dużo da mi lektura książki o umiejętności, która jest tak bardzo potrzebna we współczesnej blogosferze - unikatowym pisaniu. Początkowe zaskoczenie niewielkim rozmiarem książki, mającej zaledwie sto trzydzieści stron, szybko zmieniło się w zachwyt. Okazało się bowiem, że w przypadku publikacji Piotra Kalety wielkość nie ma znaczenia. Mimo małej liczby stron, jego książka jest jedną z najbardziej wartościowych publikacji dotyczących tworzenia w internecie, jaką miałam przyjemność przeczytać. Książka składa się z pięciu rozdziałów podzielonych na kilka podrozdziałów. W każdym z nich opisany jest inny problem dotyczący tworzenia różnych treści. Autor skupia się nie tylko na tekstach pisanych. W publikacji można znaleźć również wskazówki na temat tworzenia na przykład marki, czy to osobistej, czy firmowej. Proponuje, jak rozwiązać konkretne problemy dotyczące sprawnego funkcjonowania firmy i kontaktu z klientami. Pokazuje także, jakich błędów wizerunkowych nie należy popełniać. Zwracając uwagę na przekazywane treści, można śmiało stwierdzić, że książka, która z pozoru może wydawać się skierowana do wąskiego grona odbiorców, w rzeczywistości pomóc może zarówno twórcom intenetowym, jak i właścicielom małych firm budowanych czy sprzedawcom targowym. Seorigami to pigułka wszystkich istotnych informacji dotyczących sztuki pisania unikatowego. Kalecie udało się w przystępny sposób przedstawić i wytłumaczyć odbiorcom najważniejsze zasady SEO. Autor na prostych przykładach, takich jak sprzedawca truskawek, pokazuje jak wprowadzenie jednej zmiany może wpłynąć na wizerunek całej firmy, w tym przypadku stoiska na targu. Kaleta używa takiej ilości słownictwa specjalistycznego, by czytelnik zrozumiał jak dane zjawisko się nazywa się i jednocześnie na czym on polega Jednocześnie autor wyraźnie zaznaczył, że to, co znajduje się w tej książce jest dopiero wstępem do godzin pracy nad umiejętnością trafnego doboru słów i konstruowania zdań w taki sposób, by wizerunek marki był spójny. A wszystko to sam ujmuje w proste do zrozumienia zdania. Nie ma co się oszukiwać, dzięki tej książce nie stałam się specjalistką od SEO. Poszerzyła ona jednak w pewnym stopniu moje horyzonty i sprawiła, że z innej perspektywy spojrzałam na tworzone treści. Ponadto wskazała kierunek, w którym powinnam podążyć, by to co tworzę w przyszłości okazało się wartościowe dla czytelników i jednocześnie przyjazne dla „robocików” Google’a. Jeśli więc chcecie poszerzyć swoje kompetencje w zakresie tworzenia marki; jeśli zastanawiacie się, jak stworzyć unikatowy opis lub po prostu ciekawi was, dlaczego unikatowość w internecie jest tak ważna, książka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) w prosty sposób wprowadzi was od świata SEO i odpowie na nurtujące pytania.
-
Marketing w Pigułce Wolszczak Ewelina
Jeśli interesujesz się tworzeniem contentu i lubisz książki napisane luźnym językiem, to jest to pozycja idealna dla Ciebie! Autor na podstawie realnych historii (np. Radka czy Pana Henryka) i innych przykładów, krok po kroku tłumaczy: ✔️ gdzie szukać inspiracji ✔️ jak tworzyć unikatowy content.. ✔️ i skuteczne opisy ✔️ czego unikać. Czytając książkę totalnie zapomniałam, że jest ona branżowa.. Tak płynnie przewijałam kartki jak nigdy 💜 Autor ma świetny styl pisania, tak luźny.. Widać, że zna się na rzeczy. Nie przeszkadza nawet brak obrazków czy innych materiałów graficznych (gdzieniegdzie są tylko minimalistyczne tabelki czy wykresy). Jest to pozycja dedykowana zarówno początkującym, jak i bardziej doświadczonym copywriterom i marketingowcom.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8833-8, 9788328388338
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-01-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9015-7, 9788328390157
- Data wydania ebooka:
-
2022-01-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 156722
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Wstęp
- Rozdział 1. Właściwie po co mi opisy?
- Jaką treść powinny wyrażać opisy?
- Ale czy ja potrzebuję opisów unikatowych?
- Po co unikatowość w opisach i treściach?
- Unikatowość a SEO
- Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne?
- Czy unikatowość na dużą skalę jest w ogóle możliwa?
- Które przestrzenie pozwalają pisać unikatowo?
- Segment 1. Firma, czyli brand nadrzędny
- Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany
- Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana
- Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie
- Rozdział 2. Google propsuje unikatowość
- Jak zdaniem Google wygląda unikatowy tekst?
- Jaką wartość ma unikatowość?
- Unikatowy content to darmowa promocja
- Unikatowość wyrabia autorytet domeny
- Pułapki duplicate content
- Tekst unikatowy vs autorski. Czym się one różnią?
- Dla robotów długość tekstu ma znaczenie
- Synonimy się nie sprawdzają. Nie zawsze
- Rozdział 3. Ludzka twarz opisu
- Jakie opisy często publikują producenci?
- Jak powinna wyglądać ludzka twarz opisu?
- Układ i grupowanie contentu
- Introduce, czyli krótka prezentacja
- Odwrócona piramida ważności
- Grupowanie contentu dla wygody klienta
- Optymalna długość akapitów
- Treści dla głowy
- Treści dla serca
- Treści dla rąk
- Boski schemat: Cecha Zaleta Korzyść
- Wykorzystanie produktów w praktyce
- Użytkowanie nieoczywiste
- Triki i ciekawostki
- Gdzie umieszczać treści z ludzką twarzą?
- Skąd czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treści?
- Rozdział 4. A kiedy zabraknie weny
- Tworzenie makiet krok po kroku
- Dlaczego trzeba określić: czym jest?
- Dlaczego trzeba określić: czym nie jest?
- Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne?
- Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne?
- Konwencja oczywista
- Konwencja nieoczywista
- Nieustannie zbieraj inspiracje
- Tworzenie makiet krok po kroku
- Rozdział 5. Jak nie pisać? Czego unikać?
- Klątwa wiedzy
- Kult cargo
- Wodolejstwo, czyli brak konkretów
- Patos wzniosłe pisanie o prostych rzeczach
- Zdania wielokrotnie złożone
- Zdania bez logicznego ciągu
- (Nie)Zakończenie
- Podziękowania
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)38.42 zł
49.90 zł(-23%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)45.43 zł
59.00 zł(-23%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) Piotr Kaleta (17)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(11)
(2)
(0)
(2)
(1)
(1)
Magdalena Pytlas,
Data dodania: 2023-02-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marta Idczak - Kapitan Statku St-38,
Data dodania: 2022-09-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Igor,
Data dodania: 2022-08-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta,
Data dodania: 2022-08-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wiktoria ,
Data dodania: 2022-03-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marta,
Data dodania: 2022-02-24 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Kamil,
Data dodania: 2022-02-12 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marta,
Data dodania: 2022-02-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Cezary,
Data dodania: 2022-02-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-02-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2022-02-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-04-26 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-02-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-09-06 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-02-04 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aleksandra,
Data dodania: 2022-02-14 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-02-08 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii