Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 488
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Dowiedz się więcej o Autorach >>
E-handel w pytaniach i odpowiedziach
Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!
Z tej książki dowiesz się między innymi:
- jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
- w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
- jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
- jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
- jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
- jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
- jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację
Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!
PATRONAT MEDIALNY:
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Czas wolny, na pierwszy rzut oka tak łatwy w definiowaniu, obecnie nabiera nowych znaczeń i kontekstów, o jakich jeszcze dwie dekady temu nawet nie myślano. Już w 1930 r. J.M. Keynes uzasadnił tezę, która wraca współcześnie - w krajach uprzemysłowionych nadchodzi epoka permanentnych wakacji. Wyzwaniem zatem stają się sposoby radzenia sobie z nadmiaLABORATORIUM DOŚWIADCZEŃ CZASU WOLNEGO Problemy współczesności LABORATORIUM DOŚWIADCZEŃ CZASU WOLNEGO Problemy współczesności
(32,34 zł najniższa cena z 30 dni)
32.34 zł
42.00 zł (-23%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%)
O autorze książki
Grzegorz Godlewski – programista z wieloletnim doświadczeniem. Zawodowo związany z tworzeniem nowoczesnych i funkcjonalnych stron internetowych. Swoją wiedzą dzieli się z innymi prowadząc szkolenia z programowania front-end i back-end. Nie lubi stać w miejscu, dlatego ciągle rozwija swoje kompetencje i poznaje nowe technologie. W wolnych chwilach czyta książki i organizuje piesze wędrówki.
Ludzie sądzą, że informatyka to sztuka dla geniuszy, ale w rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie. To praca wielu zwykłych ludzi, którzy razem tworzą coś większego, jak mur zbudowany z wielu małych kamieni.
Donald Knuth
Ebooka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Sukces Krzysztof Jędrzejczak, 2014-03-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to praca zbiorowa pod redakcją Piotra Karwatki, doświadczonego programisty oraz project managera. Zawarte w niej artykuły pokazują, jak wdrożyć e-commerce - od pomysłu do realizacji i weryfikacji technicznej. Niewątpliwym atutem tego poradnika jest połączenie tematyki informatycznej z biznesową i prawną, co stanowi pewne novum na polskim rynku wydawniczym. Dotychczas te kwestie rozpatrywane były bowiem na ogół w odrębnych publikacjach. I, co znów warte podkreślenia, w pracach nad „Technologią..." uczestniczyło 12 ekspertów: informatyków, biznesmenów, konsultantów biznesowych, a także specjalistów od mediów i ochrony własności intelektualnej oraz danych osobowych. Książka została napisana w sposób bardzo przejrzysty,w formie odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ1 Dla programistów, team leaderów, menedżerów IT zajmujących się wdrażaniem i utrzymaniem platform sprzedażowych powinna to być lektura obowiązkowa.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Marta Ratomska, 2014-01-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po książkę Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, sięgnęłam pomimo rozbieżności moich zainteresowań z tematyką poradnika. Szczerze mówiąc była ona dla mnie swoistym wyzwaniem i celem działania w myśl zasady, że należy poszerzać swoje horyzonty myślowe i nie zamykać się tylko na to, co jest nam dobrze znane.
Po przeczytaniu kilku stron nabrałam przekonania, że spotkanie z tą lekturę będę mogła zaliczyć do wartościowych i wzbogacających. Autorzy sprostali nie lada wyzwaniu. Potraktowali sprawę kompleksowo i z dbałością o wiele detali rzeczowych oraz kwestii formalnych, a jednocześnie zadbali o to, aby książka była przystępna i przyjazna dla Czytelnika. Choć zaznaczają na wstępie, że lektura przeznaczona jest głównie dla specjalistów (programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT), którzy posiadają podstawową (lecz nie pobieżną!) wiedzę w zakresie tworzenia i prowadzenia biznesu internetowego, to według mnie z poradnika może śmiało korzystać o wiele szersze grono Czytelników. Przecież każdy z nas niejednokrotnie w swoim życiu tak prywatnym, jak i zawodowym, staje przed mniej lub bardziej skomplikowanym zadaniem zaplanowania, skoordynowania, zrealizowania i monitorowania jakiegoś projektu grupowego.
Wydanie zawiera 11 rozdziałów, analogicznych do procesu planowania i realizacji projektów wprowadzenia usług on-line i aplikacji mobilnych do biznesu. W ten sposób możemy prześledzić ścieżkę tworzenia, wdrażania i ewaluacji działania nowoczesnych technologii informatycznych we współczesnym świecie. Każdy rozdział podzielony jest na podrozdziały, z których każdy zaczyna się od kluczowego pytania postanowionego w sposób prosty i konkretny, jak np. Jak budować i rozwijać zespół technologiczny? Jak wybrać dostawcę hostingu i na co zwracać uwagę w umowach hostingowych? Co to jest SLA i jakie powinno mieć parametry? W jaki sposób zintegrować system księgowy ze sklepem? Co zrobić, jeśli sklep ma problemy wydajnościowe? Jak zwiększyć widoczność produkty w wyszukiwarce? W jaki sposób monitorować dostępność aplikacji? Na te i wiele innych pytań czytelnik znajdzie jasną i wyczerpującą odpowiedź. Dzięki temu, że autorzy legitymują się nie tylko rzetelnym wykształceniem, ale także wieloletnią praktyką zawodową, potrafią omówić poruszaną problematykę w kontekście realnych szans i zagrożeń dla proponowanych rozwiązań. Dosyć wyraźnie oddzielają teorię od praktyki i uczulają na wiele niuansów, które osoba początkująca w tym temacie może w sposób naturalny pominąć.
Wielką zaletą książki jest to, iż zawiera ona bardzo kompleksowe spojrzenie na podejmowany temat. Wypowiedzi specjalistów z branży nie tylko IT, ale także takich jak prawo czy HR wydają się niezwykle cenne i wzbogacające niniejszy poradnik o aspekt praktyczny.
Układ treści, swoją drogą bardzo obszernej, jest bardzo przejrzysty, spójny i logiczny. Zebranie danych w tabele, uchwycenie dygresji w ramkach, wytłuszczenie i wypunktowanie najważniejszych punktów sprawia, że podane treści są przystępne do przyswojenia i zapamiętania, a w razie potrzeby możemy łatwo wrócić i odnaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Poradnik spełnia swoją funkcję w każdym calu. Uczula na to, że na każdy projekt należy spojrzeć z kilku perspektyw – oczami klienta, wykonawcy zlecenia, zespołu podwykonawców, osób zarządzającymi wiedzą i ludźmi. Natomiast z perspektywy psychologa, szczególnie wartościową zaletą książki wydaje mi się to, iż pomimo faktu, że traktuje ona o tematyce pozornie oddalonej od kwestii międzyludzkich, to tak naprawdę uzmysławia nam, że wszelkie usługi oparte na technologii informatycznej są tworzone przez ludzi i dla ludzi, a z pominięcia tego faktu może wynikać wiele problemów i rozczarowań na każdym etapie pracy nad projektem. Wziąwszy to pod uwagę, autorzy podsuwają szeroki wachlarz rozwiązań, po które należy sięgnąć, aby uchronić się przed najczęściej popełnianymi błędami.
W dzisiejszych czasach, kiedy przepływ informacji jest niewyobrażalnie szybki i dostęp do wiedzy z niemalże każdej dziedziny jest względnie łatwy, taki poradnik może okazać się szczególnie przydatny. Człowiek częstokroć zagubiony w gąszczu wiadomości tak naprawdę traci orientację, w jaki sposób efektywnie rozwiązać dany problem lub gdzie znaleźć kompetentnego specjalistę. Dzięki konkretnym podpowiedziom zawartym w książce możemy zaoszczędzić wiele czasu, np. na szukanie narzędzi ułatwiających koordynację pracy ludzi pracujących na odległość nad jednym zleceniem, lub szukanie informacji o tym, w jaki sposób skonstruować umowę, aby gwarantowała ona bezpieczeństwo i satysfakcję zarówno dla klienta, jak i dla całego zespołu pracującego nad wykonaniem zlecenia.
Jako osoba na progu ukończenia studiów pozwolę sobie na końcową refleksję, że lektura niniejszego poradnika może być okazją do tego, aby spojrzeć na naszą wiedzę teoretyczną w sposób kreatywny, oraz zainspirować do pomysłu jej skomercjalizowania. Jest to o tyle istotne, że żyjemy w świecie, który oferuje nam dzisiaj tak wysoce rozwinięte rozwiązania technologiczne, a na uczelniach coraz bardziej widoczne są trendy transferu wiedzy do tworzenia innowacyjnych przedsiębiorstw.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7541-8, 9788324675418
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-10-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8725-1, 9788324687251
- Data wydania ebooka :
-
2013-10-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 13865
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Jak przeprowadzić projekt z sukcesem? (34)
- Jak prowadzić projekt? (34)
- Co robić w sytuacjach kryzysowych? (37)
- Jak być dobrym project managerem? (39)
- Jak porządkować komunikację z firmą wdrożeniową? (41)
- Myślimy o komunikacji już na etapie podpisywania umowy (42)
- Etap analityczny i projektowy (43)
- Testy i odbiór (45)
- Utrzymanie (46)
- Jak budować i rozwijać zespół technologiczny? (50)
- Przede wszystkim - wspólny cel i szacunek dla pracy innych (50)
- Dobra atmosfera (51)
- Elitarność i autorytet (52)
- Odpowiedzialność (53)
- Nowe technologie (53)
- Wymiana wiedzy (54)
- Jak zapewnić sprawną współpracę project managera i programistów? (56)
- Jaką wybrać metodykę? Scrum i Kanban (61)
- Metodyki zwinne (62)
- Jak działa Scrum? (63)
- Czym jest Kanban i jak może pomóc? (65)
- Jakie są różnice pomiędzy Scrumem a Scrumbanem? (67)
- Jaką metodykę wybrać? (67)
- Jak skutecznie zebrać wymagania? (70)
- Jak radzić sobie ze zmianami wymagań? (74)
- Wpływ zmian na projekt (76)
- Jak wdrażać zmiany? (77)
- Czym jest i co powinien zawierać projekt funkcjonalny? (81)
- Czym jest projekt funkcjonalny? (81)
- Jak przygotować projekt? (82)
- Projektowanie a użyteczność - podstawy podstaw (87)
- Co powinna zawierać dokumentacja techniczna? (94)
- Dokumentacja techniczna projektu (94)
- Dokumentacja wdrożeniowa (95)
- Dokumentacja użytkownika (95)
- Zawartość dokumentacji (96)
- Testowanie dokumentacji (100)
- Dedykowana platforma, oprogramowanie pudełkowe czy open source? (102)
- Platforma dedykowana (104)
- Oprogramowanie pudełkowe (105)
- Oprogramowanie pudełkowe zamknięte, oprogramowanie w formie dzierżawy (105)
- Mit rozwiązań komercyjnych (106)
- Oprogramowanie pudełkowe otwarte - open source (107)
- Licencje open source (109)
- Porównanie dostępnych opcji (111)
- Dla praktyków - najpopularniejsze platformy (113)
- Jak ocenić oprogramowanie pod kątem dalszego rozwoju? (115)
- Przede wszystkim - licencja (116)
- Portfolio wdrożeń (117)
- Wsparcie producenta (117)
- Dokumentacja (117)
- Architektura (118)
- Testy automatyczne (119)
- Historia dotychczasowych zmian (120)
- Jak w odpowiedzialny sposób poprawiać jakość techniczną projektu? (122)
- Motywacje i cele (123)
- Jak refaktoryzować? (125)
- Jak planować rozwój oprogramowania oraz pracę? (127)
- Obawy użytkowników (128)
- Organizacja wiedzy (129)
- Jak wypracować nawyki związane z jakością? (135)
- Jak wydawać kolejne wersje oprogramowania? (139)
- Ciągła integracja (139)
- Przed wdrożeniem (144)
- Wdrożenie (145)
- Sposób wdrażania (146)
- Jak i kiedy aktualizować kod platformy oraz jak dbać o jego bezpieczeństwo? (148)
- Zmiany wykonywane w trakcie wdrożenia (149)
- Śledzenie historii zmian (150)
- Testy i zarządzanie wersjami (151)
- Jak przejąć nieznany projekt od firmy trzeciej i dalej go rozwijać? (152)
- Dokumentacja i szkolenia (152)
- Wywiad i poznanie systemu (154)
- Uruchomienie i podstawowe czynności (154)
- Analiza kodu źródłowego (154)
- Zespół do zadań specjalnych (156)
- Testy jednostkowe (156)
- System kontroli wersji i śledzenie zmian (157)
- Dziennik (log) projektu i dokumentacja (157)
- Jak wybrać dostawcę hostingu i na co zwracać uwagę w umowach hostingowych? (160)
- Świadomy wybór firmy hostingowej (160)
- Po pierwsze: pytaj i zapisz w umowie lub regulaminie (161)
- Na co zwracać uwagę (161)
- Poziom jakości usług (163)
- Normy i standardy (164)
- Polska, Europa, świat (164)
- Umowa powierzenia przetwarzania danych (165)
- Co to jest SLA i jakie powinno mieć parametry? (169)
- Dostępność systemu (170)
- Tryb monitorowania, raportowania i eskalacji (171)
- Tryb zgłaszania problemów (172)
- Zakres asysty technicznej (172)
- Czas reakcji (172)
- Czas naprawy i obejścia błędu (173)
- Czas przywracania kopii zapasowych (173)
- Niezawodność sprzętu (174)
- Czas naprawy lub wymiany sprzętu (174)
- Przepustowość łączy i limity transferu (175)
- Dostępność sieci (175)
- Wirtualizacja. Jakie są plusy i minusy? (176)
- Czym jest wirtualizacja? (176)
- Wady i zalety (178)
- Najpopularniejsze technologie wirtualizacji (181)
- Czy to się opłaca? (182)
- Jak użyć chmury obliczeniowej do skalowania? (184)
- Wzorce pracy serwisów internetowych (184)
- Klęska urodzaju (186)
- W czym mogą pomóc nam chmury? (188)
- Jak migrować? (190)
- Jak bezpiecznie przetwarzać informacje? (198)
- Centrum przetwarzania (199)
- Serwery i osprzęt sieciowy (200)
- Systemy (202)
- Bazy danych (205)
- Jak bezpiecznie przetwarzać korespondencję masową? (211)
- Komponenty (211)
- Zgody i regulaminy (213)
- Zagrożenia i dodatkowa ochrona (214)
- Jakim testom bezpieczeństwa poddać aplikację? (217)
- Środowisko testowe (217)
- Głębokość testów (218)
- Wybór (223)
- Ustawiczne testowanie (224)
- System śledzenia błędów (225)
- Jak sprawić, aby pracownicy dbali o bezpieczeństwo danych? (226)
- Ufać czy kontrolować? (226)
- Zabezpieczenia (226)
- Kontrola administracyjna (227)
- Kontrola techniczna (227)
- Kontrola fizyczna (228)
- Kontrola prewencyjna, monitorująca i korygująca (228)
- Polityka czystego biurka i czystego ekranu (229)
- Jakie gwarancje powinna mi dawać firma wdrożeniowa? (232)
- Wdrożenie (233)
- Utrzymanie (238)
- Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych? (244)
- Chronić należy nie tylko dane osobowe (245)
- Klient sklepu internetowego nie jest anonimowy (245)
- Dane osobowe to nie tylko imię i nazwisko (245)
- Zbiór danych osobowych a baza danych w systemie informatycznym (246)
- Wymagania techniczne wobec oprogramowania sklepu (247)
- Zabezpieczenie transmisji przez internet (248)
- Kopie zapasowe (249)
- Dokumentacja i procedury (249)
- Konsekwencje prawne niezabezpieczenia danych (251)
- Podsumowanie (252)
- Na co zwracać uwagę przy współpracy z firmą informatyczną? (253)
- Jak reagować na przypadki niewłaściwego realizowania umowy przez wykonawcę? (255)
- Jak ma się zachować zamawiający wobec wykonawcy, jeśli aplikacja zawiera wady? (256)
- Jak dokumentować przypadki wadliwego wykonywania umowy? (258)
- Jakie problemy występują w praktyce w trakcie współpracy zamawiającego z wykonawcą? (260)
- Jakie są skutki odstąpienia od umowy z firmą wdrożeniową? (272)
- Prawne znaczenie protokołów odbioru (273)
- Jak obsługiwać i rozwijać oprogramowanie bez udziału wykonawcy? (276)
- Co się dzieje, jeśli wykonawca "bankrutuje" w trakcie realizacji umowy? (281)
- Wybrane zagadnienia z zakresu open source (283)
- Jak chronić wartość intelektualną? (287)
- Prawne zabezpieczenia własności intelektualnej w branży e-commerce (287)
- W jaki sposób zintegrować system księgowy ze sklepem? (296)
- Jakie systemy wymieniają dane? (296)
- Jakie dane są wymieniane? (298)
- Jak zapewnić sprawną komunikację? (301)
- Jak działa komunikacja ESB? (302)
- Platformy wymiany danych (303)
- Jak zaprojektować protokoły komunikacji? (306)
- Zależności pomiędzy protokołami (307)
- Zagadnienia projektowania (308)
- Bezpieczeństwo (311)
- Dokumentowanie protokołu (313)
- Jak monitorować komunikację oraz zapewnić jej ciągłość? (314)
- Wypadki chodzą po firmach (314)
- Monitorowanie komunikacji (316)
- Zapewnianie ciągłości komunikacji (320)
- Ciągłość i monitoring w ujęciu biznesowym (322)
- Co to jest wysoka dostępność? (324)
- Podstawy wysokiej dostępności (326)
- Wysoka dostępność jako proces (328)
- Czy Twój system jest wystarczająco dostępny? (328)
- Jak zapewnić dostępność bazy danych i aplikacji? (331)
- Redundancja sprzętowa (332)
- Nadmiarowość serwerów aplikacji (332)
- Replikacja bazy danych (333)
- Rozproszony system plików (335)
- Wirtualizacja (336)
- Chmury obliczeniowe (337)
- Czym jest skalowalność? (339)
- Po pierwsze - oprogramowanie (340)
- Po drugie - sprzęt (343)
- Skalowanie poziome warstwy aplikacji (344)
- Skalowanie warstwy bazy danych (346)
- Skalowanie warstwy przechowującej pliki (349)
- Gotowe rozwiązania (349)
- Dla praktyków (350)
- Co zrobić, jeśli sklep ma problemy wydajnościowe? (354)
- Monitoruj i wcześnie wykrywaj problemy (354)
- Stosuj pamięć podręczną - cache (355)
- Odciąż serwery aplikacji (355)
- Zainstaluj moduł mod_pagespeed (357)
- Stosuj osobny serwer bazy danych (357)
- Trzymaj sesje w bazie danych lub pamięci podręcznej (358)
- Dodawaj serwery aplikacji (358)
- Wybieraj dobre oprogramowanie (359)
- Ostatnie, ale nie mniej ważne - testuj (359)
- Co dalej? (359)
- Dla praktyków (359)
- Jak dbać o kopie zapasowe i szybkość ich przywracania? (361)
- Kopie zapasowe należy wykonywać (361)
- Archiwizacja danych a kopia zapasowa (361)
- RAID to nie kopia zapasowa (362)
- Na jakich nośnikach wykonywać i archiwizować kopie zapasowe (363)
- Systematyczność (364)
- Narzędzia (365)
- Odtwarzanie (366)
- Jak długo przechowywać (366)
- Jak uchronić się przed awarią centrum przetwarzania danych? (367)
- Procesy biznesowe w organizacji (367)
- Planowanie ciągłości działania (367)
- Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po awarii (368)
- Ile jest czasu na przywrócenie i ile danych można utracić (369)
- Zasoby i procesy biznesowe (369)
- Zagrożenia i ich wpływ (370)
- Przeciwdziałanie i odtwarzanie po awarii (371)
- Bilans korzyści (373)
- Jakie warunki powinna spełniać dostępna witryna internetowa? (376)
- Jak zapewnić dostępność do serwisu osobom niepełnosprawnym? (377)
- Testowanie serwisu (382)
- Korzyści (384)
- Jakie aspekty SEO wpływają na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania? (385)
- Bezbłędny i semantyczny kod HTML (386)
- Każda strona sklepu powinna mieć tytuł i opis (386)
- Mapa sklepu - plik sitemap.xml (388)
- Plik robots.txt (388)
- Przyjazne adresy URL (388)
- Odnośniki (389)
- Obrazki i ich opisy (390)
- Integracja z Google Analytics (390)
- Oznaczone dane strukturalne zgodnie ze schema.org (390)
- Integracja z serwisami społecznościowymi (391)
- Krótki czas ładowania stron = wyższa pozycja (392)
- Podsumowanie (392)
- Jak zwiększyć widoczność produktu w wyszukiwarce? (393)
- Google Rich Snippets - rozszerzony widok danych strukturalnych (393)
- Czym są dane strukturalne? (395)
- Od czego zacząć? (396)
- Jak optymalizować szybkość witryny? (399)
- Zmniejsz liczbę żądań HTTP (400)
- Minimalizuj rozmiar plików CSS i JavaScript (401)
- Pisz semantyczny kod HTML i unikaj skomplikowanych selektorów CSS (401)
- Włącz kompresję (403)
- Kompresuj pliki graficzne (403)
- Wykorzystaj pamięć podręczną przeglądarki (404)
- Używaj sieci dystrybucji treści (ang. CDN - Content Delivery Network) i rozprosz zasoby na kilka domen (405)
- Umieszczaj pliki arkuszy stylów CSS w sekcji <head> (406)
- Umieszczaj skrypty na końcu kodu HTML (407)
- Umieszczaj style CSS i skrypty JavaScript w zewnętrznych plikach (408)
- Optymalizacja szybkości ładowania witryn pod kątem urządzeń mobilnych (408)
- Jak wdrożyć wersję mobilną serwisu? (410)
- Czy ktoś pamięta jeszcze, co oznacza skrót WML? (411)
- Nadeszły czasy HTML5 i CSS3 (412)
- Projektowanie pod urządzenia mobilne (412)
- Brak kursora myszy (412)
- Grube palce (413)
- Niskie rozdzielczości powracają! (414)
- Niska przepustowość łącza (414)
- Responsive Web Design (415)
- Elastyczny układ strony (416)
- Elastyczne zdjęcia (418)
- CSS3 Media Queries (419)
- Testowanie (420)
- Responsive Web Design to nie jedyne słuszne rozwiązanie (421)
- Jakie testy powinny być przeprowadzane? (424)
- Testy użyteczności interfejsu użytkownika (ang. UI Tests) (425)
- Testy bezpieczeństwa (426)
- Testy obsługi sytuacji wyjątkowych (error handling tests) (427)
- Testy funkcjonalne, testy podstawowych scenariuszy i ścieżek (428)
- Testy regresyjne i testy dymne (smoke tests) (428)
- Testy przywracania systemu (recovery tests) (429)
- Testy obciążeniowe (430)
- Testy integracyjne (430)
- Jakie testy są obowiązkowe? (431)
- Jak napisać scenariusze testów funkcjonalnych? (432)
- Zakres testów (433)
- Założenia (434)
- Jak może wyglądać scenariusz? (434)
- Inne scenariusze testowe (437)
- Jak przetestować wydajność sklepu internetowego? (438)
- Co testować? (439)
- Jak testować? (439)
- Czym testować? (439)
- Jak testować integracje z systemami? (446)
- Czy warto testować? (447)
- Scenariusze testowe (447)
- Jak testować? (448)
- O czym należy pamiętać przy zmianie platformy? (450)
- Testy (450)
- Katalog produktów (452)
- Treści statyczne (452)
- SEO (453)
- Metody dostawy i płatności (454)
- Integracje (455)
- Poczta, domena, certyfikat SSL (455)
- Zgodność z prawem (456)
- W jaki sposób monitorować dostępność aplikacji? (457)
- Nie możesz zarządzać tym, czego nie mierzysz (457)
- Monitoring rozproszony geograficznie (458)
- Monitorowanie procesu zakupowego (458)
- Polecane narzędzia (458)
- Dostępność serwisu a jego wygląd w przeglądarce (459)
- Jakie są typy i zastosowania certyfikatów SSL w e-commerce? (460)
- Jakie dane zawierają certyfikaty? (460)
- Czy istnieje podział certyfikatów ze względu na moc szyfrowania? (461)
- Podział certyfikatów ze względu na sposób weryfikacji wraz z krótkim opisem procesu weryfikacji (461)
- Zastosowanie certyfikatów - gdzie stosować certyfikaty i dlaczego? (463)
Podziękowania (13)
Wstęp (15)
Informacje o autorach (19)
Rozdział 1. Zarządzanie projektem i komunikacja (33)
Rozdział 2. Projekt i dokumentacja (69)
Rozdział 3. Wybór platformy (101)
Rozdział 4. Jakość i rozwój oprogramowania (121)
Rozdział 5. Hosting (159)
Rozdział 6. Bezpieczeństwo danych (197)
Rozdział 7. Aspekty prawne (231)
Rozdział 8. Integracje (295)
Rozdział 9. Skalowalność i wysoka dostępność (323)
Rozdział 10. Interfejs użytkownika, SEO (375)
Rozdział 11. Porady praktyczne (423)
Skorowidz (467)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński (6)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii