Google Analytics dla marketingowców
- Autor:
- Martyna Zastrożna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 25
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Martyna Zastrożna
Opis książki: Google Analytics dla marketingowców
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?
W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>
Wybrane bestsellery
-
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Z tej publikacji dowiesz się, czym są „nawyki milionerów” — czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zde...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat stra...
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
-
Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klient...
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%)
O autorze książki
Martyna ZastrożnaMartyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Martyna Zastrożna - pozostałe książki
-
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem j...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Anal...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Google Analytics dla marketingowców (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
http://blogfreelancerki.pl/ Gosia Zimniak
Zawsze byłam trochę na bakier z Google Analytics. Sprawdzałam UU i czasami wchodziłam na wyszukiwanie słów kluczowych, żeby się pośmiać z tych dziwnych kombinacji słów kluczowych, po których czytelnicy wchodzą na mojego bloga, ale nigdy nie zastanawiałam się, co te liczby, co te słowa tak naprawdę znaczą dla mnie, mojego biznesu czy bloga. Książka zawiera naprawdę podstawy i wszystko jest bardzo jasno wytłumaczone: omówione są wszystkie mierniki, a także pokazane jest, jak zbudować swój plan analityczny.
-
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2014-02-03
Dzięki potężnemu, narzędziu zaprezentowanemu przez Martynę Zastrożną w książce Wydawnictwa Onepress/Helion „Google Analytics dla marketingowców", bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możemy znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących przedstawicieli tej profesji. Tu bowiem między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś naszą stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możemy w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii marketingowej, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Stosując Google Analytics unikamy pułapek i kosztów tradycyjnego marketingu, gdzie na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie, organizując drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły potencjalnych odbiorców. Że może być inaczej - poczytajcie.
-
Ittechblog.pl Przemysław Garczyński, 2013-11-22
Wśród bezpłatnych narzędzi służących do analizy statystyk stron WWW prym wiedzie – bez cienia wątpliwości – usługa Google Analytics. Używana przez wielu, jednak mało kto w pełni wykorzystuje drzemiący w niej potencjał. Sam może w raptem 5% czerpałem z tego, co oferują statystyki od Google. Do czasu, aż przeczytałem książkę “Google Analytics dla marketingowców” Martyny Zastrożnej.
Autorka w swojej książce w przystępny sposób tłumaczy nie tylko “podstawy podstaw” korzystania z Google Analytics, ale też zagłębia się w bardziej skomplikowane funkcje, oferujące dodatkowe możliwości. Jeśli do tej pory sprawdzaliście tylko liczbę wizyt, odsłon, opcjonalnie zaglądaliście do wykazu fraz wpisywanych w wyszukiwarkach, dzięki którym użytkownicy trafili na waszą stronę – pora to zmienić.
Przyznam szczerze, że człon “dla marketingowców” w tytule książki sugerował mi, żebym spodziewał się trudnego języka, sztywnej formy, masy niezrozumiałych skrótów… Cóż – “zawiodłem się” ;)
Książka jest raczej przystępnym poradnikiem, podręcznikiem dla wszystkich korzystających ze statystyk oferowanych przez giganta z Mountain View. Ponadto książka zawiera instrukcję krok po kroku, jak zbudować, wdrożyć i realizować swój plana analityczny. Żądne wiedzy osoby znajdą tu także wykaz innych książek oraz miejsc w sieci (nie tylko stron WWW, ale również profili na Twitterze), oferujących dodatkową wiwedzę na temat analizy statystyk Google – zarówno po polsku, jak i po angielsku.
176 stron solidnych, przydatnych treści – polecam! :)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8100-6, 9788324681006
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-11-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8763-3, 9788324687633
- Data wydania ebooka:
-
2013-11-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 15095
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Zalety i ograniczenia (13)
- Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (13)
- Kilka słów o wadach i ograniczeniach (15)
- Google Analytics Premium (17)
- Jak działa Google Analytics? (17)
- Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (19)
- Struktura Google Analytics (19)
- Interfejs (20)
- Podstawowe metryki (22)
- Odwiedziny (23)
- Odsłony (24)
- Unikalni użytkownicy (24)
- Średni czas trwania odwiedzin (25)
- Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (26)
- Nowe odwiedziny (26)
- Współczynnik odrzuceń (27)
- Raporty standardowe (29)
- Czas rzeczywisty (29)
- Odbiorcy (31)
- Źródła odwiedzin (35)
- Treść (43)
- Konwersje (50)
- KROK 1. Poznaj swój cel! (57)
- Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (57)
- Jaki cel ma Twoja witryna? (59)
- Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (61)
- Zweryfikuj swoje KPI (65)
- KROK 2. Wdrażaj! (66)
- Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (66)
- Kod śledzenia (69)
- Śledzenie celów (70)
- Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (77)
- Konfiguracja śledzenia e-commerce (81)
- Integracja z Google AdWords (83)
- Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (90)
- Wdrożenia niestandardowe (92)
- KROK 3. Zbieraj dane! (104)
- Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (104)
- Jak wybrać najważniejsze dane? (104)
- Actionable data dla różnych witryn (106)
- KROK 4. Raportuj! (106)
- Profile i filtry (106)
- Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (114)
- Raporty niestandardowe (117)
- Edycja raportów (118)
- Skróty (118)
- Sposoby prezentacji danych w raporcie (119)
- Zdarzenia inteligentne (128)
- Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (130)
- KROK 5. Analizuj! (133)
- Kiedy przystąpić do analizy? (133)
- Czy warto analizować wartości średnie? (134)
- Analiza liczb vs analiza trendów (134)
- Segmentacja (135)
- Rola kontekstu (138)
- KROK 6. Działaj! (140)
- Czy Twoja strona realizuje cel? (140)
- Pola optymalizacji (141)
- Jak wprowadzać zmiany? (147)
- Wyznaczanie kolejnych KPI (152)
- 10 przykazań analityka internetowego (153)
- Co poza Google Analytics? (155)
- Kultura analityczna w firmie (157)
- Pokaż możliwości (157)
- Pomóż innym osiągnąć sukces (158)
- Zaskocz przełożonych (159)
- Z internetu (165)
- Z księgarni (169)
O autorce (7)
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (9)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (13)
3. Zbuduj swój plan analityczny (57)
4. Podsumowanie (153)
A. Słownik analityka internetowego (161)
B. Skąd czerpać wiedzę? (165)
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Google Analytics dla marketingowców Martyna Zastrożna (25)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
Krzysztof Kulikowski, Develop menager
Data dodania: 2017-07-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jolanta Waniowska, grafik
Data dodania: 2016-03-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Pawel, Digital Marketer
Data dodania: 2015-03-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Public Relations
Data dodania: 2014-07-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Jangas, SEO
Data dodania: 2014-04-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof, technik
Data dodania: 2014-02-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Andrzej Muzaj, Manager SEM
Data dodania: 2013-12-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-11-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Rafał , marketingowiec
Data dodania: 2014-07-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-06-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu
Data dodania: 2014-05-29 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Dave,
Data dodania: 2014-05-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej Cybulski, trener i programista WP
Data dodania: 2014-04-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
P,
Data dodania: 2014-02-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
programista
Data dodania: 2013-11-18 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2013-11-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-10-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Michał, Programista
Data dodania: 2014-04-19 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Pasek,
Data dodania: 2015-01-04 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Ania B.,
Data dodania: 2014-11-06 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Tomasz Root,
Data dodania: 2019-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ola,
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
remq,
Data dodania: 2016-09-07 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2016-08-03 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-03-03 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii