Google Analytics dla marketingowców (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?
W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Google Analytics dla marketingowców Martyna Zastrożna (25)
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
6 oceniona przez:
Krzysztof Kulikowski, Develop menager 2017-07-02
6 oceniona przez:
Jolanta Waniowska, grafik 2016-03-19
6 oceniona przez:
Pawel, Digital Marketer 2015-03-04
6 oceniona przez:
Public Relations 2014-07-28
6 oceniona przez:
Michał Jangas, SEO 2014-04-11
6 oceniona przez:
Krzysztof, technik 2014-02-26
6 oceniona przez:
Andrzej Muzaj, Manager SEM 2013-12-19
6 oceniona przez:
2013-11-11
5 oceniona przez:
Rafał , marketingowiec 2014-07-23
5 oceniona przez:
2014-06-20
5 oceniona przez:
Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu 2014-05-29
5 oceniona przez:
Dave, 2014-05-28
5 oceniona przez:
Maciej Cybulski, trener i programista WP 2014-04-30
5 oceniona przez:
P, 2014-02-13
5 oceniona przez:
programista 2013-11-18
5 oceniona przez:
Adam, 2013-11-15
4 oceniona przez:
2014-10-07
4 oceniona przez:
Michał, Programista 2014-04-19
3 oceniona przez:
Paweł Pasek, 2015-01-04
3 oceniona przez:
Ania B., 2014-11-06
Oceny i opinie poprzedniego wydania
6 oceniona przez:
Tomasz Root, 2019-06-17
6 oceniona przez:
Ola, 2017-05-09
5 oceniona przez:
remq, 2016-09-07
4 oceniona przez:
Marcin, 2016-08-03
3 oceniona przez:
2016-03-03
więcej opinii