Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
- Autor:
- Martyna Zastrożna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.
Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
O autorze książki
Martyna ZastrożnaMartyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Martyna Zastrożna - pozostałe książki
-
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Anal...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakład...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
39.90 zł(-63%)
Ebooka "Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: otwarte_ksiegi Żukowska ZuzannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prowadzisz biznes online? Interesujesz się marketingiem? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak”, to ,,Google Analytics w biznesie” jest idealną lekturą dla Ciebie. Jeśli nigdy nie słyszałeś o Google Analytics, to już spieszę z pomocą. Jest to darmowe narzędzie internetowe, które jest dostępne dla każdego kto prowadzi działalność online. Powołując się na książkę, która dokładnie opisuje możliwości programu, umożliwia on zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów, odwiedzających stronę firmy oraz daje możliwość podglądu czynności przez nich dokonywanych. Dzięki Google Analytics możesz zdobyć wiedzę o zainteresowaniach, czy oczekiwaniach klientów. Powyższe informacje umożliwią Ci polepszenie obsługi klienta, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Książka jest rzetelnym źródłem informacji. Wszelkie instrukcje jak używać Google Analytics są proste do przyswojenia. Autorka dodatkowo zadbała o grafiki, które ułatwiają zrozumienie treści i zastosowanie jej w praktyce. Poradnik jest pozycją obowiązkową nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla osób zajmujących się marketingiem. Zwiększenie sprzedaży jest istotne dla rozwoju firmy, a powyższa lektura jest w stanie pomóc Ci w tym zadaniu. Polecam książkę dla osób chcących poszerzyć swą wiedzę oraz polepszyć swoje umiejętności. Poradnik zawiera wyłącznie użyteczne informacje, nie znajdziesz w nim przysłowiowego ,,lania wody”. Google Analytics jest skutecznym oraz istotnym narzędziem internetowym. Jego umiejętne użytkowanie może przyczynić się do zdobycia przewagi rynkowej oraz polepszenia sprzedaży. Zawsze warto zdobywać wiedzę, a co dopiero tak istotną, zawartą w książce ,,Google Analytics w biznesie”.
-
Recenzja: Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To druga część książki, którą miałam okazję recenzować jakiś czas temu. Książka poolazuje jak umiejętnie korzystać z Google Analytis, który daje nam przewagę rynkowa nad konkurencją. Pokazuje nam jak w maksymalny sposób możemy wykorzystać dobrodziejstwa Google Analytics. Jednak należy nauczyć się poprawnie odczytywać zebrane tam dane, dobrze je interpretować i wyciągać z nich wnioski. Ksiazka podobnie jak poprzednią napisana jest w sposób klarowny, dzięki rysunkom możemy sobie świetnie zwizualizować daną czynność.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8374-6, 9788328383746
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-04-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9466-7, 9788328394667
- Data wydania ebooka:
- 2022-04-12 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 150551
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- O autorce
- 1. Wprowadzenie, czyli jak analizować w świecie wielokanałowości
- 2. Google Analytics 4 nowy standard analityki od Google
- Co się zmienia i dlaczego wszystko?
- Po pierwsze: podstawy, czyli model danych
- Po drugie: sposób rozpoznawania użytkowników
- Po trzecie: automatyczne śledzenie zdarzeń
- Po czwarte: struktura konta
- Po piąte: sztuczna inteligencja
- Co się zmienia i dlaczego wszystko?
- Jak zacząć korzystać z Google Analytics 4?
- Dual tagging
- Etap 1. Utworzenie nowej usługi
- Etap 2. Wdrożenie kodu śledzenia
- Śledzenie e-commerce
- Śledzenie zdarzeń
- Przykład
- Niestandardowe wymiary i dane
- Zaawansowane zastosowanie Universal Analytics
- Śledzenie użytkownika pomiędzy urządzeniami (User ID)
- Implementacja
- Śledzenie użytkownika pomiędzy urządzeniami (User ID)
- Wykorzystanie Measurement Protocol
- Import danych
- 3. Google Tag Manager uniezależnij się od pomocy IT!
- Struktura Google Tag Managera
- Kontener
- Tagi
- Reguły
- Zmienne
- Struktura Google Tag Managera
- Implementacja
- Instalowanie podstawowych skryptów
- Kod śledzenia Google Analytics
- Utworzenie tagu
- Określenie reguł uruchamiania tagu
- Testowanie
- Utworzenie nowej wersji kontenera i publikacja
- Kod śledzenia Google Analytics
- Kod konwersji Google Ads
- Wygenerowanie kodu konwersji
- Utworzenie tagu
- Określenie reguł uruchamiania tagu
- Testowanie, tworzenie i publikacja nowej wersji kontenera
- Przywracanie poprzednich wersji kontenera
- Opcja 1. Ustaw jako najnowszą wersję
- Opcja 2. Opublikuj w
- Którą opcję wybrać?
- Tworzenie własnych zmiennych
- Zmienna na podstawie warstwy danych
- Czym jest warstwa danych (dataLayer)?
- Jak wygląda warstwa danych?
- Tworzenie zmiennej na podstawie zmiennej warstwy danych
- Zmienna na podstawie warstwy danych
- Zmienne na podstawie elementów DOM
- Zmienne na podstawie zmiennej JavaScript
- Tabele przeglądowe (look-up tables)
- Śledzenie zdarzeń
- Automatyczne śledzenie zdarzeń
- Śledzenie zdarzeń z użyciem metody push
- Przesyłanie informacji do warstwy danych
- Tworzenie reguły uruchamiania
- Tworzenie tagu zdarzenia Google Analytics
- Śledzenie e-commerce
- Niestandardowe tagi
- Niestandardowy tag HTML
- Niestandardowy tag graficzny
- Zarządzanie dostępami
- Uprawnienia na poziomie konta
- 4. Pomiar aplikacji mobilnych
- Dlaczego warto?
- Implementacja Google Analytics w aplikacjach mobilnych
- Dobry początek
- Migracja z Google Analytics for Firebase
- Zdarzenia
- Śledzenie kampanii
- Śledzenie e-commerce
- Google Tag Manager dla aplikacji
- 5. Jak Google Analytics może pomóc rozwinąć biznes?
- Poznanie grupy odbiorczej
- Segmenty zaawansowane
- Segmentuj albo
- Porównania
- Segmenty w eksploracjach
- Zaawansowane zastosowanie segmentów
- Segmenty sekwencyjne
- Kohorty
- Segmenty zaawansowane
- Persony
- Czym jest persona?
- Im wcześniej, tym lepiej
- Jak się do tego zabrać?
- Ile person stworzyć?
- Poznanie grupy odbiorczej
- Pomiar i optymalizacja kampanii
- Ruch bezpośredni, czyli?
- Raportowanie źródeł szyte na miarę
- Ignorowanie określonych źródeł
- Grupowanie kanałów
- Atrybucja wielokanałowa
- Ścieżki wielokanałowe
- Porównywanie modeli
- Predefiniowane modele atrybucji
- Ostatnie kliknięcie niebezpośrednie
- Model ostatniego kliknięcia Ads
- Pierwsza interakcja niebezpośrednia
- Model liniowy (linearny)
- Rozkład czasowy
- Uwzględnienie pozycji
- Model oparty na danych
- Zmiana domyślnego modelu atrybucji
- Remarketing
- Dwie korzyści z remarketingu
- Remarketing a Google Analytics
- Jak to zrobić?
- Krok 1. Aktualizacja polityki prywatności
- Krok 2. Połączenie z kontem Google Ads
- Krok 3. Tworzenie list remarketingowych
- Strategie remarketingowe
- Strategia A. Przekonać internautów do zakupu
- Strategia B. Sprzedawać więcej
- Strategia C. Zadbać o swój wizerunek i zrobić wrażenie
- Strategia D. Zdobyć nowych klientów
- Strategia E. Okazje sezonowe
- Optymalizacja treści
- Grupowanie treści
- Jak wdrożyć grupowanie treści w swojej witrynie?
- Jak wykorzystać grupowanie treści?
- Sklep internetowy
- Blog
- Witryna typu SaaS (ang. software as a service)
- Zwiększanie skuteczności e-commerce
- Czego można się dowiedzieć dzięki śledzeniu e-commerce?
- Jak to wdrożyć?
- Mierzenie transakcji
- Mierzenie wewnętrznych promocji
- Raporty e-commerce
- 6. Google Data Studio
- Do czego może się przydać Google Data Studio?
- Pierwsze kroki
- Tworzenie nowego raportu
- Źródła danych
- Podpinanie danych z Google Analytics
- Edycja źródeł danych
- Tworzenie nowego raportu
- Dodawanie wizualizacji
- Tabela
- Szczegółowy widok
- Zmiana wyglądu tabeli
- Tabela
- Scorecard
- Wykres kołowy
- Wykres liniowy
- Wykres kolumnowy
- Dopracowywanie raportów
- Wybór zakresu czasowego
- Domyślny zakres dat
- Na które wykresy zadziała wybór zakresu czasowego?
- Wybór zakresu czasowego
- Filtrowanie wizualizacji i raportów
- Filtrowanie konkretnej wizualizacji
- Dynamiczne filtrowanie raportu
- Filtrowanie za pomocą interakcji
- Suwaki danych
- Grupowanie elementów
- Łączenie kilku źródeł danych
- Na co zwrócić uwagę przy blendowaniu danych?
- Pola kalkulowane
- Upiększanie raportów
- Układ raportu
- Układ
- Motyw
- Ustawienia na poziomie strony
- Układ raportu
- Dodawanie kształtów, pól tekstowych i multimediów
- Edytowanie nazw
- Ustawianie kolorów na poziomie raportu
- Udostępnianie danych i automatyczna wysyłka
- Przyznawanie dostępów
- Automatyczna wysyłka
- Automatyczna wysyłka
- Pobieranie danych z raportu
- Ograniczanie dostępu na podstawie e-maila
- 7. Eksport danych do BigQuery
- Czym jest BigQuery i po co przesyłać tam dane z Google Analytics?
- Koszty
- Rodzaje eksportu
- Czym jest BigQuery i po co przesyłać tam dane z Google Analytics?
- Jak włączyć eksport danych do BigQuery?
- Jak wyglądają wyeksportowane dane?
- Podstawowe zapytania
- Zapytania na wielu tabelach
- Tablice zagnieżdżone
- 8. Podsumowanie
- TOP 10: jak maksymalnie wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics?
- Zaimplementuj Google Tag Managera w swojej witrynie i w aplikacji i uniezależnij się od pomocy działu IT
- Poproś programistów o wdrożenie warstwy danych przekazującej dodatkowe informacje do GTM
- Wdróż Google Analytics 4
- Mierz efektywność swoich mobilnych działań
- Wykorzystuj możliwości zaawansowanych segmentów (porównań)
- Analizuj kohorty
- Stwórz panele analityczne z użyciem Google Data Studio
- Wykorzystaj potencjał remarketingu
- Wykorzystaj niestandardowe wymiary i metryki do optymalizacji witryny
- Skorzystaj ze wszystkich możliwości śledzenia e-commerce
- TOP 10: jak maksymalnie wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics?
- Skąd czerpać wiedzę? Źródła dla zaawansowanych
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.52 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Martyna Zastrożna (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii