ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
232
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (20,90 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-70%)
20,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (34,50 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-45%)
37,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!

Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.

Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Danuta Piasecka

Danuta Piasecka - praktyk i teoretyk biznesu. Absolwentka Master of Business Administration, przedsiębiorczyni z ponad siedmioletnim stażem, trenerka i doradczyni specjalizująca się w opracowywaniu strategii biznesowej z dziesięcioletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów z sektora publicznego, moderatorka design thinking. Swoich klientów uczy między innymi planowania strategicznego, co zwiększa wyniki sprzedażowe, a tym samym przychody firmy.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności