ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Ash Maurya
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.4/6  Opinie: 5
Stron:
360
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-35%)
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (28,90 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i łatwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.

To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.

Dzięki książce:

  • sprawdzisz swój pomysł i przełożysz go na model biznesowy
  • przetestujesz ryzykowne założenia za pomocą eksperymentów
  • wykorzystasz wywiady z klientami do uczenia się od nich
  • dotrzesz do klientów i nakłonisz ich do zakupu
  • nauczysz się działać i podejmować decyzje w warunkach skrajnej niepewności

Nie ma sensu tworzyć czegoś, czego nikt nie chce!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Ash Maurya

Ash Maurya jest autorem bestsellerowych książek, twórcą popularnego szablonu Lean Canvas i modelu pod nazwą Ciągła Innowacja. Fragmenty jego bloga były publikowane w Inc. Magazine, Forbes i Fortune. Gościnnie wykłada na takich uczelniach jak Massachusetts Institute of Technology, Harvard i Uniwersytet Teksański w Austin. Mieszka w Austin w Teksasie.

Helion - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności