Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
- Autor:
- Harry Beckwith


- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele
Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.
Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:
- do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
- zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
- autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
- nazwy produktów, które mówią same za siebie,
- kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
- kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych (3)
-
e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 08/2007
Gdyby to była inna recenzja, nawet nie mega ale taka zwykła, kręciłbym trochę nosem na tę książkę.
Problem tkwi w tym, że jest to czytadło wakacyjne. W najlepszym rozumieniu tego zwrotu. Czytadła wakacyjne mają to do siebie, że w innym wypadku nikt ich nie kupuje. One sprawdzają się tylko i wyłącznie w czasie, gdy leżysz przed wynajętym domkiem na leżaku pod sosnami i nudzisz się jak mops. Coś chcesz ze sobą zrobić. Czymś się zająć na dłużej. Gazetowe szmatławce starczają zaledwie gdzieś na godzinę. A do obiadu droga długa. No więc wtedy sięgasz po czytadło. Może to być Harlequin, może być "Saga o ludziach lodu". Albo coś takiego jak "Co lubią klienci".
Nie mam zastrzeżeń co do pomysłów zawartych w książce. Brzmią one dość rozsądnie i powinny się sprawdzić w twojej firmie. Przykłady opisujące pomysły są dobrane trafnie i rzeczywiście pomagają zrozumieć o co chodzi, a nie tylko służą promocji kumpli autora. Nie, wszystko pod tym względem jest w najlepszym porządku.
Jedyne i największe zastrzeżenie jest takie, że tej książce brakuje ostatecznego szlifu. Brakuje pierwiastka klasy takiego jaki ma Seth Godin i który czasem osiąga Guy Kawasaki.
To fajna książka, pomysłowa i wciągająca. Idealna na leżak. Tylko nie oczekuj po niej czegoś więcej, a miło spędzisz z nią czas.
-
Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 11/2006
Każdego dnia dzięki rozmowom i konsultacjom uczysz się nowych rzeczy -- dobrego dnia uczysz się co kilka minut. To słowa Harry’ego Beckwitha autora "Co lubią klienci" (w oryginale bardziej emocjonalne What Clients Love!), którego książkę właśnie przeczytałem. Myśl, że warto się uczyć jest mi bliska i dlatego piszę realizując założenie, że najskuteczniej uczymy się zachęcając innych do doskonalenia wiedzy oraz poszerzania umiejętności. (…)
"Co lubią klienci" to naprawdę warty polecenia przewodnik metodyki samodzielnego poznawania strategii marketingowych. Książka jest również źródłem zaskakujących informacji: […] Od kiedy zabroniliśmy kilka lat temu używania podczas prezentacji PowerPointa, nasze notowania na giełdzie wzrosły! Dlaczego tak się stało? Sądzę, że warto się dowiedzieć.
-
kobietabezpieczna.pl RedS; 09/2006
Niebieskie Martini, ryczące chmurki i inne WC kaczki sięgają do serc, umysłów a w konsekwencji kieszeni klienta, zarabiając dla ich pomysłodawców grube miliony dolarów.
Jak to robią? Bardzo prosto! Korzystając z rad Harrego Beckwitha, autora rewelacyjnej książki "Co lubią klienci - przewodnik po strategiach marketingowych".
Ponad 300 stron doskonałej lektury, przedstawiającej w bardzo przyjazny sposób jak zaprząc do swoich celów profesjonalne strategie marketingowe. Oparta o dziesiątki przykładów książka, uczy jak kreślić własne plany działania, jak konstruować strukturę kanałów komunikacyjnych, jak stworzyć przekaz, który przykuje uwagę konsumenta.
Zabawne zdarzenia, historie największych światowych koncernów, praktyczne rady i świetne tricki handlowe pomagające zarobić duże pieniądze, to tylko mała część zawartości książki. Resztę koniecznie trzeba poznać samodzielnie, zgłębiając zawartą tam wiedzę.
Niezależnie od tego czy prowadzimy własny biznes, czy studiujemy, czy może dopiero planujemy karierę zawodową lub pniemy się po jej szczeblach zgodnie z radą autora... "zatkajmy uszy, otwórzmy oczy. Nie słuchajmy, co mówią klienci obserwujmy ich reakcje", a sukces stanie się naszym udziałem.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- What Clients Love: A Field Guide to Growing Your Business
- Tłumaczenie:
- Robert Jawień, Jacek Mikołajczyk, Magdalena Strzelecka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0302-6, 8324603026
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-08-29
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3438
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Wstęp: Lekcja z trasy (15)
- Twoja przyszła firma (21)
- Pytanie, które może być Twoją odpowiedzią (23)
- Inne dobre pytanie (23)
- Po co planować? (24)
- Rozżarzone do białości centrum - geniusz Nike (24)
- Znalezienie rozżarzonego do białości centrum (32)
- Czternaście zasad planowania (33)
- 1. Zapomnij o przyszłości (34)
- 2. Stop - tak, stop - słuchanie (35)
- 3. Sław głupotę (36)
- 4. Opieraj się autorytetom (37)
- 5. Bądź sceptyczny wobec ekspertów (38)
- 6. Strzeż się "nauki" (39)
- 7. Nie wierz doświadczeniu (40)
- 8. Nie ufaj pewności siebie (41)
- 9. Unikaj perfekcji (42)
- 10. Strzeż się zdrowego rozsądku (43)
- 11. Akceptuj niecierpliwość (44)
- 12. Znajdź wodę (45)
- 13. Znajdowanie wody - ostrzeżenie (46)
- 14. Szukaj 100-X (46)
- Kres "misji" (47)
- Jak nie zrobił tego George? (49)
- Szczęście sprzyja śmiałym (52)
- Intuicja Laury Cutler i Iana Schragera (53)
- Zadawaj pytania jak ksiądz (54)
- Klasyka biznesu (55)
- Czego uczą nas Osborn Drugs i Target? (58)
- Nowa gospodarka, ci sami ludzie (61)
- Kluczowe trendy - natłok możliwości i informacji (65)
- Wszyscy mówią do Twoich klientów (70)
- Potęga obrazu (72)
- Marketingowy efekt placebo (72)
- Liczy się pierwsze wrażenie (74)
- Humaniści i statystycy (75)
- Sprytna francuska pomarańcza (77)
- Nauki ze stadionu Stanforda (79)
- Co wiedzą klienci? (80)
- Słowo na temat słowa mówionego (81)
- Przypadki chodzą po ludziach (84)
- Czarna dziura mediów (86)
- Publikacje - następna zaskakująca korzyść (87)
- Cztery zasady wziętego publicysty (88)
- Recenzje - zaskakujące odkrycie (89)
- Cytat z Anonima (92)
- Ekspert - kim właściwie jest? (92)
- O tym, jak prowincjonalny lekarz stał się światowej sławy ekspertem (96)
- Klucz do jasnego wyrażania się (99)
- Jak wyglądać jak ekspert? (100)
- Jak brzmieć jak ekspert? (101)
- Lekcja marketingu Marka Twaina (102)
- Chłopiec, który płakał najlepiej (104)
- Dlaczego superlatywy zupełnie zawodzą? (105)
- Prawa Dale'a Carnegiego - potęga drugiej osoby (106)
- Rudolph Flesch i garbate kanarki (108)
- Harper's, McPapier i Speed (109)
- Pośmiertna lekcja Jeffersona (111)
- Krótsze sprzedaje (113)
- Zdania wiodące... donikąd (114)
- Ostatni etap - uliczny test francuskiego matematyka (115)
- Absolut genialny (116)
- Dominujący trend - zanik zaufania (123)
- Mądrość Cole'a (128)
- Szybszy sposób na zdobycie zaufania (129)
- Rosomaki i zasada wygody (129)
- Co sprzedają najlepsi sprzedawcy? (131)
- Co sprzedają przeciętni sprzedawcy? (131)
- Jak korzystać z listy ostatecznego wyboru? (131)
- Jak korzystać z listy ostatecznego wyboru (część druga)? (134)
- Użyj aksamitnego młota (136)
- Gra w "coś za coś" (138)
- Dlaczego sprzedaż agresywna staje się coraz trudniejsza? (139)
- Co zrobiliby Jezus i Ezop? (140)
- Lekcje z Kolorado - znajdź Moc (142)
- Co oznaczają potakiwania Twoich potencjalnych klientów? (143)
- Dlaczego klienci są obojętni na nieoczekiwane telefony sprzedawców? (144)
- Sprzedawaj tak, jakbyś umawiał się na randkę (145)
- Dlaczego pracownik Goldman Sachs może pozwolić sobie na niezapowiedzianą rozmowę telefoniczną? (146)
- Pamiętaj o Eddiem Haskellu (146)
- Sztuczka, która poprawi Twoje prezentacje (147)
- Tajemnice Los Angeles i zasada kontaktu (149)
- Lincoln nie miał slajdów w Gettysburgu (150)
- Jak zwiększyć swoje szanse? (152)
- Pokazy slajdów nie są aż tak imponujące (153)
- Pamiętaj - to wizualna pomoc naukowa (153)
- Opakowanie dla odważnych lub konserwatywnych pomysłów (154)
- Rób tak jak Rzymianie (155)
- Bądź pozytywny (157)
- Dion i "Zasada trzech" (157)
- Pamiętaj o pterodaktylach i tajfunach (159)
- Kluczowe trendy - nadejście niewidzialnego i nieuchwytnego (163)
- George bije Ala (167)
- Co to jest nazwa? (168)
- Zasada poufałości (168)
- Ludzie kochają tych, których znają (171)
- Czego nas uczą fundusze inwestycyjne? (172)
- Zrozumieć markę - słona lemoniada i pizza Gerbera (173)
- Ograniczenia marki (176)
- Tysiąc słów? (178)
- Znaczenie obrazów (180)
- Znaczenie symboli - Piraci w 1965 roku (181)
- Czego uczy nas Lowe's? (183)
- Mówiące nazwy (184)
- Inteligencja Kinko's (186)
- Śmiertelny bój na kserokopie (188)
- Sir Isaac Newton, istota ludzka (189)
- Surfing w Omaha i samolot Jeffersona (189)
- Klienci uwielbiają dziwne rzeczy (191)
- Niebieskie martini, ryczące chmurki i inne WC kaczki (192)
- Jak myśleć inaczej? (193)
- Wal klienta prosto w nos (196)
- Skuteczne narzędzie kształtowania marki (197)
- Jak znaleźć doskonałą nazwę? Nazwy opisowe (198)
- Nazwa doskonała, podejście drugie - skrót (199)
- Podejście trzecie - neologizm (199)
- Podejście czwarte - nazwa geograficzna (200)
- Podejście piąte - nazwisko (201)
- Pierwiosnek i Yahoo! - nazwy wzbudzające emocje (203)
- Mój osobisty syndrom jeziora Tahoe. Jak go uniknąć? (205)
- Harley, Rolls i kurczące się nazwy (207)
- Churchill miał rację - liczy się opakowanie (209)
- Sześć przykazań kreatywności (211)
- Do serca przez oko (211)
- Perły na wieprzu (212)
- Moje biuro świadczy o mnie (215)
- Dlaczego nie należy się nabierać na niskie ceny? (216)
- Wyluzowany chirurg i inne ciekawostki (218)
- Ale to pomaga w rekrutacji... (219)
- Pomoc z Hong Kongu (219)
- Do kosza z tym (220)
- Kluczowy trend - pragnienie kontaktu (225)
- Nowe społeczności (227)
- Kluczowe spostrzeżenie Starbucks (228)
- Co Twoi klienci rzeczywiście kupują? (231)
- Lekcja z Hong Kongu (233)
- Spostrzeżenie z Wielkiego Gatsby'ego (236)
- Piękni Amerykanie - zrozumienie pozytywnych iluzji (238)
- Oglądając Pretty Woman (240)
- Niepewność a zasada ważności (242)
- Ludzie potrzebują ludzi (242)
- Za pieniądze nie można kupić lojalności (243)
- Narzędzia służące poprawie efektywności nie są skuteczne (245)
- "Dziękuję (tu wprowadź imię i nazwisko klienta)" (247)
- Koniec kolejki (247)
- Wyścig Kohl'sa do serc klientów (249)
- Jak Priceline o mało nie zbankrutowała (251)
- Dobrzy sąsiedzi zaglądają do nas (252)
- Mercer, Morgan i Grand - potęga powitania (253)
- Najszybszy sposób podniesienia poziomu satysfakcji klienta (255)
- Cztery zasady wybierania klientów (256)
- Prezent, który nie jest prezentem (257)
- Twoi klienci zawsze mieli rację (257)
- Utrzymanie zaufania klienta (258)
- Obietnica zapisana to obietnica dotrzymana (258)
- Twoje trzy kluczowe momenty - 3, 24, 5 (260)
- Zrozumienie umiejętności słuchania (261)
- Twoje milczenie jest złotem (263)
- Jak słuchać? (264)
- Lekcja z pustyni we wschodnim Oregonie. Jak zapamiętać imiona? (265)
- Reguła "zero plus jeden" (266)
- Dziesięć zasad zachowania w biznesie (268)
- Zatrudniaj jak w Spago (269)
- Ritz-Carlton - droga na skróty do zadowolonych klientów (270)
- Jak Judy Rankin osiągnęła wynik 63? (272)
- Pokora i wspaniałomyślność (277)
- Zdolność do poświęceń (279)
- Otwartość (281)
- Integralność. Co ona rzeczywiście oznacza? (282)
- Co klienci kochają najbardziej? (284)
- Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wspaniale prosperują? (289)
- Lista kontrolna - pytania, które powinniśmy sobie
zadać, jeśli chcemy zbudować wyjątkową firmę (295)
- Lista lektur dla osób chcących rozwijać swoją firmę (302)
- Wywiad z Harrym Beckwithem (311)
NAKREŚLENIE SZCZEGÓŁOWYCH PLANÓW DZIAŁANIA (19)
CZTERY ELEMENTY
SPRYTNE POMARAŃCZE I GARBATE KANARKI
- PROSTOTA KOMUNIKACJI (63)
AKSAMITNY MŁOT
PRZEKAZ, KTÓRY PRZYKUWA UWAGĘ (121)
NIEBIESKIE MARTINI I SURFING W OMAHA
JAK UGRUNTOWAĆ MARKĘ? (161)
PIĘKNI AMERYKANIE I PRETTY WOMAN
TROSKLIWA OBSŁUGA (223)
CECHY, KTÓRE KLIENCI KOCHAJĄ (275)
TWÓJ NAJWIĘKSZY ATUT (287)
DODATEK (295)
MOJA ULUBIONA CZĘŚĆ - PODZIĘKOWANIA (317)
Oceny i opinie klientów: Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych Harry Beckwith (0)