Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych Harry Beckwith - okladka książki

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych Harry Beckwith - okladka książki

Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
328
Druk:
oprawa twarda

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele

Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.

Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:

  • do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
  • zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
  • autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
  • nazwy produktów, które mówią same za siebie,
  • kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
  • kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności