ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jay Conrad Levinson
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy Jay Conrad Levinson - okładka książki

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy Jay Conrad Levinson - okładka książki

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy Jay Conrad Levinson - okładka audiobooka MP3

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy Jay Conrad Levinson - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
520
Druk:
oprawa miękka

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.

Wybrane bestsellery

Jay Conrad Levinson

Zobacz pozostałe książki z serii Small Business

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności