Jay Conrad Levinson zarządza firmą Guerilla Marketing International. Prowadzi na całym świecie wykłady o technikach partyzanckich w biznesie. Jest autorem lub współautorem 20 książek z bestsellerowej serii "Marketing partyzancki", kupionych przez ponad milion ludzi na całym świecie.
Jay Conrad Levinson - książki
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność ...
- Druk
Niedostępna
-
Książka będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na ryn...
- Druk
Niedostępna