ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Badania rynkowe w praktyce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Druk:
oprawa miękka

Badania rynku są stosowane na całym świecie, w każdej branży, w małych i dużych firmach, przez wszystkich trzeźwo myślących przedsiębiorców i menedżerów podejmujących decyzje marketingowe. W tej książce znajdziesz zrozumiałe i zwięzłe omówienie podstawowych narzędzi i metod badań rynkowych, a także dowiesz się, jak z nich korzystać. Zawarte tu bogate i wyczerpujące studia przypadków pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

"Badanie rynkowe w praktyce" to przewodnik napisany z myślą o wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić badania rynku, a nie są w tej dziedzinie profesjonalistami. Autorzy książki omawiają również przepisy o ochronie danych osobowych, a także zasady etyki zawodowej w badaniach marketingowych. The Market Research Society, które wzięło udział w opracowywaniu tej książki, jest największą światową organizacją zrzeszającą ekspertów w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej. Należy do niego więcej niż 8000 członków w ponad 50 krajach. Misją tej organizacji jest tworzenie sprzyjających uwarunkowań prawnych oraz promowanie w środkach masowego przekazu idei badania rynku i opinii publicznej.

Wybrane bestsellery

Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności