- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Zbuduj własną markę
Najsilniejsze marki zapadają w pamięć. Także Twoja marka powinna mieć siłę przebicia, jeżeli dążysz do sukcesu jako pracownik czy niezależny konsultant. Własny wizerunek i styl kontaktów interpersonalnych mają potężny wpływ na rozwój każdej kariery. Nie zapominają o tym ludzie znani, których nazwisko jest jednoznacznie kojarzone, najczęściej pozytywnie i na długie lata.
"Zbuduj własną markę" pomoże Ci wywierać najlepsze wrażenie w każdej sytuacji, w jakiej możesz się znaleźć w pracy. Znajdziesz tu mnóstwo wskazówek, technik i narzędzi, dzięki którym sposób bycia, ubiór, ton głosu czy mowa ciała staną się Twoimi atutami. Osiągaj swoje cele poprzez:
- efektywną komunikację;
- kreowanie wizerunku profesjonalisty;
- dostosowanie ubioru do każdej sytuacji;
- wzbogacanie osobowości;
- wypracowanie własnego stylu.
Po przeczytaniu tej książki, pełnej praktycznych ćwiczeń i profesjonalnych porad, zdobędziesz przewagę, której potrzebujesz, by odnosić sukcesy w karierze zawodowej.
"Naprawdę wiele solidnych, rozsądnych porad dotyczących wszelkich aspektów autoprezentacji."Springboard
"Bogactwo praktycznych rad, które przydadzą się ę osobom na wszystkich poziomach organizacji."Business Franchise
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka "Zbuduj własną markę" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zbuduj własną markę" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zbuduj własną markę" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zbuduj własną markę (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: PORTAL INTERNETOWY dlaStudenta.pl Justyna GulRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ludzie, podobnie jak produkty, mają szczególne właściwości określające osobowość. Niezależnie od tego jak bardzo kontrowersyjnie brzmi i stwierdzenie nawet najwięksi sceptycy muszą przyznać, że korzystne pierwsze wrażenie jest kluczem do sukcesu. Jak inni postrzegają daną osobę? Czy ludzie są odbierani tak samo mimo zmieniających się okoliczności? I co najważniejsze - czy za pomocą kilku zmian w detalach swojego stroju, fryzurze itp. można stworzyć zupełnie inny wizerunek? O tym, że jest to możliwe przekonuje nas Eleri Samson w książce "Zbuduj własną markę". Ta napisana prostym językiem swoistego rodzaju instrukcja tworzenia własnego "ja" może stać się niezbędnym przewodnikiem dla wielu ludzi potrzebujących zmiany. Zwłaszcza, że wykreowanie własnej marki może zacząć się nawet od drobnych poprawek.
Pierwszym krokiem w procesie budowania własnego wizerunku bądź też modyfikacji dotychczasowego sposobu postępowania jest konieczność odpowiedzi na następujące pytania: "Co jest dla mnie ważne?", "Jak chciałbym być postrzegany?".
Wybitna inteligencja i rozległa wiedza czy też mrówcza praca wykonywana perfekcyjnie każdego dnia bardzo często nie wystarczają do rozwoju kariery zawodowej. Dzieje się tak dlatego, że osoby niedoceniane najczęściej nie przywiązują większej uwagi do istnienia ścisłego związku pomiędzy własnym wizerunkiem, a tym jak są postrzegane przez otoczenie. Tym samym nie mają zbudowanej własnej marki.
Nasze społeczeństwo oparte jest na "kulturze obrazowej", gdzie to, co widzimy, ma wielką siłę przekonywania. Dlatego też jeśli ktoś wygląda jak profesjonalista ufamy w jego umiejętności (do momentu kiedy nas zawiedzie), jeśli ubiera się niechlujnie nie obdarzymy go szacunkiem itd. Nie wolno zapominać, że wizerunek jest manifestacją celów, ambicji, możliwości i priorytetów, musi być zatem spójny i odpowiedni w każdej sytuacji.
Eleri Samson ułatwia zidentyfikowanie swojego stylu oraz określenia pożądanego wizerunku, kieruje doborem kolorów, podpowiada jak wprowadzić drobne modyfikacje do obecnego wyglądu. Ponadto w książce można znaleźć liczne wskazówki dotyczące prowadzenia prezentacji biznesowych, dzięki którym będziemy odebrani jako prawdziwi profesjonaliści.
Autorka rozwiewa także wątpliwości dotyczące właściwego zachowania się na rozmowie kwalifikacyjnej, sposobu siedzenia, poruszania oraz oczywiście stroju, który powinien odzwierciedlać zarówno cechy osobowościowe, które chcemy "sprzedać" jak i być dopasowany do charakteru zatrudniającej nas organizacji.
"Zbuduj własną markę" to przede wszystkim instruktaż dla osób, które chcą coś zmienić w swoim życiu, zdobyć pracę czy nawet zawód. Książka z pewnością przyda się też specjalistom HR i doradcom zawodowym oraz przeciętnemu Polakowi, choćby po to, by...przestał być przeciętnym.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Build Your Personal Brand
- Tłumaczenie:
- Marta Kącka, Katarzyna Mironowicz, Wojciech Sztukowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1608-X, 837361608X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-09-01
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2518
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
- Budowanie marki poprzez wartości: określanie skali wartości (6)
- Jak jesteś postrzegany? (8)
- Rozbieżność ocen (8)
- Piękny umysł to nie wszystko (10)
- Dobry marketing (10)
- "Składniki tożsamości" (identity mix): zewnętrzne elementy Twojej własnej marki (18)
- Pierwsze wrażenie i siła komunikacji niewerbalnej (22)
- Zarządzanie wrażeniem (24)
- Wymowa stroju (25)
- Mowa ciała i prezencja (29)
- Reputacja i obecność (35)
- Twój zawodowy wizerunek: most czy bariera? (41)
- Aura profesjonalizmu (43)
- Złodzieje wizerunku (46)
- Niszczyciele wizerunku (48)
- Strategia higieny w biznesie (50)
- Standardowy strój biznesowy (53)
- Strój a osobowość (61)
- Jak się noszą snobi (64)
- Ekspresja a funkcjonalność (66)
- Kolory a osobowość (68)
- Design a osobowość (75)
- Dziesięć podstawowych reguł projektowania (76)
- Dobór odpowiedniej garderoby biznesowej (79)
- Obiektywna obserwacja (80)
- Korzystne schematy kolorystyczne (84)
- Styl życia (88)
- Jak wygląda Twoja szafa? (89)
- Utrzymanie garderoby (94)
- Budżet (97)
- Niepowtarzalny wizerunek (99)
- Preferowany styl - ćwiczenie (101)
- Podstawowe charakterystyczne cechy stylów (104)
- Drugorzędne cechy stylu (113)
- Brak stylu - czyja to wina? (117)
- Lista kontrolna wystąpienia (123)
- Podstawy prezentacji biznesowych (125)
- Przygotowywanie prezentacji zespołowej (127)
- Podstawowe zasady rozmowy kwalifikacyjnej (127)
- Podstawowe zasady podróży w interesach (132)
- Masz ograniczony budżet? Nie masz garnituru (kostiumu)? Nie znosisz garniturów (kostiumów)? (134)
- Działaj! (135)
1. Jak wykreować własną markę (5)
2. Wykreuj własną markę poprzez skuteczną komunikację (21)
3. Wykreuj własną markę, tworząc wizerunek profesjonalisty (41)
4. Wykreuj własną markę, "opakowując" swoją osobowość (61)
5. Dlaczego porządek w szafie ułatwia kreowanie wizerunku (79)
6. Wykreuj swoją markę, znajdując własny styl (99)
7. Pochwal się swoją osobistą marką (121)
Oceny i opinie klientów: Zbuduj własną markę Eleri Sampson (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.