Al Ries jest prezesem "Ries & Ries", firmy specjalizującej się w strategiach marketingowych. Uznany za jednego z najlepszych strategów marketingu, jest też świetnie sprzedającym się autorem książek z tej dziedziny. Ries redaguje ukazującą się co miesiąc rubrykę marketingową dla AdAge.com, a jego słowa często cytowane są w ważniejszych publikacjach.
Al Ries - książki
Tytuły autora: Al Ries dostępne w księgarni Onepress
-
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowie
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukc
- Druk pkt
Niedostępna
-
- Druk pkt
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.