ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Guy Kawasaki
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
256
Druk:
oprawa twarda
Czytaj fragment

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł

  • Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
  • Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
  • Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?

Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.

Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.

Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:

  • głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
  • zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
  • pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
  • funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.


"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."
Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq
Guy Kawasaki

Zamknij

Wybierz metodę płatności