Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
- Autor:
- Guy Kawasaki
- Niedostępna
![Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług Guy Kawasaki - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/wizjon.jpg)
Opis
książki
:
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł
- Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
- Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
- Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:
- głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
- zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
- pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
- funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.
"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Guy Kawasaki - pozostałe książki
-
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Guy i Peg, prezentując ponad sto praktycznych wskazówek, sztuczek i spostrzeżeń, nakreślają oddolną strategię tworzenia skoncentrowanej, rzetelnej i porywającej tożsamości na najpopularniejszych platformach społecznościowych. Przeprowadzają czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców, oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Czasowo niedostępna
-
Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii VIP
-
Czeka nas apokalipsa. Nie wywołają jej jednak ani zmiany klimatyczne, ani zderzenie z asteroidą. Rzeczywistość jest bardziej prozaiczna. Pogrąży nas upadek dolara. Jakich skutków możemy się spodziewać? Prawdopodobne jest załamanie się międzynarodowego systemu walutowego, ponieważ jeśli świat straci zaufanie do dolara, żadna inna waluta nie będzie w stanie zastąpić go w roli światowej waluty rezerwowej. Nadchodzącą zawieruchę przetrwają tylko te kraje i osoby, które już dziś się na nią przygotują. Podczas lektury tej książki przekonasz się, że następna zapaść finansowa nie będzie miała sobie równych…
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego
Czasowo niedostępna
-
Przeczytaj i dowiedz się z pierwszej ręki! To książka na temat rozwoju technologii i postępu naukowego. Z niej dowiesz się, dlaczego jesteśmy mądrzejsi niż najlepszy komputer. Poznasz także spektakularne błędy, które są w stanie popełnić tylko ludzie. Autor zaprasza w podróż po zakamarkach umysłu i sztuce podejmowania decyzji w obliczu tysięcy danych, którymi jesteśmy codziennie atakowani. Znajdziesz tu również fascynujące rozważania na temat umiejętności i nieumiejętności prognozowania przyszłości w dziedzinie finansów, sportu, polityki, pogody, gier hazardowych i nie tylko… Sygnał jest prawdą. Szumem jest wszystko to, co odciąga od niego naszą uwagę. Oto książka o jednym i drugim.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
Niedostępna
-
Jeśli chcesz odnieść sukces na rynku pracy i pokonać konkurencję, jeśli marzysz, by oprzeć karierę na swoich pasjach i talentach - nadszedł czas, by odkryć siebie na nowo pod względem zawodowym. Ta książka jest wypełniona praktycznymi ćwiczeniami, a także interesującymi studiami przypadków i wywiadami. Zainspirują Cię one do zastanowienia się nad swoimi osobistymi celami, do przejęcia kontroli nad Twoją karierą i do zbudowania reputacji, która pomoże Ci otworzyć wiele drzwi. Dowiesz się, jak zidentyfikować swoje mocne strony, w jaki sposób stworzyć silną markę odzwierciedlającą to, kim naprawdę jesteś i kim chcesz być, oraz co zrobić, by inni dostrzegli Twój wielki potencjał.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę
Niedostępna
-
Oto zwięzły i ciekawy poradnik, dzięki któremu zwiększysz skuteczność w pracy. Jego najważniejszym elementem jest seria kluczowych pytań, zaprojektowanych tak, byś zaczął lepiej kierować swoją firmą i przejął kontrolę nad własną karierą. Książka jest pełna autentycznych historii i cennych wskazówek, które pomogą Ci udoskonalić Twoje umiejętności menedżerskie, utrzymać się na szczycie, zyskać większą pewność siebie i poczuć się jak po szkoleniu u wspaniałego mentora.
- Druk pkt
O co zapytasz człowieka w lustrze? Pytania, które czynią przywódcę O co zapytasz człowieka w lustrze? Pytania, które czynią przywódcę
Niedostępna
-
Promocja
Czytelnik po zapoznaniu się ze schematem funkcjonowania globalnego rynku walutowego sam odkryje, że nie ma uniwersalnego leku na obecne i potencjalne bolączki walutowe świata, ponieważ gospodarki prawie wszystkich krajów tworzą obecnie system naczyń połączonych. A zatem celowa dewaluacja jednej waluty, mająca na celu pobudzenie eksportu, oddziałuje negatywnie na importerów, którzy zmniejszają wielkość zamówień i bezpośrednio spowalniają gospodarkę partnerów zagranicznych. I choć zagranica dysponuje większą siłą nabywczą, staje się realnie biedniejsza. Są to podstawy makroekonomii, które Rickards upraszcza na tyle, by umożliwić nam zrozumienie i samodzielne formułowanie wniosków na temat kondycji czy przyszłej autonomii naszej rodzimej waluty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Jeśli chcesz, aby Twoja idea nie zatrzymała się na umysłowej blokadzie rozmówców, jeśli marzysz o tym, by ludzie mieli szansę z niej skorzystać, użyj metody proponowanej w tej książce. Jest ona rzadko stosowana lub też rzadko stosowana właściwie, dlatego masz pewność, że Twoi oponenci nie będą mieli gotowych recept na jej obalenie. Metoda, o której mowa, nie wymaga ani niezwykłych umiejętności krasomówczych, ani też wyjątkowej charyzmy. Doskonale sprawdza się za to w ogniu walki, pozwalając jednocześnie okazać szacunek oponentom oraz formułować jasne i rozsądne odpowiedzi, osłaniające dobry pomysł przed ostrzałem.
- Druk pkt
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką
Niedostępna
-
Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze — tam, gdzie Twoje miejsce.
- Druk pkt
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Czasowo niedostępna
-
Książka o sprawowaniu władzy w organizacji. Klasyczna lektura studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, psychologii, nauk politycznych i prawa.
- Druk pkt
Podejmowanie decyzji i zarządzanie ludźmi w biznesie i administracji. Wydanie IV Podejmowanie decyzji i zarządzanie ludźmi w biznesie i administracji. Wydanie IV
Niedostępna
-
Stare powiedzenie z Wall Street mówi, że istnieją dwa czynniki, które są w stanie poruszyć rynek - strach i chciwość. Wiele w tym prawdy, jednak ludzki umysł jest na tyle skomplikowany, a nasze emocje tak złożone, że na decyzje inwestycyjne wpływa znaczniej więcej czynników. To dlatego nawet doświadczeni inwestorzy, uzbrojeni w skuteczne narzędzia i znający na pamięć wszelkie finansowe teorie, popełniają głupie i niewybaczalne błędy.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dziesięć lat dla biznesowego poradnika to wiek podeszły! "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" Guya Kawasakiego po raz pierwszy opublikowane zostały w 1998 roku w więc za chwilę "stuknie" im właśnie dziesięć lat. Zapewniam, że mimo upływu czasu książka nadal czyta się dobrze!
Sam zabrałem się do niej stosując formułę "odwróconego dekalogu":
Zakończenie - pokazuje jak mało warte bywają różne "uczone" prognozy.
Rozdział 9 - jest uwspółcześnionym zapisem nakazu: "nie czyń drugiemu co tobie nie miłe".
... 8 - przypomina, że technologia jest dla CZŁOWIEKA, a nie człowiek dla TECHNOLOGII. Zdaniem autora uczciwość i przyjaźń są filarami sukcesu.
... 7 - rozwija tezę: "Jedz jak koliber - SRAJ jak słoń!" (bez komentarza/Andrzej Budzyk).
... 6 - ilustruje powiedzenie: "łatwa droga jest zaminowana".
... 5 - ma wydźwięk HISTORYCZNY: ilustruje przekonanie Kawasakiego, że warto być "apostołem marketingu".
... 4 - dowodzi, że nie można robić NOWYCH RZECZY w stary sposób.
... 3 - przypomina, że nie warto "spocząć na laurach" lub "zamknąć oczy i siedzieć na skrzyżowaniu dróg".
... 2 - opisuje GZPEE (Głębokie, Zachwycające, Pełne, Eleganckie i Emocjonalne PRODUKTY!). ... 1 - jest zaleceniem MYŚL INACZEJ (Cogita differemter).Książka jest zdecydowanie lepsza od powyższej MAPY DROGOWEJ! Są w niej zabawne ćwiczenia, które radzę wykonywać w chwilach napadów "edukacyjnej gorączki". Można je również zalecić dzieciom. Staję się wtedy idealnym testem poziomu asertywności naszych latorośli.
-
Recenzja: Marketing w Praktyce 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Motto książki to "Twórz jak Bóg, Rządz jak Król, Pracuj jak Wół", i tym trzem zasadom podporządkowana jest jej treść. Kawasaki z pasją, humorem i niezachwianą pewnością daje wskazówki, jak być prawdziwym wizjonerem, jak poszukiwać nowych pomysłów i jak zmieniać sposób myślenia -- swój i innych.
Książka napisana jest prostym językiem, zawiera ogromną ilość przykładów, które autor zbierał angażując swoich przyjaciół, współpracowników i tworząc specjalną listę mailingową, na którą każdy mógł się zapisać i dzielić własnymi doświadczeniami czy podawać ciekawe przykłady. Kawasaki uświadamia, że po to, aby odnieść sukces, aby produkt został przyjęty na rynku, wystarczy kierować się kilkoma prostymi zasadami, o których zapominamy w natłoku technologii, nowoczesnych narzędzi i skomplikowanych strategii marketingowych.
Dodatkową zaletą są w książce ćwiczenia, które często w sposób humorystyczny pokazują stereotypowe myślenie i pozwalają na odcięcie się od niego i odświeżenie spojrzenia na własne działanie i funkcjonowanie firmy. To ksiązka dla wizjonerów, tych którzy nimi chcą być i dla tych… którzy się ich boją. Jeżeli nie czujesz się wizjonerem, to zrozumiesz, jak myślą i czym się kierują oraz dowiesz się, jak z nimi współpracować.
Guy Kawasaki jest ekspertem w dziedzinie tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem, pracuje jako dyrektor generalny w firmie garaże.com, która pomaga młodym spółkom zgromadzić kapitał założycielski. Jest felietonistą, autorem wielu książek i publikacji, a także człowiekiem, dzięki któremu sukces rynkowy odniosła firma Apple Computers Inc.
-
Recenzja: marketing-news.pl Jakub Mueller; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niewiele osób na świecie tak dobrze zna zasady wprowadzania innowacji na rynek, jak Guy Kawasaki. Absolwent Uniwersytetu Stanforda, zyskał sławę jako współtwórca sukcesów Apple Computer Inc. Był jednym z tzw. Apple Fellows, czyli zasłużonych: pracowników z długim stażem, którzy w toku pracy w firmie stali się ekspertami na jednym lub kilku polach. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym Garage Technology Ventures -- spółki inwestującej w nowe przedsięwzięcia biznesowe, najczęściej z zakresu nowych technologii, w zamian za udziały w firmie.
W "Rewolucyjnych pomysłach..." autor krok po kroku przedstawia wszystko, co wiąże się z wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów. Punktem wyjścia jest zerwanie z krępującymi stereotypami, tradycyjnymi zasadami uważanymi za niezmienne reguły biznesowe. Nabywane w ciągu życia, z czasem uznawane są za własne (w socjologii określa się to mianem internalizacji). Zasady te nie są złe z założenia (w końcu w przeszłości przyczyniły się do wielu sukcesów), jednak obecny superkonkurencyjny rynek zmienia się tak szybko, że utarte schematy, działające przez ostatnich kilkadziesiąt lat, błyskawicznie tracą aktualność. Na dowód Kawasaki przytacza własne słowa (dystans do samego siebie godny szacunku), kiedy w połowie lat dziewięćdziesiątych -- w latach startu jednego z największych serwisów internetowych, Yahoo.com -- zapytany, czy chciałby ubiegać się o stanowisko dyrektora zarządzającego, odpowiedział: To za daleko, żebym dojeżdżał, a w ogóle to jak można zarobić na wyszukiwarce internetowej?
Innowacyjna wizja to dopiero początek drogi. Kolejne, mniej spektakularne fazy decydują o sukcesie produktu (por. A.Kisiel, Wielki Brat wciąż patrzy, "MpK-T", nr 157, 1-02-2007). Kawasaki opisuje kwestie kompletowania zespołu pracowników, ustalania trybu pracy nad nowymi koncepcjami, a nawet podejście do wszelkiej maści ekspertów i malkontentów (badacze rynku, eksperci z zewnątrz, pracownicy własnej firmy, konkurencja) osłabiających morale zespołu. Porusza również temat najczęstszych błędów, tzw. czarnych dziur, popełnianych przez marketerów w fazie wprowadzania produktu -- mogą one błyskawicznie pochłonąć cały projekt.
Rady zawarte w omawianej książce, choć trafne i efektowne, rażą wtórnością. Przykładem może być rozdział "Rządź jak król" i koncepcja apostolstwa. Apostolstwo to przekonywanie ludzi, aby nie tylko kupili produkt, ale także w niego uwierzyli. Kawasaki przedstawia drogę apostolstwa za pomocą matematyki. Zgodnie z jej regułami sukces można przedstawić za pomocą ułamka: licznik to fakty plus emocje, mianownikiem jest cena.
Brzmi frapująco, tymczasem to nic innego, jak podstawowe założenie brandingu: marka ma zawierać w sobie emocje i zaspokajać tzw. potrzeby tożsamościowe odbiorców. Im wyższa cena, czyli mianownik, tym silniejszy musi być wizerunek brandu w umysłach konsumentów.
W innym miejscu pojawia się rada, aby unikać "dyktatury budżetu": Kiedy firmą rządzili dobrzy przywódcy, budżet się zmieniał w zależności od sytuacji i możliwości. Kiedy ich zabrakło, za sterami firmy stanął właśnie budżet. Mówiło się o nim, jakby był człowiekiem: budżet zdecydował, że tego nie zrobimy [s.136]. Tego typu opinie znaleźć można u wielu klasyków współczesnego marketingu (por. m. in. Jack Trout, "Wielkie marki, wielki kłopot", Kraków 2002, zob. J.Szlak, Czego uczą nas wielkie porażki, "MpK-T", nr 128, 26-05-2006). Z drugiej strony oczywiste zasady biznesowe są nagminnie lekceważone, stąd wiele firm ponosi spektakularne porażki.
Jeśli chodzi o język, stykamy się w tej pracy z typowo amerykańskimi skrajnościami. Zgodnie z zasadą funkcjonującą za oceanem - jeśli coś jest mądre, to musi być napisane w sposób jak najbardziej bezpośredni i przystępny. Skomplikowany i sformalizowany język jest dowodem niekompetencji autora. Kawasaki, wpisując się w ten nurt, momentami wpada w tony, jakich nie powstydziłby się kaznodzieja radykalnych grup chrześcijańskich z południa USA, np.: Będziesz prawdziwym szczęściarzem jeśli trafią Ci się tacy apostołowie, jakich my mieliśmy. Dzięki nim będziesz mógł zmienić świat [s. 118].
"Rewolucyjne pomysły..." imponują ogromną liczbą przykładów, studiów przypadków, odniesień do stron internetowych -- przygotowanie ich wymagało na pewno gigantycznego nakładu pracy i czasu. Z drugiej strony ta obfitość utrudnia odbiór pracy -- po przeczytaniu trzydziestego przykładu czytelnik może nie tylko stracić rozeznanie wśród wszystkich poprzednich, ale i wręcz zapomnieć, do jakiego zjawiska się one odnosiły.
Książkę Kawasakiego warto poznać, choć jednocześnie trzeba pamiętać, że za sukcesem rzadko kiedy stoi rewolucyjna wizja. Piszący poradniki guru biznesu najczęściej koloryzują przeszłość, wspominając pomysły i plany na życie i karierę uformowane rzekomo już w 12. roku życia. Tymczasem na powodzenie przedsięwzięcia wpływa zbiór wielu czynników, w tym tak banalnych jak ciężka praca i łut szczęścia.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 02/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" powinna być znakomitym tytułem dla kreatywnych marketingowców w firmach, których zadaniem jest dostarczanie interesujących pomysłów. Niestety, klimat wielu firm nie pomaga, a wręcz nie pozwala na opracowywanie rewolucyjnych pomysłów. Lepiej, czyli bezpieczniej dla stołka, jest siedzieć cicho, sprzedawać to co zawsze, ewentualnie zmienić reklamę lub opakowanie i modlić się o cud. O cud - czyli o nowy, świetny pomysł. Absurd? Niekoniecznie. W dzisiejszych czasach zamiast wymyślać coś oryginalnego można to skopiować od konkurencji albo wykupić od małej firmy. Jeśli ma się dużo forsy, to taka taktyka pozwala całkiem nieźle trzymać się na rynku, a jednocześnie dbać o nerwy. Niestety, taka taktyka nie pomoże w przypadku, gdy mała firma postanowi sama wejść na rynek i zmienić panujące na nim zasady. Duża kasa może wtedy nie wystarczyć.
Dlatego ta książka to świetna lektura raczej dla tych wszystkich, którzy snują marzenia o założeniu firmy i podbiciu rynku. Dla przedsiębiorców szykujących się do swojego wielkiego skoku. Stworzenie przełomowego produktu, który znajduje uznanie w oczach szerokiego rynku i przynosi swoim właścicielom fortuny, nie jest aż tak trudne. Spora w tym zasługa bardzo przyjaznej formy książki: dużo przykładów, sympatyczny język, no i praktyczne wskazówki "co robić". (…)
Czytaj tę książkę często, dyskutuj o niej z kolegami z pracy, a zapomnisz co to znaczy niezadowolenie klientów i niska sprzedaż. No i będziesz się wspaniale czuć, gdy wejdziesz do sklepu i zobaczysz jak jakiś klient z wypiekami i radością na twarzy kupuje Twój produkt. Rośnie od tego serce, naprawdę.
-
Recenzja: Brief 01/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najnowszą książkę Guya Kawasakiego, współtwórcy sukcesu Apple Komputer, napisaną lekkim językiem i obfitującą w liczne przykłady czyta się niemal jednym tchem. "Rewolucyjne pomysty" podzielone są na trzy części. W pierwszej autor pisze jak tworzyć przełomowe produkty i usługi, w drugiej jak podejmować decyzje prowadzące do sukcesu rynkowego tych produktów, a w trzeciej jak pracować aby sukces stał się niemal pewny. Kawasaki zwraca uwagę jak ważne jest aby nie popaść w pułapkę punktu odniesienia, czyli nie próbować rozwiązać problemu analogicznie do tego jak został on przedstawiony. Radzi też, jak pozbyć się starego sposobu myślenia i podejść do wyzwań w sposób zmuszający do rozważenia nowych rozwiązań i nowych kierunków działania.
Jego zdaniem świetne produkty powinny być GZPEE, czyli głębokie, zachwycające, pełne, eleganckie i emocjonalne, a ich tworzeniem powinny się zajmować małe, silne i autonomiczne zespoły zarządzane ręką silnego przywódcy. Ważne jest także, aby nie bać się szukać wad w stworzonych przez nas produktach i usługach, nie zrażać się porażką i przede wszystkim z własnych produktów korzystać. Wszystkie zagadnienia poruszane przez Kawasakiego zilustrowane są ciekawymi przykładami, którymi sypie jak z rękawa. Z książki można dowiedzieć się co stoi za sukcesem m.in. takich marek jak Porsche, Gillette czy MTY.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Rules For Revolutionaries: The Capitalist Manifesto for Creating and Marketing New Products and Services
- Tłumaczenie:
- Katarzyna Marcinkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0341-7, 8324603417
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-08-29
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3242
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
- 1. Cogita differenter (myśl inaczej) (21)
- 2. Niech żyje chłam! (45)
- 3. Lepsze jest wrogiem dobrego (75)
- 4. Przełamuj bariery (99)
- 5. Potrzebujesz apostołów, nie handlowców (117)
- 6. Unikaj czarnych dziur (131)
- 7. Jedz jak ptaszek, wydalaj jak słoń (155)
- 8. Myśl cyfrowo, działaj analogowo (179)
- 9. Nie proś innych o coś, czego sam byś nie zrobił (197)
- 10. Nie daj się zniszczyć durnocie (213)
Podziękowania (11)
Przedmowa (15)
Twórz jak Bóg (19)
Rządź jak król (97)
Pracuj jak wół (153)
Zakończenie (211)
Bibliografia (233)
Skorowidz (243)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług Guy Kawasaki (1)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)