E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
- Autorzy:
- Piotr Krupa, Maciej Ossowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
E-mail marketing? To działa!
Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej? Działa czy nie działa? A spoty radiowe? A plakaty reklamowe??? Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać?
Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.
Maciej Ossowski - dyrektor działu edukacji w GetResponse. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta współpracujący z czołowymi serwisami marketingowymi i magazynami branżowymi. Aktywny działacz polskich i międzynarodowych organizacji branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska. Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent (IAB Showcase, Email Camp, Kongres Marketing Online Masterclass). Pracuje m.in. dla Carrefour Polska, Pernod Ricard Polska, MyDeal.pl. Kontakt z autorem: maciej.ossowski@getresponse.com.
Piotr Krupa - koordynator ds. PR w GetResponse. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz posiadacz Certyfikatu London School of Public Relations. Jeden z autorów bloga EmailMarketing.pl, publicysta współpracujący z czołowymi serwisami i magazynami marketingowymi oraz e-commerce. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową GetResponse, w szczególności za kontakty z mediami, przygotowywanie badań i raportów oraz komunikację w obszarze mediów społecznościowych. Kontakt z autorem: piotr.krupa@getresponse.com.
Wybrane bestsellery
-
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
Ebooka "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Maciej Ossowski; 2016-01-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pytanie do marketerów i osób bezpośrednio marketingiem zainteresowanych: czy e-mail marketing przeszedł do lamusa? Jestem więcej niż pewna, że większość z Was odpowie twierdząco, mając z tyłu głowy media społecznościowe i blogosferę, które zdominowały reklamę w sieci.
Otóż, e-marketing może być świetnym narzędziem w walce o budowanie jak najlepszego wizerunku oraz zwiększenie wskaźników sprzedażowych, jeśli tylko umiejętnie skorzystamy z możliwości, jakie daje. Jak przekonują autorzy „E-mail marketingu” – Maciej Ossowski i Piotr Krupa ,związani z GetResponse, potężnym narzędziem do e-mail marketingu – okres świetności e-mail marketingu wciąż trwa, a efekty, jakie generuje to narzędzie, potrafią być imponujące.
Publikacja prowadzi nas przez kolejne etapy budowania kampanii e-mail marketingowych: przy pomocy autorów nauczymy się budować listę odbiorców, projektować skuteczny newsletter, planować kampanię i mierzyć jej rezultaty. To lektura, która odmieni punkt widzenia początkujących marketerów, przekonując ich o skuteczności e-mail marketingu, oraz tych bardziej zaawansowanych, szukających inspiracji, które pozwolą im maksymalnie wykorzystać możliwości tego narzędzia. -
Recenzja: Kobieta w biznesie.pl 2013-06-11Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak w erze wszechobecnych kolorowych ulotek, bilbordów czy głośnych spotów trudno jest wypromować własną markę. Szeroki dostęp do Internetu dał wiele nowych możliwości promowania firm i produktów. Jak zrobić to na tyle skutecznie, aby przyciągnąć potencjalnych konsumentów?
Podpowiedzią może być książka, która ostatnimi czasy wpadła mi w ręce. „E-m@il marketing” autorstwa Piotra Krupy i Macieja Ossowskiego to lektura dla każdej osoby, chcącej z pełnym sukcesem rozpowszechnić informacje o swojej marce. Autorzy w dziesięciu wykładach skondensowali całą wiedzę niezbędną w tworzeniu marketingu internetowego. W dość przystępny sposób wytłumaczyli różnicę między skuteczną reklamą, a spamem (czyli niechcianymi wiadomościami zapychającymi naszą pocztę elektroniczną), opisali narzędzia służące do kreowania wizerunku firmy poprzez reklamę, a także wypomnieli najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu tego typu działań. Książka nie jest gruba, co niewątpliwie jest jej atutem, ze względu na to, że czyta się ją szybko, a przystępne słownictwo i ciągłe powtarzanie wcześniejszej treści, sprawi, że osoba, która na co dzień nie zajmuję się tego typu działalnością szybko pojmie podstawowe zasady prowadzenia marketingu za pomocą poczty elektronicznej.
Książkę jest godna polecenia zarówno doświadczonym w tej dziedzinie reklamy, jak i osobom dopiero zaczynającym swoją przygodę w cybernetycznej przestrzeni. -
Recenzja: granice.pl Sławomir KrempaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W czasach postępującego kryzysu tradycyjnych mediów spora część budżetów reklamowych przenosi się do sieci. Jednym zaś z najbardziej popularnych, a zarazem z najmocniej nienawidzonych przez klientów narzędzi jest wciąż e-mail marketing. Czy niechęć, jaką klienci darzą tę formę reklamy, rzeczywiście jest jej nieodzowną cechą? Czy e-mail marketing rzeczywiście ma już za sobą lata świetności? Autorzy książki E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" - Maciej Ossowski i Piotr Krupa z firmy GetResponse na powyższe pytania odpowiadają krótko: nie. Po czym w kolejnych krokach pokazują czytelnikom, jak sprawić, by mailing wysyłany przez ich firmę był bardziej skuteczny.
Obaj autorzy pracują w firmie, która dostarcza jedno z lepszych narzędzi do tworzenia i analityki skuteczności mailingu - wydawałoby się więc, że w swojej publikacji będą starali się "przemycić" jego reklamę czy kryptoreklamę. Na szczęście nic z tych rzeczy. Krupa i Ossowski postanowili za to pokazać kompetencje, które sprawiły, że ich narzędzie jest dopracowane. Dzielą się swą wiedzą z czytelnikami i choć momentami ich porady wydają się oczywiste, wystarczy spojrzeć na wiadomości, jakie często zalewają nasze skrzynki mailowe, by odkryć, jak wielu marketerów zapomina o sprawach najzupełniej podstawowych.
Układ książki jest prosty. Wstęp i dziesięć rozdziałów (tu nazywanych wykładami), dotyczących tego, jak skutecznie prowadzić kampanie e-mail marketingowe. Autorzy jasno tłumaczą, dlaczego warto wykorzystywać e-mail marketing. Opisują sposoby budowania listy odbiorców (to część bardzo ważna i zestaw porad, do których bardzo rzadko stosują się nawet wielkie korporacje, pokazujących, jak wielkie znaczenie ma transparentność zasad tworzenia bazy mailingowej i kontakt z przyszłym odbiorcą newslettera), zasady budowania mailingu, mierzenia jego efektywności i zwiększania skuteczności wysyłki wiadomości e-mail. Czytelnik dowie się z tej książki, jak dostosować swą strategię i stosowane narzędzia do celu kampanii, dlaczego segmentacja może zwiększyć skuteczność reklamy mailingowej, jak integrować kampanie e-mail marketingowe z mediami społecznościowymi. Autorzy pomagają również rozwiązać najczęściej spotykane problemy w kampaniach e-mail marketingowych i zwracają uwagę na pojęcie i zasady prowadzenia mobile e-mail marketingu.
Krupa i Ossowski piszą jasno i bardzo konkretnie. Nie wprowadzają nadmiaru teorii, ich rady można streścić w kilkudziesięciu krótkich punktach. Co za tym idzie - E-mail marketing... to książka pod względem objętości niewielka. Jej autorzy są jednak praktykami, którzy w e-mail marketingu pracują na co dzień. Swoje doświadczenia zawarli więc w książce, jakich na polskim rynku naprawdę nie ma zbyt wielu. Można do wniosków, do jakich doszli Ossowski i Krupa dojść samodzielnie, podczas codziennej pracy. Pytanie tylko: po co, skoro można po prostu przeczytać ich książkę. E-mail marketing... to swego rodzaju elementarz, a zarazem kompendium wiedzy o tej formie reklamy. Gdyby każdy z marketerów poznał zawarte w nim zasady, wówczas po pierwsze prowadzone przez nich kampanie byłyby bardziej skuteczne, a po drugie: odbiorcy, jeśli nawet nie pokochaliby maili reklamowych, to jednak z pewnością mniej by ich nie lubili. -
Recenzja: Z życia książek Przemek Opłocki, 2012-12-31Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Codziennie otwierając skrzynkę z pocztą elektroniczną można mieć pewność, że znajdzie się ich przynajmniej kilka. Jeżeli nie w głównym folderze, to na pewno w spamie. Nie chodzi o zwykłe e-maile, ale o promocyjne wiadomości wysyłane przez firmy chcące tą popularną drogą zdobyć klientów. Czy jest to jeszcze skuteczne?
Autorzy podręcznika „E-mail marketing” pokazują, że odpowiedź jest jak najbardziej „tak”. Dlaczego więc statystyczny użytkownik Internetu dystansuje się od tej formy promowania produktu lub usługi? Bo twórcy przekazu popełniają kardynale błędy. Jakie? O tym piszą Krupa i Ossowski w tytułowych, dziesięciu wykładach. Szczegółowo wprowadzają w tajniki przygotowania atrakcyjnego, i co więcej, skutecznego przekazu przesyłanego w e-mailu.
„10 wykładów” to pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się promocją i marketingiem. Napisana przejrzystym językiem i w łatwo strawnej formie. Co więcej, przez ludzi na co dzień wykorzystujących opisywane techniki w swojej pracy. Usystematyzowana wiedza z zakresu e-mail marketingu pozwoli wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i wyróżnić się z gąszczu spamu. -
Recenzja: marketingowiec.pl 2012-12-13Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ponad 130 stron na temat email marketingu, obszerna teoria i praktyka w formie mini-wykładów dla każdego – tak najkrócej można opisać książkę "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci: napisaną przez ekspertów GetResponse i wydaną przez wydawnictwo Helion. Reklama Eksperci z GetResponse opublikowali w wydawnictwie Helion książkę poświęconą najpopularniejszym zagadnieniom z zakresu email marketingu – "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci". Jest to kompendium wiedzy, które w dziesięciu mini-wykładach wprowadza czytelnika w świat marketingu opartego na wiadomościach email oraz pozwala zgłębić jego tajniki i zwiększyć poziom zaawansowania prowadzonych kampanii.
Książka dedykowana jest zarówno marketerom i przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii email marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności prowadzonych działań.
Z lektury książki można dowiedzieć się m.in. jak:
- budować listę odbiorców,
- poprawnie planować kreacje newslettera,
- planować strategię i dobierać narzędzia,
- mierzyć efektywność prowadzonych działań,
- dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów,
- stosować segmentację odbiorców,
- integrować prowadzone kampanie z social media,
- planować działania email marketingowe na urządzenia mobilne.
Autorami książki są Maciej Ossowski i Piotr Krupa, którzy dzielą się w publikacji doświadczeniami oraz tym czego nauczyli się o email marketingu przez ostatnie lata.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3352-4, 9788324633524
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-12-03
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6722-2, 9788324667222
- Data wydania ebooka:
-
2012-12-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 6194
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
Wstęp (5)
Wykład 1. Dlaczego e-mail marketing!? (7)
Wykład 2. Sposoby budowania listy odbiorców (15)
Wykład 3. Budowanie newslettera (41)
Wykład 4. Cel - strategia - narzędzia (61)
Wykład 5. Mierz efektywność wysyłanych wiadomości (77)
Wykład 6. Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail (97)
Wykład 7. Segmentacja (109)
Wykład 8. Integruj kampanie e-mail marketingowe z mediami społecznościowymi (119)
Wykład 9. Mobile E-mail Marketing (125)
Wykład 10. Najczęściej spotykane problemy w kampaniach e-mail marketingowych (129)
Oceny i opinie klientów: E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci Piotr Krupa, Maciej Ossowski (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii