![Sztuka rozpoczynania Guy Kawasaki - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/arstar.jpg)
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa twarda
Sprawdź nowe wydanie
Sztuka rozpoczynania 2.0
Guy Kawasaki
Opis
książki
:
Sztuka rozpoczynania
Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących
- Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat
- Nie cofaj się przed trudnymi projektami
- Odważnie sięgaj gwiazd
Do biegu, gotowy... START!
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.
Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:
- wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy,
- otaczać się najlepszymi pracownikami,
- zbudować silną markę,
- zabłysnąć w mediach,
- rozłożyć konkurencję na łopatki.
"Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu"Jay Conrad Levinson,
autor książek z serii Marketing partyzancki
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efektywność gwałtownie wzrośnie — w każdym aspekcie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież „nikt tak dobrze jak ja...”. Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Guy Kawasaki - pozostałe książki
-
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Guy i Peg, prezentując ponad sto praktycznych wskazówek, sztuczek i spostrzeżeń, nakreślają oddolną strategię tworzenia skoncentrowanej, rzetelnej i porywającej tożsamości na najpopularniejszych platformach społecznościowych. Przeprowadzają czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców, oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ? Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette? Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech
- Druk pkt
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Niedostępna
-
Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł (-20%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "Sztuka rozpoczynania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sztuka rozpoczynania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sztuka rozpoczynania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sztuka rozpoczynania (9)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: mamstartup.pl Adam Łopusiewicz, 2014-03-20Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książkę Guy’a Kawasakiego pt. “Sztuka rozpoczynania” poleca Jakub Krzych, współzałożyciel i lider projektu Estimote, Inc, a wcześniej twórca największej sieci reklamy samoobsługowej AdTaily. Autor w 240 stronach zamieścił rady przede wszystkim jak zacząć. Dowiemy się z niej jak “wytrzasnąć spod ziemi” pieniądze na start, otaczać się najlepszymi pracownikami czy rozłożyć konkurencję ”na łopatki”.
-
Recenzja: blog.trainingfactory.eu 2011-03-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak sam tytuł wskazuje książka omawia zagadnienia z zakresu uruchamiania działalności gospodarczej - zakładania firmy. Autor nie ogranicza się jednak do tej problematyki i poświęca wiele miejsca praktycznym problemom z zakresu prowadzenia i funkcjonowania firmy. Z racji swojej profesji konsultanta, a głównie doradcy w zakresie pozyskiwania funduszy na uruchomienie i rozwój działalności gospodarczej, poświęca sporo uwagi również i tym zagadnieniom. Z pozoru publikacja jest napisana dość chaotycznie, treść skacze z tematu na temat, różne wątki przeplatają się nawzajem, niektóre „gubią się” inne pojawiają się niespodziewanie. Należy jednak stwierdzić, że jest to jednak celowy zabieg autora. Z jednej strony jeśli chce się umieścić dość dużo różnorodnych zagadnień o różnym stopniu ogólności i trudności w jednej ograniczonej siłą rzeczy publikacji, to trzeba je jakoś poukładać. Z drugiej strony autor chciał, co mu się wyraźnie udało, podzielić się swoją obszerną wiedzą i przemyśleniami z wielu obszarów, podaje zatem wiele ciekawych przykładów i przytacza pouczające anegdoty. Jest to więc rodzaj praktycznego poradnika z dużą ilością różnorodnych informacji. Ponadto trzeba stwierdzić, że publikacja jest bardzo dobrze wydana w sensie edytorskim, co podnosi walory estetyczne obcowania z nią. W konsekwencji otrzymujemy cos w rodzaju sałatki firmowej a la Kawasami. Książka jest interesująca w odbiorze, a jednocześnie łatwo się ją czyta i dość dobrze zapamiętuje wybrane informacje. Jest zatem godna polecenia dla nowicjuszy w zakresie zakładania i prowadzenia biznesu. Jednak i doświadczenie praktycy będą mogli w niej znaleźć coś nowego. Należy zatem życzyć smacznego czytania.
-
Recenzja: marcinpietraszek.blogspot.com Marcin Pietraszek, 26/08/2010Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację” - tyle reklama. A jak sprawa wygląda naprawdę? Niestety, mniej optymistycznie. Guy Kawasaki współtworzył sukces koncernu Apple i nieustannie powraca do przykładu tejże marki. Łatwo dojść do przekonania, że aby odnieść sukces w biznesie w dowolnym miejscu na świecie i w dowolnej branży, należy robić to, co amerykańska firma. Niestety, to krótkowzroczność. Nie każdą firmę można prowadzić jak biznes informatyczny i nie pod każdą szerokością geograficzną interesy robi się identycznie. A do tego pomysły, które sprawdziły się 20 lat temu w USA niekoniecznie sprawdzą się w roku 2010 w Polsce (Kawasaki przekonany jest np. o reklamowej skuteczności koszulek promujących nowe produkty). To, co Kawasaki uważa za garażową firmę, w polskich warunkach oznaczałoby poważną spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Gdy autor mówi o maleńkim biznesie, ma na myśli spółkę z zarządem. Ci, którzy zakładają naprawdę małe firmy, niezwiązane z funduszami venture capital, część tej książki uznają za nic niewartą. Generalnie jednak „Sztuka rozpoczynania” jest zbiorem przeróżnych pomysłów, z których rzeczywiście każdy coś dla siebie powinien wybrać. Niewielu czytelników skorzysta z całej książki, ale z fragmentów - owszem. Szczególnie wartościowy jest rozdział pierwszy, o tytule zbieżnym z tytułem książki. Porady jak zabrać się za własny interes można uznać za rzeczywiście inspirujące i dające pozytywnego kopa. W skrócie: * 1. zrób coś znaczącego * 2. stwórz mantrę * 3. ruszaj się * 4. zdefiniuj swój model biznesowy * 5. opracuj kamienie milowe, założenia i zadania. Oczywiście każdy z tych punktów Kawasaki wyjaśnia. Kolejny rozdział - „Sztuka pozycjonowana” również będzie cenny w wypadku przedsięwzięcia każdego rodzaju. Chodzi tu o znalezienie swojego miejsca na rynku, swojej niszy i o określenie, co będzie wyróżniało firmę spośród innych. „Sztuka przeprowadzania prezentacji”, czy „Sztuka pisania biznesplanu” to już jednak część poradnika dla wąskiej grupy; dla tych, którzy szukają inwestorów i chcą ich przekonać do własnych pomysłów. Oczywiście wśród wielu sztuk opisywanych przez Kawasakiego czytelnik może wyszukać wiele drobnych, interesujących porad, nawet jeśli chce założyć nie koncern informatyczny, ale osiedlowy sklep spożywczy. Będą to jednak tylko okruchy ze stołu nakrytego dla większych biznesmenów. Autor kończy książkę „Sztuką bycia dobrym człowiekiem”, bo wg Kawasakiego celem każdej firmy powinno być robienie czegoś pozytywnego dla innych ludzi. Etyka powinna być więc ważna w każdym działaniu przedsiębiorcy. Rady celne i rady naiwne, rady sprawdzone i wynikające jedynie z intuicji autora... W tej książce jest wszystko. Zaletę ma to taką, że lektura powinna zadowolić zarówno miłośników grochu, jak i kapusty, choć, niestety nikt nie nasyci się nią do końca.
-
Recenzja: Trade MarketerRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać. Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Apostołowie" i "Ambasadorowie" książek czyli polecający je autorzy - czytelnicy - oceniający - recenzenci zachowują się często jak "złota rybka". Kuszą "uzależnionych" od czytania: KUP KSIĄŻKĘ, a spełnią się "trzy twoje życzenia"!
O "Sztuce rozpoczynania" Guya Kawasakiego pisałem już wcześniej. Parafrazując żart o tym, że od skrzynki piwa "lepsze" są dwie skrzynki! Pragnę napisać, że od jednej rekomendacji książki "lepsze - skuteczniejsze - produktywniejsze" są dwie lub trzy rekomendacje! "Sztuka rozpoczynania" jest tego warta by pisać o niej wielokrotnie.
Kawasaki - informuje czytelnika, że kieruje publikację:
[...] do wszystkich ludzi, którzy chcą rozpocząć nową działalność. Zdaniem autora bycie "biznesmenem" - "przedsiębiorcą" to sztuka:
- rozpoczynania,
- pozycjonowania,
- przeprowadzania prezentacji,
- pisania biznesplanu,
- wewnętrznego finansowania,
- rekrutacji pracowników,
- zdobywania kapitału,
- zawierania partnerskich układów,
- brandingu,
- pozyskiwania klientów.
Powyższy dekalog Kawasaki zaleca uzupełnić sztuką bycia dobrym człowiekiem! Autor zachęca do pomagania innym - robienia tego co należy - spłacania "długu za sukces" społeczności!
Książka jest "po amerykańsku" pozytywna "do obrzydzenia". Tym jednak różni się od kiepskich przewodników dla przedsiębiorczych, że skutecznie zaraża optymizmem. Jest dobra i ma charakter zrozumiałej dla czytelnika instrukcji.
"Sztukę rozpoczynania" napisaną prawie współcześnie (2004.) warto uzupełnić innym poradnikiem starszym o dziewięć lat (1995.) "Marketingiem partyzanckim". Tę publikację napisali Jay Conrad Levinson i Seth Godin konsultanci równie dobrzy jak Guy Kawasaki. Tak skomponowany zestaw pozwala patrzeć "dwuocznie" czyli pełniej - "paronamicznie". Polecam!
-
Recenzja: Brief 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wizjoner i współtwórca sukcesu Macintosha pisze jak ważny, jest początek każdego przedsięwzięcia. Aby wspaniały plan gwarantujący sukces nie stał się z czasem mdły i nijaki, ważne jest, aby już na samym początku opracować dokładny scenariusz działań i ściśle się go trzymać. Kawasaki posługuje się metaforą mikroskopu i teleskopu. W fazie mikroskopu wymagane jest trzeźwe myślenie, powrót do fundamentów i do kwestii zasadniczych. W fazie teleskopu przedsiębiorcy patrzą w przyszłość, wymyślają kolejną wielką rzecz, zmieniają świat i zarzucają realizację wcześniejszych pomysłów.
Do osiągnięcia sukcesu potrzebny jest zarówno mikroskop, jak i teleskop. Autor stara się pokazać czytelnikowi, jak może wykorzystać swoją wiedzę, zamiłowania i determinację do tego, aby stworzyć coś wielkiego - nie zagłębiając się przy tym w teorie, i nie marnując czasu na zbędne szczegóły. Przedsiębiorca to przecież nie tytuł służbowy, ale stan umysłu ludzi, którzy chcą kreować przyszłość.
-
Recenzja: Salesman Polska Wojciech Rudny, 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Sztuka rozpoczynania" to znakomita lektura dla osób planujących rozpocząć własny biznes lub prowadzących go od jakiegoś czasu. Guy Kawasaki przekazuje bowiem bardzo praktyczne wskazówki w sposób humorystyczny, lekki i przyjemny. Niemniej jego dzieło to skarbnica cennych porad, myśli, które mogą zmienić bieg kariery każdego przedsiębiorcy.
Nie jest to tylko książka o rozpoczynaniu biznesu, ale i o tym, co jest przydatne w trakcie jego prowadzenia (biznesplan, zdobywanie kapitału, rekrutacja pracowników, sztuka prezentacji, zawierania partnerskich układów, brandingu i pozyskiwaniu nowych klientów).
To także książka o tym, jak być dobrym człowiekiem. Najlepsze bowiem przedsiębiorstwa to te, które wyznaczają swoim pracownikom najwyższe standardy moralne i etyczne. Kawasaki mówi: musisz zbierać punkty przez całe swoje życie, a osiągniesz to, pomagając innym ludziom. A kiedy już będziesz ekspertem i nie będziesz chciał, żeby udzielanie rad innym przeszkadzało ci w pracy -- napisz własną książkę i powiedz wszystkim, żeby ją kupili -- radzi autor. Zanim to się stanie na pewno warto sięgnąć po "Sztukę rozpoczynania" Guy´a Kawasakiego.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mogę się założyć, że na domowym komputerze masz pewien plik. Jest on ukryty w gąszczu katalogów, pod niepozorną nazwą i dziwnym rozszerzeniem. Zapisujesz w nim pomysły, spostrzeżenia, uwagi i wnioski poświęcone jednej rzeczy -- swojemu wspaniałemu pomysłowi na serwis internetowy (lub dowolny inny sposób na kasę). Odgrażasz się w myślach, że niedługo pokażesz światu (lub dotychczasowemu pracodawcy, który nie potrafi docenić twojego talentu) na co cię stać.
Tylko uważaj na niebezpieczeństwa. Rekiny i wiry wodne czyhają na niedoświadczonych właścicieli biznesu. Ta książka pomoże ci ich uniknąć. A konkretnie, ta książka pomoże ci w pięciu rzeczach.
Po pierwsze, pomoże ci ukonkretnić pomysł. Konkretny w tym przypadku nie oznacza "wiem, jakiej tematyki dotyczy serwis" albo "wiem co chcę w tym serwisie robić" albo jeszcze "mam rozpisaną strukturę działów serwisu". Wg Kawasakiego na konkretność pomysłu składają się: określenie jaką firmę chcesz zmieść z rynku i dlaczego, stworzenie misji w formie łatwej do zapamiętania (jak mantra), zbudowanie prototypu, określenie kto będzie twoim klientem i w jaki sposób wyciągniesz od niego pieniądze oraz opracowanie kamieni milowych czyli dalszych działań na drodze do odpalenia pomysłu.
Po drugie, pomoże ci opracować spójną ofertę, którą będziesz przedstawiać klientom (żeby przyszli i coś kupili), potencjalnym inwestorom (żeby wyłożyli kasę na pierwsze dziewięć miesięcy zanim pomysł zacznie przynosić regularną kasę) i potencjalnym partnerom (żeby przedstawili twój produkt swoim klientom). Na podstawie oferty stworzysz następnie biznesplan.
Po trzecie, pomoże ci przejść z podniesioną głową przez pierwsze miesiące, w których twój pomysł nie będzie przynosił dużych (a czasem w ogóle) pieniędzy. Mimo braku kasy trzeba rozwijać interes. Połączenie ciśnienia z pustego konta i ciśnienia na rozwój złamało niejeden pomysł. I niejednego właściciela -- a pobyt w szpitalu z perspektywą upadku własnego wychuchanego pomysłu jest przerażająca.
Po czwarte, pomoże ci dobrać i realizować strategię rozwoju. Rozwój opiera się na trzech rzeczach: znajdowaniu partnerów idących w tym samym kierunku co ty, konsekwentnym budowaniu przyciągającej uwagę marki i pozyskiwaniu klientów skorych do zapłacenia za to co oferujesz oraz skorych do roznoszenia informacji o tobie w świat. Wszystkie te trzy rzeczy są ważne i wzajemnie się uzupełniają. Jeśli jedno z nich nawali, twoje marzenia o bogactwie trafi szlag (a ciebie chwilę potem).
Po piąte, pomoże ci pamiętać o najważniejszym powodzie, który skłonił cię do realizacji pomysłu. Pokazać światu na co cię stać. Osiągnąć coś wspaniałego własnymi siłami. Pomóc klientom odmienić ich życie. Jeśli o tym nie zapomnisz, realizacja twojego wspaniałego pomysłu przyniesie ci zadowolenie z życia. Na tym etapie prowadzenia biznesu, pieniądze powinny już znać numer twojego konta.
Twórz, ciesz się tym i zarabiaj pieniądze. Lepszego podsumowania nie potrzeba.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Lubię książki Guya Kawasakiego i dlatego publikacje tego autora oceniam "ostrzej" niż prace, wobec których mam mniejsze oczekiwania. Mantra autora z "Sztuki rozpoczynania": twoim celem jest zmieniać świat - a nie badać go! jest przewrotna, ponieważ zmienianie świata bez równoczesnego jego badania i poznawania nie jest produktywne. Jest nieefektywne i przeciw skuteczne.
Autor - słusznie kwestionuje zasadność podejścia: "wiedzą co robić i nie działają". Kawasaki zachęca:
- zrób coś znaczącego,
- stwórz mantrę,
- ruszaj się (działaj!),
- zdefiniuj swój model biznwsowy,
- opracuj (zaplanuj, przemyśl) "kamienie milowe", założenia i działania.Guy uważa, że działanie i zakładanie własnej firmy da się sprowadzić do "dekalogu sztuk":
a) sztuki rozpoczynania,
b) sztuki pozycjonowania,
c) sztuki przeprowadzenia prezentacji,
d) sztuki pisania biznesplanu,
e) sztuki wewnętrznego finansowania,
f) sztuki rekrutacji pracowników,
g) sztuki zdobywania kapitału,
h) sztuki zawierania partnerskich układów,
i) sztuki brandingu,
j) sztuki pozyskiwania klientów,
k) SZTUKI BYCIA DOBRYM CZłOWIEKIEM!Książkę czyta się dobrze i z zainteresowaniem, ale czytelnik nie powinien oczekiwać cudów. Autor pisze bez ogródek - zrozumienie tego zajęło mi dwadzieścia lat. Dwadzieścia lat na nieco ponad dwustu stronach to przyjazny "bryk" i warto go poznać.
Dlatego polecam tę publikację - opowieść człowieka, któremu się udało i znajduje satysfakcję w pisaniu, że uda się innym.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
- Tłumaczenie:
- Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0802-8, 8324608028
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-03-08
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3661
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Podziękowania (9)
Przeczytaj to najpierw (11)
Część I Przyczynowość (13)
1. Sztuka rozpoczynania (15)
Część II Artykulacja (39)
2. Sztuka pozycjonowania (41)
3. Sztuka przeprowadzania prezentacji (55)
4. Sztuka pisania biznesplanu (77)
Część III Aktywacja (87)
5. Sztuka wewnętrznego finansowania (89)
6. Sztuka rekrutacji pracowników (111)
7. Sztuka zdobywania kapitału (131)
Część IV Rozrastanie się (161)
8. Sztuka zawierania partnerskich układów (163)
9. Sztuka brandingu (181)
10. Sztuka pozyskiwania klientów (205)
Część V Obowiązek (221)
11. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (223)
Posłowie (229)
Skorowidz (231)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Sztuka rozpoczynania Guy Kawasaki (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.