Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
- Autor:
- Marcin Paweł Sadowski
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 120
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
Odkryj tajniki sztuki skutecznego przekazu
- Jak długo powinna trwać prezentacja?
- Jak dobrać kolorystykę i elementy graficzne do tematu prezentacji?
- Jak profesjonalnie przygotować się do prezentacji?
Właściwie przygotowana i skuteczna prezentacja powinna być czytelna, estetyczna i atrakcyjna. Powinna uzupełniać wypowiedź prelegenta i pomagać mu w wystąpieniu, nie dekoncentrując słuchaczy. Aby stworzyć dobrą prezentację, wcale nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy na temat zaawansowanych opcji programów komputerowych. Wystarczy znać kilka podstawowych zasad. Jakie to zasady, dowiesz się właśnie z tej książki.
Niezależnie od tego, czy znasz się na obsłudze sprzętu multimedialnego, czy też nie, bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, wykładowcą, czy też pracownikiem, przed którym zostało postawione zadanie przedstawienia planu rozwoju firmy lub zaprezentowania nowego produktu - ta książka jest dla Ciebie. W tym poradniku otrzymujesz bowiem zbiór prostych i skutecznych wskazówek, przydatnych na każdym etapie procesu tworzenia prezentacji. Dowiesz się, jak przygotować temat, nawiązać kontakt z odbiorcą, wykorzystywać mowę ciała i wreszcie stworzyć doskonałą prezentację wizualną, spójną z całością Twojego przemówienia.
- Części składowe prezentacji
- Zasady tworzenia prezentacji
- Rozplanowanie slajdu
- Kolorystyka, elementy graficzne i ilustracje
- Tabele, wykresy i schematy
- Animacje i filmy
- Postawa i gestykulacja
- Miejsce prezentacji
Zaprezentuj się z najlepszej strony!
Wybrane bestsellery
-
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to zbiór doświadczeń autorki, od coachingu, psychologii i psychoterapii po NLP, hipnozę, reiki, ho’oponopono, thetahealing itp. To siedem kroków odpuszczania, które powstały właśnie po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie samemu od...
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ten wyjątkowy planer, bogaty w cytaty z oryginalnego chińskiego dzieła, będzie Ci towarzyszyć przez dwanaście miesięcy, ale — uwaga — niekoniecznie kolejno, od stycznia do grudnia. Pracę z nim możesz rozpocząć w dowolnym momencie roku. Trzy osobne tasiemki do oznaczania ważnych dat po...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiecki, 27/04/2009
O tym, że prezentacja to sztuka - dowiadujemy się zwykle po niezbyt udanym doświadczeniu, którego jesteśmy współautorem. Aby nie uczyć się na błędach, warto sięgnąć po dwa podręczniki wydane przez gliwicki Helion i Onepress, których autorzy odsłaniają kulisy tej formy przekazu.
W książce "Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu" Marcin Paweł Sadowski sięga nawet do historycznych źródeł - epoki kredy" - by dowieść, jak wieloma narzędziami, w tym przede wszystkim laptopem, może obecnie dysponować dawny prelegent. Uzmysławia krok po kroku, jak ważny jest temat, zorientowanie na odbiorcę, forma wystąpienia, rozłożenie w czasie. Zwraca uwagę nawet na takie szczegóły, jak organizacja slajdu, wielkość tekstu, czcionek, rodzaje tabel i wykresów. Podpowiada, jak zorientować się, czy wszystko zapięte jest na ostatni guzik, czy nie zabraknie nam słów i... czasu oraz, jakie najczęściej popełniamy błędy.
W poradniku "Prezentacje. Jak wywołać najlepsze wrażenie" Thomas Wieke przygotowuje do publicznych wystąpień przede wszystkim od psychologicznej strony. Przede wszystkim uczy dobrego startu. Takiego, który nie zostanie uznany za falstart, nie zakończy się wypadem w próżnię, a zawładnie obserwatorami. Doradza również, jak wybrnąć z trudnych sytuacji, gdy głos więźnie w gardle, słuchacze wykazują brak zainteresowania, a w podświadomości krąży pytanie Co to ja chciałem powiedzieć... Ograniczone są również możliwości tzw. lania wody, braku polotu czy bezsensownego zmagania się z materiałami - foliami lub programami.
Oba poradniki pełne są rad, jak wybrnąć z najbardziej zagmatwanych sytuacji, choć po ich uważnej lekturze nic nieoczekiwanego nie powinno się przydarzyć się podczas dobrze przygotowanej prezentacji.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1578-4, 8324615784
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-06-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5414-7, 9788324654147
- Data wydania ebooka:
-
2012-06-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 4335
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (8)
- Słownictwo użyte w książce (10)
- 2.1. Nad czym warto się na wstępie zastanowić? (15)
- 2.1.1. Będę mówił o..., czyli jaki jest temat? (16)
- 2.1.2. Będę mówił do..., czyli kto jest odbiorcą? (18)
- 2.1.3. Będę mówił z okazji..., czyli jaka jest forma przemówienia? (19)
- 2.1.4. Będę mówił z użyciem..., czyli jakich dodatków potrzebuję? (21)
- 2.1.5. Jak długo będę mówił, czyli ile mam czasu? (22)
- 2.1.6. Będę mówił w..., czyli gdzie odbędzie się prezentacja? (23)
- 2.2. Jaką funkcję pełni prezentacja w większym wystąpieniu? (25)
- 2.3. Jak długo powinna trwać prezentacja? (26)
- 3.1. Powiedz, o czym będziesz mówił, czyli wstęp (30)
- 3.2. Powiedz, co masz powiedzieć, czyli rozwinięcie (31)
- 3.3. Powiedz, co powiedziałeś, czyli zakończenie (34)
- 4.1. Organizacja slajdu (37)
- 4.2. Tekst na slajdzie (40)
- 4.2.1. Wielkości znaków (40)
- 4.2.2. Czcionki (42)
- 4.2.3. Listy wypunktowane i numerowane (45)
- 4.2.4. Korekta (46)
- 4.3. Kolorystyka (47)
- 4.4. Elementy graficzne (50)
- 4.4.1. Ilustracje (51)
- 4.4.2. Tabele i wykresy (55)
- 4.4.3. Schematy organizacyjne (59)
- 4.4.4. Animacje i filmy (60)
- 5.1. Cytowania (63)
- 5.2. Przykłady (65)
- 6.1. Jak o wszystkim pamiętać, czyli notatki prelegenta (67)
- 6.2. Skąd wziąć pewność, że wszystko jest dobrze, czyli próby, próby i jeszcze raz próby (69)
- 6.3. Tam, w górnym lewym rogu ekranu jest to, co ważne, czyli wskaźniki i wskazywanie (69)
- 6.4. Kilka uwag technicznych związanych z projektorem komputerowym (72)
- 7.1. Tak mówić, aby powiedzieć, czyli język i wymowa (75)
- 7.2. Tak pokazywać, aby pokazać, czyli postawa i gestykulacja (77)
- 7.2.1. Prelekcja na stojąco (78)
- 7.2.2. Prelekcja na siedząco (81)
- 7.2.3. Gestykulacja prelegenta (81)
- 7.3. Tak patrzeć, aby zobaczyć, czyli kontakt z audytorium (83)
- 7.4. Jak Cię widzą..., czyli wygląd prelegenta (85)
- 8.1. Czynności, które trzeba wykonać co najmniej dzień wcześniej (87)
- 8.2. Czynności, które można wykonać w dniu prezentacji (89)
- Na zakończenie (93)
- B1. Sala wykładowa (99)
- B2. Komputer (100)
- B3. Projektor komputerowy (101)
- B4. Inny sprzęt (103)
Przedmowa (7)
1. Od kredy do laptopa, czyli jak to kiedyś robiono (11)
2. Co trzeba ustalić, zanim zaczniemy przygotowywać
prezentację (15)
3. Części składowe prezentacji (29)
4. Zasady tworzenia dobrej prezentacji (35)
5. Weźmy na przykład przykład taki, czyli cytowania i przykłady (63)
6. Sprawy okołoprezentacyjne (67)
7. Prezentacja komputerowa to nie wszystko (75)
8. Zapinamy wszystko na ostatni guzik, czyli co należy zrobić przed prezentacją? (87)
9. A jednak o czymś zapomniałem, czyli najczęściej
popełniane błędy (91)
A Metody "legalnego" oszukiwania podczas prezentacji (95)
B Porady dla osób organizujących prezentacje i służb odpowiedzialnych za ich stronę techniczną (99)
C Minisłowniczek, czyli zbiór słów, których znaczenie może nie być do końca jasne (107)
Bibliografia (111)
Skorowidz (113)
Oceny i opinie klientów: Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu Marcin Paweł Sadowski (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(3)
(1)
(0)
(1)
(0)
Justyna,
Data dodania: 2010-07-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aleksandra Maria Żabikowska, nauczyciel fizyki
Data dodania: 2010-07-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ela Jamrozy, Manager
Data dodania: 2010-07-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Stanisław,
Data dodania: 2009-02-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-01-11 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Wituszyński,
Data dodania: 2010-02-02 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii