ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Piotr Łabuz, Marcin Urbański
Okładka książki/ebooka Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Okładka książki Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Okładka książki Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Okładka książki Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.3/6  Opinie: 10
Stron:
192
Druk:
oprawa twarda
  • Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
  • Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
  • Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:

  • jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
  • jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
  • jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych,
  • jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
  • jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
  • jak podsuwać innym motywy do działania,
  • jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
  • jakie słowa wzbudzają czujność.

Piotr Łabuz, Marcin Urbański

Zamknij

Wybierz metodę płatności