Edyta Gołąb-Andrzejak - ebooki
Tytuły autora: Edyta Gołąb-Andrzejak dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Niniejsze opracowanie rozpoczyna wprowadzenie Czytelnika w problematykę czwartej rewolucji przemysłowej wraz z przedstawieniem jej najistotniejszych zagadnień. Podjęte rozważania rozpoczęto od prezentacji genezy Industry 4.0 w celu umożliwienia lepszego zrozumienia zawartej w kolejnej części idei prezentowanej tematyki. Rozdział pierwszy kończy próRelacje międzyorganizacyjne w dobie INDUSTRY 4.0 Relacje międzyorganizacyjne w dobie INDUSTRY 4.0
Edyta Gołąb-Andrzejak, Anna Horzela, Ewa Salecka, Anna Tomaszuk
(12,58 zł najniższa cena z 30 dni)
12.29 zł
18.90 zł (-35%) -
Promocja
Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnych technologii i postępującym procesem cyfryzacji społeczeństw w ujęciu globalnym w XXI wieku. Równocześnie, od początku XXI wieku obZaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
(17,06 zł najniższa cena z 30 dni)
17.06 zł
26.25 zł (-35%)