ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Harvard Business School Press
Okładka książki/ebooka Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Okładka książki Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Okładka książki Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Okładka książki Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
226
Druk:
oprawa twarda

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Harvard Business School Press

Zamknij

Wybierz metodę płatności