Marketing wirusowy w internecie
- Autorzy:
- Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 9
- Stron:
- 136
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Marketing wirusowy w internecie
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
- Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
- Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
- Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
- Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
- Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:- dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
- zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
- subtelnie połączyć reklamę z marką
- być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
- wybrać właściwych partnerów
- nawiązać więź z grupą docelową
- obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!
Wybrane bestsellery
-
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Marketing wirusowy w internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing wirusowy w internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing wirusowy w internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing wirusowy w internecie (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Piotr KurzajRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Klient. Podstawowy cel każdego biznesmena. Jak przyciągnąć? Zaciekawić? Zdobyć? Przywiązać? Co robić? Gdzie szukać pomysłów? Dookoła morze reklamy, która jest coraz bardziej widoczna i coraz częściej... IGNOROWANA. Media tradycyjne i internetowe zarzucają naszych potencjalnych klientów krzykliwym i wszechobecnym przekazem - "wybierz mnie", "musisz to mieć", "bez tego ani rusz". W tej książce znajdziesz oprócz podstaw teoretycznych gotowe do wdrożenia pomysły, ale przede wszystkim mnóstwo inspiracji do stworzenia najgroźniejszej broni internetowej - wirusa marketingowego. Stwórz go, dopieść, przetestuj i... wypuść na łowy! Niech się boją Twoi konkurenci!
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Grzegorz PaculaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Twórz, zarażaj i odnoś sukces! Niby każdy porządny PR-owiec i marketingowiec wie co to jest marketing wirusowy, jednak dziwnym trafem podczas opracowywania pomysłów dla klienta na burzy mózgów, gdy pada „no to może jakiś Viral?” zalega złowroga cisza. Jacek zaczyna nerwowo obgryzać paznokcie, Ania w przypływie serdeczności biegnie do kuchni zaparzyć kawę dla wszystkich, a Marcin wbija wzrok w sufit, tak mocno, że osoba postronna mogła by uwierzyć, że tam właśnie są schowane jego pokłady kreatywności. Po chwili krępującej ciszy, prowadzący rzuca na stół: „no dobra, to może inne pomysły” i wtedy, jakby nigdy nic, pokój odżywa. Ania z zapasem kawy wraca na swoje miejsce, Marcin powraca do rzeczywistości, a burza znowu zaczyna biec swoim rytmem - niestety bez propozycji „Virala”. Temat marketingu wirusowego w podobnych sytuacjach nie powinien być jednak pomijany. Jak udowadniają autorzy w książce „Marketing wirusowy w Internecie”, kluczem do sukcesu marki, czy produktu coraz częściej jest „Viral” rozpowszechniony w Sieci. - Już za kilkanaście lat bez uwzględnienia aspektu wirusowości w swoim marketingu niemożliwe lub skutecznie utrudnione będzie funkcjonowanie na rynku - piszą na pierwszych stronach autorzy. Według nich wynika to z kilku podstawowych względów wśród których znajdziemy m.in. spadek skuteczności tradycyjnych reklam, czy większy wpływ opinii znajomych o danym produkcie na ostateczny zakup. I trudno się nie zgodzić z nimi, bo kto z nas nie ściąga do przeglądarek, specjalnych nakładek ograniczających wyświetlanie się banerów reklamowych, czy też przed zakupem nie sprawdza opinii o produkcie na portalach takich jak Facebook? Autorzy mają całkowitą rację, że w erze mediów społecznościowych konsumenci bardziej od komunikatów wychodzących bezpośrednio od producenta cenią sobie informacje, które mają od znajomych. I tu według twórców publikacji pojawia się szansa dla przekazu wirusowego, który choć wychodzi od firmy to po chwili, przekazywany od użytkownika do użytkownika, żyje własnym życiem. Autorzy trafnie wskazują w książce zalety tego typu rozwiązania. Nie zapominają także o wadach, szybko jednak radząc jak uniknąć pułapek związanych z stosowaniem marketingu wirusowego. Książka pokazuje, że marketing wirusowy to naprawdę szerokie pojęcie i kryje się pod nim wiele narzędzi. Wszystkie one są szczegółowo omówione na odpowiednich przykładach, co według mnie - z perspektywy osoby, która ma na co dzień styczność z promocją - jest ogromną zaletą publikacji. Czytelnik znajdzie tam „Case Studies” z całego świata, z różnymi budżetami. Bo przecież jedną z największych zalet marketingu wirusowego - jak słusznie podkreślają autorzy - jest jego koszt, który elastycznie można dostosować do możliwości firmy. Tym samym, z „Virala” mogą korzystać małe i duże przedsiębiorstwa. „Marketing wirusowy w Internecie” to pozycja tak naprawdę dla wszystkich, którzy biorą udział w tworzeniu strategii promocji marki. Przydatne informacje znajdą tam zarówno osoby, zajmujące się promocją produktów, jak i te zarządzające np. małymi sklepami internetowymi. Książka to wiele cennych porad i wskazówek, a także przykładów, które mogą skutecznie zainspirować do stworzenia własnego, skutecznego „Virala” przekazywanego w Sieci z „ręki do ręki”.
-
Recenzja: ebiznesy.pl Paweł KrzyworączkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czekałem na tę pozycję. Gdy zobaczyłem ją w zapowiedziach wydawnictwa Helion, od razu wiedziałem, że muszę ją mieć. Oczywiście od razu gdy tylko się ukazała w sprzedaży - kupiłem ją. Przeczytałem ją jednym tchem. Jest krótka - to jedna z zalet tej książki. Co ciekawe, kilka tygodni później zostałem zapytany przez autorów "Marketingu wirusowego w Internecie", czy mogą mi przysłać bezpłatny egzemplarz książki, abym się z nią zapoznał i napisał jej recenzję na ebiznesy.pl. Oczywiście zgodziłem się. Swoją drogą, całkiem fajny pomysł na promocję książki.
Trochę trwało zanim siadłem do zrecenzowania dzieła Michalaka i spółki, ale w końcu zmobilizowałem się i piszę.
Świetne podejście do e-marketingu
Większość osób utożsami marketing wirusowy z filmikami wideo lub jakąś zabawną grafiką, która z szybkością błyskawicy rozchodzi się po Sieci. To oczywiście JEST marketing wirusowy. Autorzy książki idą jednak o krok, a raczej o kilka kroków dalej. Tak naprawdę wirusowe powinno być wszystko, czym się zajmujemy w biznesie czy stricte e-biznesie.
Akcje marketingowe, które przynoszą gwałtowny przyrost ruchu na stronie WWW, czy popularyzują markę, są rewelacyjne. Jednak 1 czy 2 takie akcje to za mało. Ludzie zajrzą na Twoją stronę, jakiś ich procent zapisze stronę do ulubionych, ktoś inny doda RSS czy zapisze się na newsletter - ktoś inny coś kupi. A potem powrót do szarej rzeczywistości? Często tak bywa.
Autorzy omawianej książki twierdzą - z czym się całkowicie zgadzam - że wirusowe powinny być w Twoim biznesie:
Serwisy internetowe - wtedy jedni użytkownicy będą polecać Twój serwis innym
Produkty i usługi - wirusowość produktów do podstawa ich doskonałej sprzedaży - przypomnij sobie iPoda
Obsługa klienta - dokładnie tak! Dzięki doskonałej i wyjątkowej obsłudze, po pewnym czasie przestaniesz martwić się o nowych klientów, stali klienci będą więcej kupowali, a Twoje nakłady na marketing zmniejszą się
Marketing - i nie chodzi tylko o wspomniane wyżej jednorazowe akcje; np. Program Partnerski może być doskonałym pomysłem - umiejętnie prowadzony może mieć znamiona wirusowości Dziwne rozdziały…
Hmm, no właśnie. Autorzy Marketingu wirusowego… popełnili kilka rozdziałów, które nie do końca chyba pasują do tej publikacji. Mówię tutaj o rozdziale poświęconym autoresponderom oraz o… łańcuszkach szczęścia i piramidach finansowych. Sądzę, że autorzy nieco się tutaj zagalopowali, a być może pośpiech przed wydaniem książki nie pozwolił "na trzeźwo" (nie to, żeby autorzy po wódce pisali, hehe) osobie trzeciej rzucić okiem na dzieło i coś podpowiedzieć.
Marketing wirusowy w internecie - polecam czy odradzam?
Pomimo pewnych niedociągnięć (wspomniane "dziwne" rozdziały), pewnego niedosytu przykładów i ich analiz, wystawiłbym tej pozycji ocenę 5/6. I szczerze polecam tę książkę każdemu, kto zajmuje się e-marketingiem, chociażby prowadząc własny serwis internetowy.
Brakuje na polskim rynku wydawniczym tego typu publikacji. Piotr Michalak, Damian Daszkiewicz i Anna Musz dokonali próby wypełnienia pewnej luki. Czy próba okazała się udana? Częściowo z pewnością tak. Znając jednak potencjał tego Zespołu autorskiego, z niecierpliwością czekam na kontynuację! -
Recenzja: annamiotk.pl Anna MiotkRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tym razem marketing wirusowy od strony praktycznej, bo Onepress to jest taka marka wydawnicza, pod którą powstają książki tworzone przez praktyków dla praktyków. W związku z tym zawierają mnóstwo wskazówek, jak daną koncepcję zastosować w praktyce, okraszone są mnóstwem przykładów, pisane są prostym i zrozumiałym językiem. Jeśli szukam praktycznych pomysłów i rozwiązań, to w pierwszej kolejności sięgam właśnie po te książki.
Taka jest też książka “Marketing wirusowy w internecie” autorstwa Piotra R. Michalaka, Damiana Daszkiewicza i Anny Mosz. To krótkie kompendium tego, czym są wirusy internetowe i jak umiejętnie je stosować.
Mnie najbardziej zaskoczyło stwierdzenie, że wirusy to nie tylko najbardziej zauważalne i najlepiej zapamiętane przekazy, takie, które wszyscy sobie przesyłają i o nich dyskutują. Wirusem może być na przykład dowcipny autoresponder, umiejętnie skonstruowany program partnerski czy darmowy e-book. Autorzy przyglądają się także mechanizmom powstawania i rozsyłania internetowych łańcuszków. -
Recenzja: Sprawnymarketing.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Napisana przez trójkę specjalistów z agencji reklamowej Ententa książka jest interesującą pozycją na temat marketingu wirusowego - zagadnienia tyleż wszechobecnego, co częstokroć nieznanego. Zastanawiam się, ile osób po lekturze tej książki wyśle po raz kolejny łańcuszek, da się nabrać na wirusową informację na temat szkodliwości napojów, jogurtów oraz stanie się „słupem transmisyjnym” dla żartownisiów z portali społecznościowych. Sztandarowym przykładem są tutaj komentarze na temat kodu, który rzekomo miałby zlikwidować mikroblog nk - Śledzika. Wydaje się, że wielu użytkowników internetu nie zdaje sobie sprawy z obecności marketingu wirusowego, dzięki czemu ma on w naszym kraju ogromny potencjał do wykorzystania w promocji.
Książka ta dla niewtajemniczonego czytelnika jest dobrym przeglądem tendencji wirusowych w internecie i nie tylko. Po zapoznaniu się z jej treścią możemy wyciągnąć wniosek, iż wirusy są wśród nas, a my - choć często nie zdajemy sobie z tego sprawę, zarażamy innych materiałem promocyjnym, który na pierwszy rzut oka bynajmniej tak nie wygląda. W książce znajdziemy przykłady internetowych virali, a także marketingu wirusowego używanego już na wiele lat przed wydaniem tej książki.
Dowiemy się także, dlaczego wirusy są tak popularne i w jaki sposób się rozprzestrzeniają. Być może książka ta jest dobrą sugestią dla niejednej firmy. Efektywny marketing wirusowy może przyciągnąć o wiele więcej wiernych i cennych - roznoszących wirusa następnym - klientów, niż jakakolwiek tradycyjna reklama telewizyjna.
Epitet „wirusowy” odpowiada także metodom promocji, które pojawiły się na długo przed marketingiem internetowym. Warto pamiętać o tym i potraktować książkę jako inspirację do działania. Autorzy szkicują zagadnienie, podają interesujące przykłady, ale wiele miejsca pozostawiają na własne pomysły czytelnika. Korzystając już z samej definicji marketingu wirusowego można stworzyć jeśli nie kampanię wirusową, to informację, którą internauci będą sobie przekazywać. Poznamy wówczas siłę marketingu wirusowego ,który opiera się na sieci znajomości w „realu” jak i w internecie.
W dalszej części książki wiele miejsca poświęcono zagadnieniom praktycznym - jak stworzyć dobry program partnerski, jak skutecznie wykorzystać autoresponder (program mailingowy), jak wykorzystać potencjał wirusowy blogów, forów i portali społecznościowych.
Pierwsza część jest odkrywcza dla początkujących czytelników, a firmy z korzyścią mogą wypróbować sugestie zawarte w kolejnych rozdziałach - dotyczących praktycznej strony marketingu wirusowego. Autorzy skupiają się dość w nich mocno na zagadnieniu programów partnerskich oraz autoresponderów, poświęcając ich opisowi sporo miejsca.
Mimo poruszenia tematu blogów oraz postów na forum, brakuje mi w tej książce osobnego rozdziału zawierającego twórcze przykłady takich serwisów. Mimo iż zgadzam się z autorami i tak jak oni uważam, że marketing wirusowy jest najbardziej skuteczny, gdy tworzy się virale i akcje na luzie, a jego efektywność jest w gruncie rzeczy nieprzewidywalna, nie w każdej sytuacji można się zasłonić takim stwierdzeniem. Twórcy tej wąskiej objętościowo książki mogliby podać więcej przykładów, niż te, które znamy z przeglądania YouTube.
Godna uwagi jest jednak definicja wirusa i szkic przedstawiający marketing wirusowy na tyle, że w oparciu o tę książkę możemy sami wykonać działania skutecznie zarażające potencjalnych klientów. -
Recenzja: dymecki.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing wirusowy, marketing szeptany, word of mouth, viral - wiele pojęć odnosi się do podobnego zjawiska dobrowolnego rozsiewania przekazu od osoby do osoby. omimo tego, że w i w Polsce wirusy są znane, to fachowej literatury wciąż u nas niedostatek. Dużym plusem jest więc wydanie przez Helion książki Marketing wirusowy w internecie. Łatwo także zrozumieć, że gdy pojawiła się propozycja napisania recenzji, to byłem jak najbardziej za. Zarazem recenzja na zamówienie jest ciekawym eksperymentem blogowym.
Ogólnie o książce
Autorami książki są Piotr R. Michalak i Anna Musz z Ententy oraz Damian Daszkiewicz prowadzący blog poświęcony głównie programom partnerskim.
Zakres tematyczny książki obejmuje m.in. ogólną definicję marketingu wirusowego, przykłady typowych virali, programy partnerskie, czy np. omówienie wykorzystania wirusów przez oszustów. Ogólne wrażenia po lekturze są dobre. Taka książka była nam potrzebna i z pewnością może być przydatna dla wielu osób.
Plusy
Powtórzę jeszcze raz, że samo wydanie książki jest istotnym plusem. Książka dobrze opisuje zalety wirusowego marketingu i powody dla których będzie on coraz powszechniejszy. Najciekawszy i najbardziej treściwy jest rozdział drugi "Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa ". Dobrze opisuje możliwe rodzaje przekazu wirusowego i miejsca służące do przekazu. Niestety to już koniec wyraźnych plusów. Pozostała część książki budzi u mnie mniejsze lub większe wątpliwości.
Minusy
Po lekturze książki nie opuszcza mnie wrażenie, że powstała prosta publikacja dla początkujących bez poważnego zagłębienia się w temat.
Na pewno za mało uwagi poświęcono serwisom społecznościowym i możliwościom, które daje np. Facebook. Nie przypominam sobie zresztą, aby w książce padła nazwa tego serwisu. Nie zauważyłem także zwrócenia uwagi na Wykop, a to przecież ważny serwis pomagający popularyzować mniej lub bardziej poważne tematy.
Bardzo dziwi mnie poświęcenie uwagi MLM i programom partnerskim, które są ciekawym zjawiskiem, ale słabo związanym z marketingiem wirusowym. Tak samo nie wydaje mi się, aby obecnie e-booki, artykuły do przedruku i autorespondery stanowiły dobre wirusy, a je również - według mnie niepotrzebnie - opisano w książce.
Najbardziej treściwy drugi rozdział właściwie można by rozszerzyć tak, aby stanowił główny szkielet publikacji. Zamiast krótkiego omówienia różnych form wirusowych, autorzy mogliby pokusić się o ich dokładniejszą analizę.
Podsumowanie
Wydanie książki jest dobrym sygnałem, ale jest to lektura głównie dla osób początkujących. Jeśli temat jest Ci już znany, to prawdopodobnie nie znajdziesz w niej zbyt wiele dla siebie.
Od książki na temat marketingu wirusowego oczekiwałbym dokładniejszego opisu "co i jak", zauważenia najnowszych trendów i omówienia przykładów wirusów od strony zarówno marketingowej, jak i technicznej. -
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna HandlowaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak efektywnie rozprzestrzeniać informacje o nowym produkcie, udoskonaleniach, zmianach? Ich nośnikiem może być wirus, rozumiany np. jako reklama, wydarzenie, cena, przekazywany między ludźmi i stopniowo „zarażający” kolejne osoby. Autorzy publikacji uczą, w jaki sposób wykorzystać potencjał marketingu wirusowego i przekuć go na sukces organizacji. Omawiają pięć obszarów wirusowości: promocję, produkt, cenę, dystrybucję i obsługę, analizują znaczenie programów partnerskich i zalety autoresponderów. Ostrzegają również przed wykorzystywaniem wirusów przez oszustów. Książka przeznaczona jest dla osób zainteresowanych obniżeniem kosztów kampanii i uatrakcyjnieniem przekazu, a także pozyskaniem jak największej liczby klientów w krótkim czasie.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiecki, 19/10/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kolejna gorąca - a w tym przypadku wręcz "zaraźliwa" -propozycja Onepressu to "Marketing wirusowy w internecie" Piotra R. Michalaka, Damiana Daszkiewicza oraz Anny Musz. Jak podkreślają autorzy, z braku czasu coraz częściej oceną danego produktu zarażamy się od znajomych czy rodziny. Nośnikiem wieści stają się również wirusy informacyjne, których siedliskiem jest m.in. internet, w tym jego fora.
Z książki dowiadujemy się, jak wyhodować marketingowego wirusa i co zrobić, by oglądanie reklam stało się dla konsumenta rozrywką, nasyconą humorem - błyskotliwym, sytuacyjnym, lekkim i przyjemnym.
Rozstrzygane są również inne kwestie nurtujące marketingowców - jak "zarażać" poprzez programy partnerskie czy przy wykorzystywaniu e-booków lub... auto-responderów. W każdym razie jedno jest pewne - warto zarazić się tą lekturą.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2124-8, 9788324621248
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-08-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4573-2, 9788324645732
- Data wydania ebooka :
- 2012-01-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5183
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Przykłady na ftp » 87.5kB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5)
- Co to jest marketing wirusowy
- nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9)
- Oko w oko z wirusem marketingowym (11)
- Dlaczego właśnie internet? (12)
- Wirus promocyjny (17)
- Wirus produktowy (27)
- Wirus cenowy (43)
- Wirus dystrybucyjny (44)
- Wirus obsługowy (53)
- Dlaczego PP są tak popularne? (63)
- Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64)
- Jak pozyskać partnerów do PP? (65)
- Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67)
- Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69)
- Artykuły do przedruku (74)
- E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79)
- Przykładowe zastosowanie autorespondera (88)
- Czym jest inteligentny autoresponder? (89)
- Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89)
- Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90)
- 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94)
- Łańcuszki szczęścia (99)
- Piramidy finansowe (110)
- Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113)
- Burze mózgów w praktyce i w internecie (115)
- Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116)
- Nośniki wirusowości w internecie (118)
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5)
2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17)
3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61)
4. Wirusowość niejedno ma imię (73)
5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87)
6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99)
7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113)
8. Największy sekret marketingu wirusowego
- odsłaniamy karty (121)
O autorach (125)
Skorowidz (127)
Helion - inne książki
-
Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrzyknięty przez media groźnym cyberprzestępcą, gorliwie ścigany przez FBI, w końcu podstępem namierzony, osaczony i spektakularnie ujęty... Uzbrojony w klawiaturę został uznany za groźnego dla społeczeństwa - wyrokiem sądu na wiele lat pozbawiono go dostępu do komputera, internetu i telefonów komórkowych. Życiorys Kevina Mitnicka jest jak scenariusz dobrego filmu sensacyjnego! Nic zatem dziwnego, że doczekał się swojej hollywoodzkiej wersji. Genialny informatyk czy mistrz manipulacji? Jak naprawdę działał człowiek, wokół wyczynów i metod którego narosło tak wiele legend? Jakim sposobem udało mu się włamać do systemów takich firm, jak Nokia, Fujitsu, Novell czy Sun Microsystems?!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest praktycznym poradnikiem i encyklopedycznym źródłem wiedzy o Ethereum przeznaczonym dla programistów, którzy chcą przyswoić praktyczną wiedzę o łańcuchach bloków oraz tworzeniu inteligentnych kontraktów i zdecentralizowanych aplikacji — DApp. Znalazły się tu zarówno podstawowe informacje, jak i szereg zaawansowanych zagadnień związanych z Ethereum. Opisano, w jaki sposób tworzy się w nim transakcje, przedstawiono kwestie związane z kluczem publicznym, skrótami i podpisami cyfrowymi. Poszczególne zagadnienia, a także najlepsze praktyki, wzorce projektowe i antywzorce z obszaru bezpieczeństwa uzupełniono starannie opracowanymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych Ethereum dla zaawansowanych. Tworzenie inteligentnych kontraktów i aplikacji zdecentralizowanych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce zrozumieć zasady funkcjonowania bitcoina i kryptowalut. Skorzystają z niej zwłaszcza programiści, którzy będą mogli nauczyć się pisania oprogramowania związanego z bitcoinem. Znalazło się tu objaśnienie technicznych podstaw bitcoina i kryptowalut, podano informacje na temat zdecentralizowanej sieci bitcoina, architektury P2P, cyklu życia transakcji i zasad bezpieczeństwa, a także omówienie nowych technologii. Sporo miejsca poświęcono zastosowaniom łańcucha bloków. Dzięki ciekawie i zrozumiale przedstawionym informacjom zawartym w książce zyskasz aktualną wiedzę, która pozwoli Ci wkroczyć na ścieżkę bitcoina!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bitcoin dla zaawansowanych. Programowanie z użyciem otwartego łańcucha bloków. Wydanie II Bitcoin dla zaawansowanych. Programowanie z użyciem otwartego łańcucha bloków. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing wirusowy w internecie Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz (9) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(4)
(2)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii