Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Promocja sprzedaży (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Julian Cummins, Roddy Mullin
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii.

"Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym.

  • Badania klientów
  • Korzyści z promocji sprzedaży
  • Metody wykorzystania promocji
  • Nieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnych
  • Współpraca z firmami usługowymi
  • Wdrażanie kampanii promocyjnych
  • Regulacje prawne dotyczące promocji sprzedaży
  • Badania marketingowe
  • Techniki promocji sprzedaży
  • Różne rodzaje promocji

Wykorzystaj możliwości, jakie daje współczesny rynek,
i stwórz doskonałą strategię promocyjną.

Julian Cummins, Roddy Mullin

Zamknij

Wybierz metodę płatności