Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Harry Beckwith
Okładka książki/ebooka Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Okładka książki Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Okładka książki Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Okładka książki Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
240
Druk:
oprawa twarda

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami
Harry Beckwith

Zamknij

Wybierz metodę płatności