B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego
- Autor:
- Malcolm McDonald
- Ocena:
- B±d¼ pierwszym, który oceni tê ksi±¿kê
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miêkka
Opis ksi±¿ki: B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Wyczerpuj±ce omówienie wszystkich najwa¿niejszych
aspektów planowania marketingowego
- Poznaj zasady planowania marketingowego
- Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
- Zaplanuj politykê promocji, sprzeda¿y i obs³ugi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje s³ab± stron± wielu przedsiêbiorstw. Tymczasem realistyczne, u¿yteczne i osi±galne plany marketingowe s± kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie siê tworzenie planu marketingowego, nale¿y wykonaæ kilka czynno¶ci przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskona³ej strategii marketingowej nie powinno nastrêczyæ trudno¶ci.
Ksi±¿ka "B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskona³y podrêcznik dla mened¿erów, którzy chc± poznaæ zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie maj± czasu na przebijanie siê przez setki stron ksi±¿ek pe³nych wiadomo¶ci teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojêcia oraz dzia³ania niezbêdne do stworzenia skutecznego i mo¿liwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele æwiczeñ, przyk³adów i testów, które u³atwi± szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
- Ró¿nice pomiêdzy strategi± i taktyk±
- Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
- Wewnêtrzny audyt marketingowy
- Analiza mocnych i s³abych stron przedsiêbiorstwa
- Okre¶lenie rynków docelowych
- Analiza portfela produktów
- Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzeda¿y
- Stworzenie polityki cenowej
Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choæ jest terminem angielskim, na dobre rozgo¶ci³ siê w polskiej rzeczywisto¶ci projektowania do¶wiadczeñ. Tre¶ci zwi±zane z produktami istnia³y zawsze i we wszystkich kana³ach. Jednak nigdy dot±d nie mia³y szansy byæ tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
51.35 z³
79.00 z³(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia dzia³añ marketingowych, sprzeda¿owych i rozwoju produktu, w której celem aktywno¶ci nie s± najwiêksze zasiêgi, a dotarcie do mo¿liwie najlepiej okre¶lonej grupy docelowej. Oczywi¶cie przy zachowaniu jak najni¿szego kosztu tego procesu. Gdy siê nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwaæ nowych klientów i utrzymywaæ obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwaæ nowych klientów i utrzymywaæ obecnych
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)32.43 z³
49.90 z³(-35%) -
Klientocentryczno¶æ to strategia orientuj±ca dzia³ania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywi¶cie j± ¿ywi. To jego decyzje zakupowe: kupiæ – nie kupiæ, wróciæ po kolejne towary lub us³ugi – nie wróciæ, decyduj± o przysz³o¶ci Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym ¶w...
Tworzenie do¶wiadczeñ klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie do¶wiadczeñ klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)50.05 z³
77.00 z³(-35%) -
Oto zwiêz³y i praktyczny przewodnik po us³udze GA4 i jej integracji z chmur±. Szczególnie skorzystaj± z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotycz±ce tego nowego, potê¿nego modelu analitycznego. Szczególn± uwagê po¶wiêcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wp³ywu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wp³ywu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)44.85 z³
69.00 z³(-35%) -
Mo¿esz prowadziæ najciekawszego bloga na ¶wiecie. Mo¿esz umieszczaæ fascynuj±ce tre¶ci w mediach spo³eczno¶ciowych. Twoja marka osobista mo¿e byæ odpowiedzi± na pytania setek, tysiêcy odbiorców. Pod warunkiem ¿e bêd± mieli szansê siê o Tobie dowiedzieæ. Poznaæ Twojego bloga. Trafiæ na Twoje wpisy...(41.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
44.85 z³
69.00 z³(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, za³o¿eñ, KPI i ich realizacji. Tak¿e ta jego czê¶æ, która jest zwi±zana z promocj±. Szczególnie online. Dzi¶ nie mo¿na byæ marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znaæ chocia¿by narzêdzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla pocz±tkuj±cych. Poznaj najwa¿niejsze narzêdzia i wykorzystaj ich mo¿liwo¶ci Marketing i analityka biznesowa dla pocz±tkuj±cych. Poznaj najwa¿niejsze narzêdzia i wykorzystaj ich mo¿liwo¶ci
(34.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)37.05 z³
57.00 z³(-35%) -
S± dwa rodzaje dzia³añ w marketingu. Pierwszy ma charakter dora¼ny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomys³u, jak na ni± odpowiedzieæ, jest kampania, s± has³a, reklamy, bud¿et, mierzenie efektów i uspokojenie. A¿ do nastêpnej potrzeby. Drugi rodzaj to dzia³ania celowe. Nim roz...(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
32.43 z³
49.90 z³(-35%) -
Na czym nale¿y bazowaæ, by pisaæ naprawdê skuteczne teksty marketingowe, anga¿uj±ce, przekonuj±ce i wci±gaj±ce niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejêtnym ³±czeniu ze sob± odpowiednich s³ów. Jest on prz...(29.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
31.85 z³
49.00 z³(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskona³y sposób generowania przychodu w internecie. Aby by³o to mo¿liwe, niezbêdna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana zosta³a w formie tego podrêcznika. Z jego pomoc± i poradami specjalistów z MyLead zdobêdziesz kluczowe umiejêtno¶ci, które w po³±czeniu z wytr...(35.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
38.35 z³
59.00 z³(-35%) -
Dziesi±tki tysiêcy przedsiêbiorców sprzedaje swoje produkty i us³ugi przez internet. Jednak tylko niedu¿y odsetek zdobywa w ten sposób wystarczaj±co licznych klientów, a naprawdê niewielu osi±ga satysfakcjonuj±cy poziom sprzeda¿y. Nawet próby podgl±dania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijaæ firmê w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijaæ firmê w internecie
(47.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)51.35 z³
79.00 z³(-35%)
O autorze ksi±¿ki
Malcolm McDonaldMalcolm McDonald przez dwadzie¶cia lat pisa³ kod dla firm finansowych i start-upów. Prowadzi³ te¿ cenione szkolenia na temat luk w zabezpieczeniach. Jest twórc± witryny hacksplaining.com, w której publikuje materia³y szkoleniowe dotycz±ce bezpieczeñstwa w tworzeniu aplikacji internetowych. Mieszka w Oakland w stanie Kalifornia z ¿on± i kotem.
Zobacz pozosta³e ksi±¿ki z serii Small Business
-
Dziêki tej ksi±¿ce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwol± Ci podj±æ siê zadania prowadzenia takiej ksiêgi. Dowiesz siê m.in., kto mo¿e skorzystaæ z takiej formy rozliczeñ, jak ksiêgowaæ wydatki i rozliczaæ dochody, co zrobiæ, gdy pope³nisz b³±d w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Ksiêga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieæ o rozliczaniu dzia³alno¶ci gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Ksiêga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieæ o rozliczaniu dzia³alno¶ci gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)24.70 z³
44.90 z³(-45%) -
Jak dzia³aæ sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponowaæ wielkim kapita³em na starcie. Stara siê natomiast osi±gn±æ jak najwiêcej i ponie¶æ jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Za³ó¿ i rozwijaj ma³± firmê w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Za³ó¿ i rozwijaj ma³± firmê w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)20.35 z³
37.00 z³(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, poniewa¿ sam prowadzi firmê, która ¶wiadczy us³ugi z zakresu public relations ma³ym przedsiêbiorstwom. Postanowi³ podzieliæ siê swoj± wiedz±, bo, jak s³usznie zauwa¿y³, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle ¿e skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma³ej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma³ej firmie
(9.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)19.20 z³
34.90 z³(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizowaæ ryzyko zwi±zane z prowadzeniem dzia³alno¶ci. To d³ugotrwa³a umowa na odp³atne udzielenie licencji w zakresie u¿ywania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Ksi±¿ka Fran...(14.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
26.95 z³
49.00 z³(-45%) -
Celem autorki tej ksi±¿ki by³o stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chc± osobi¶cie zaj±æ siê rozliczaniem w³asnej dzia³alno¶ci. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa ksiêga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa ksiêga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)30.20 z³
54.90 z³(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osi±gn±æ sukces. Dzieje siê tak dlatego, ¿e planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowañ i przemy¶leñ. Poszukiwanie rozwi±zañ wi±¿e siê z uzupe³nianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywno¶æ i p...(9.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
16.45 z³
29.90 z³(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w ma³ej firmie w Polsce to ksi±¿ka przygotowana z my¶l± o polskich przedsiêbiorcach zatrudniaj±cych od jednej do dziesiêciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarz±dzania pracownikami, jak i przystêpne opracowanie najwa¿n...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w ma³ej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w ma³ej firmie w Polsce
(11.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)24.05 z³
37.00 z³(-35%) -
Ksi±¿ka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadziæ firmê w sposób zwyciêski — zarówno finansowo, jak i pod k±tem osobistych przekonañ czy warto¶ci. Autor oprowadza czytelnika po ¶wiecie realnego biznesu, od momentu podjêcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu dzia³aln...(14.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
26.95 z³
49.00 z³(-45%) -
W Zostañ swoj± szefow±, czyli jak stworzyæ i prowadziæ w³asn± firmê znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalaj±ce zorientowaæ siê w przepisach i nie utkn±æ na jakiej¶ rafie. Niezale¿nie od tego, jaki typ dzia³alno¶ci planujesz prowadziæ, zdobêdziesz wiedzê o obowi±zuj±cym prawie, regu³ach pisania b...
Zostañ swoj± szefow±, czyli jak stworzyæ i prowadziæ w³asn± firmê Zostañ swoj± szefow±, czyli jak stworzyæ i prowadziæ w³asn± firmê
(9.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)21.95 z³
39.90 z³(-45%) -
Nie zak³adaj firmy, opieraj±c siê na „dobrych radach” wszechwiedz±cych ¿yczliwych. Skorzystaj z do¶wiadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma bran¿owego. By³y reporter radiowy, wspó³pracowa³ równie¿ z pras± i telewizj±. Wspiera ma³e firmy - takie...
Pu³apki small biznesu. 133 mity, które niszcz± Twoj± firmê Pu³apki small biznesu. 133 mity, które niszcz± Twoj± firmê
(9.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)20.35 z³
37.00 z³(-45%)
Ebooka "B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Audiobooka "B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" pos³uchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Kurs Video "B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostêpem do najnowszej wersji Twojej przegl±darki internetowej
Szczegó³y ksi±¿ki
- Tytu³ orygina³u:
- If Youre So Brilliant... How Come Your Marketing Plans Arens Working?: The Essential Guide to Marketing Planning
- T³umaczenie:
- Anna Kwa¶niewska
- ISBN Ksi±¿ki drukowanej:
- 83-246-0113-9, 8324601139
- Data wydania ksi±¿ki drukowanej:
- 2006-04-12
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3037
- Zg³o¶ erratê
- Kategorie:
Marketing
Ma³a firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis tre¶ci ksi±¿ki
- Potrzeba metodycznego podej¶cia (18)
- Ró¿nica pomiêdzy strategi± i taktyk± (23)
- Pytania i odpowiedzi (28)
- Pytania i odpowiedzi (40)
- Audyt marketingowy (47)
- Analizy SWOT (50)
- Za³o¿enia (51)
- Formu³owanie strategii (53)
- Strategiczny plan marketingowy - "sk³adniki" i "przepis" (53)
- Pytania i odpowiedzi (56)
- Pytania i odpowiedzi (68)
- Pytania i odpowiedzi (83)
- Cele marketingowe (89)
- Strategie marketingowe (94)
- Pytania i odpowiedzi (97)
- Strategie reklamowe (106)
- Strategie promocji sprzeda¿y (110)
- Pytania i odpowiedzi (114)
- Pytania i odpowiedzi (128)
- Pytania i odpowiedzi (140)
- Pytania i odpowiedzi (153)
- Informacje (160)
- Prognozowanie (164)
- Organizacja (165)
- Pytania i odpowiedzi (176)
- Pytania i odpowiedzi (193)
Od autora (5)
Przedmowa (7)
Wstêp (9)
1. Zrozumienie planowania marketingowego (17)
2. Planowanie marketingowe jako czê¶æ procesu planowania w firmie (35)
3. Proces strategicznego planowania marketingowego oraz plan marketingowy (45)
4. Zdefiniowanie rynków i segmentów przed przyst±pieniem do planowania (63)
5. Zrozumienie specyfiki produktów i us³ug przed przyst±pieniem do planowania (75)
6. Ustalenie celów i strategii marketingowych (89)
7. Reklama i strategie promocji sprzeda¿y (105)
8. Strategie sprzeda¿y (121)
9. Strategie cenowe (135)
10. Strategie dystrybucji i obs³ugi klienta (147)
11. Informacje i organizacja (159)
12. Aby planowanie marketingowe by³o skuteczne (181)
Skorowidz (201)
Oceny i opinie klientów: B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego Malcolm McDonald (0) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.