Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
- Autor:
- Mark Joyner
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
- Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
- Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
- Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
- Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
- Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
- Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
- Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
- Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
- Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
- Budowanie i pozycjonowanie marki
- Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
- Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 18-06-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ten poradnik kupiłbym już po przeczytaniu notki... biograficznej autora - wydanej przez Onepress książki - "Oferta nie do odrzucenia". Wszak Mark Joyner to twórca stron internetowych, których część trafiła na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata, guru Nowego Marketingu. Zarabia 2 tys. dolarów za... godzinę konsultacji. Jak więc nie wydać kilkudziesięciu złotych, by dowiedzieć się - dlaczego.
Autor rozpoczyna od odliczania sekund (tik, tik, tik). Krótkiego odliczania, bo - według Joynera - wystarczą trzy sekundy, by zniewolić umysł klienta. Rzecz tylko w tym, by przedstawić mu tytułową ofertę nie do odrzucenia. Jak to zrobić - dowiadujemy się z kolejnych rozdziałów. Rozdziałów bogato ilustrowanych przykładami, będących nieustannym dialogiem z czytelnikiem. Tu Joyner przypomina legendarną historię kariery pizzerii, która zagwarantowała, iż "pizza zostanie dostarczona w 30 minut albo za darmo". I niekoniecznie musi to być - często serwowana u nas - pizza o smaku kartonu, w który jest zapakowana...
W dalszej części książki rozbieramy wspomniane hasło na elementy składowe, poznając przy okazji kilka innych, równie chwytliwych sloganów reklamowych. To umożliwi nam stworzenie własnego przepisu na marketingowy sukces. Oczywiście, nie na hurra!, ale krok po kroku, z książką w ręku, stosując zawarte w niej recepty, podpowiedzi, sugestie. Choć niektóre mogą wydać się tak oczywiste, że możemy mieć tylko do siebie żal, że wcześniej na nie wpadliśmy.
Poznajemy też - gwoli przestrogi - kampanie reklamowe z ostatnich lat, które nie wypaliły, choć sporo wysiłku i pieniędzy w nie zainwestowano. Nie zapomniano też o najpotężniejszej broni w arsenale marketingu - przekazie ustnym i poczcie pantoflowej. Wszystko to, by sprzedawca pamiętał, iż chcąc coś sprzedać, musi najpierw sam dobrze się sprzedać.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Irresistible Offer: How to Sell Your Product or Service in 3 Seconds or Less
- Tłumaczenie:
- Cezar Matkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0397-2, 8324603972
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-11-13
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3372
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Przedmowa (5)
Podziękowania (9)
O autorze (13)
Wprowadzenie (Trzy sekundy) (15)
Rozdział 1. Magiczne okno (17)
Rozdział 2. Główny imperatyw biznesu (19)
Rozdział 3. Cztery Wielkie Pytania (23)
Rozdział 4. Czym jest Oferta nie do odrzucenia? (29)
Rozdział 5. Czym nie jest Oferta nie do odrzucenia? (39)
Rozdział 6. Składowe elementy Oferty nie do odrzucenia (49)
Rozdział 7. Wielka formuła (69)
Rozdział 8. Wzmacniacze Oferty (91)
Rozdział 9. Kontinuum Oferty (113)
Rozdział 10. Wielkie oferty w dziejach (125)
Rozdział 11. Poczta pantoflowa w siedmiomilowych butach (137)
Dodatek A Jak się sprzedać w trzy sekundy lub szybciej (187)
Dodatek B Uwaga do sprzedawców (209)
Słowniczek (213)
Skorowidz (217)
Oceny i opinie klientów: Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? Mark Joyner (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii