Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
- Autor:
- Joe Vitale
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Power
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy
- Stosuj perswazję jednego zdania
- Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków
- Upajaj chęcią posiadania
- Twórz rzeczywistość sukcesu
Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!
Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!
A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!
Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.
Niech klienci walą, walą, walą do drzwi!
- Wprowadzaj odbiorcę w "trans kupowania".
- Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
- Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu.
- Zacznij z impetem podbijać rynek.
"Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja
"Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -- umysł klienta -- i wyjaśnia, czym jest »trans kupowania«. Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano."Dave Lakhani,
współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł (-30%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.30 zł
89.00 zł (-30%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł (-30%)
O autorze książki
Dr Joe Vitale jest coachem, mentorem i prezesem firmy doradczej Hypnotic Marketing. Nazywany „Buddą internetu”, jest uznanym ekspertem w dziedzinie marketingu. Autor licznych bestsellerów, wystąpił też w wielu inspirujących produkcjach filmowych.
Joe Vitale - pozostałe książki
-
Promocja
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Poprzednia książka Joego Vitale — Zero ograniczeń — odkryła przed Tobą mistyczną hawajską technikę o nazwie Ho’oponopono, kiedyś dostępną tylko dla wybranych. Dzięki Joemu technika ta stała się jasna dla każdego — dziś ludzie mogą cieszyć się zdrowiem, bogactwem i szczęściem bez ograniczeń. Książka, którą trzymasz w ręku, zaczyna się w miejscu, w którym skończyła się poprzednia. Zawiera nowe historie, objaśnia kolejne procesy, przybliża sylwetki nowych uzdrowicieli i przeprowadza przez czwarty etap przebudzenia: oświecenie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Myślisz, że jesteś wolnym człowiekiem? Przypomnij sobie rzeczy, które mogłeś i powinieneś był zrobić, ale kiedy przyszło co do czego, zawahałeś się. Ambitne plany spełzły na niczym... i wszystko zostało po staremu. W Twoje żyły wsączyła się trucizna stagnacji i zobojętnienia. Uśpiła Cię tak sprytnie, że nawet nie zauważyłeś, kiedy opadły Ci powieki. Czas najwyższy ukłuć się w palec, wstać i nadrobić zaległości - a więc wykorzystać okazje, które przepuściłeś, pójść do ludzi, do których nie poszedłeś, i zrobić wreszcie to, po co przybyłeś na tę planetę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zagubiony podręcznik życia. Znajdź swoje miejsce na Ziemi Zagubiony podręcznik życia. Znajdź swoje miejsce na Ziemi
Czasowo niedostępna
-
W jaki sposób masz zamiar radzić sobie z narastającym stresem, obawami oraz niepewnością — stałymi towarzyszami ludzkiej egzystencji? Joe Vitale, słynny „Mr Fire” i bohater filmu "Secret", wprowadzi Cię w świat wiary i udowodni, że wierzyć znaczy móc. Joe pisze lekkim, przystępnym językiem i okrasza swoją opowieść licznymi historiami wziętymi z życia, budząc w czytelnikach potrzebę zmiany na lepsze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
Niedostępna
-
Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni chwytami marketingowymi ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
Niedostępna
-
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Musisz zdobyć prawdziwy klucz do sekretu, który otworzy przed Tobą świat pełen nowych możliwości. Nie narzekaj więcej na swoje zezowate szczęście. Wraz z Joem Vitale odkryjesz największą tajemnicę, która pomoże Ci zdobyć bogactwo, zdrowie, sukces, szczęście, miłość i wszystko to, czego tylko pragniesz. Ten guru w dziedzinie spełniania najskrytszych snów sięgnął jeszcze dalej niż w megahicie The Secret, przedstawiając wspaniałe, skuteczne sposoby na świadome przyciągnięcie do siebie wszystkiego, o czym marzysz.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz
Czasowo niedostępna
-
Odważ się nadać swojemu życiu znaczenie i zyskaj poczucie sensu oraz spełnienia. Osiągnij długofalowy, holistyczny sukces, skupiając wokół siebie wszystko, co ma dla Ciebie największą emocjonalną i materialną wartość. Przed Tobą niezwykła podróż poprzez cztery etapy przebudzenia, na końcu której osiągniesz punkt kulminacyjny. Bez względu na to, czy jesteś wiernym wyznawcą filozofii Vitalego, czy też jego system rozwoju osobistego jest dla Ciebie nowy, robisz właśnie pierwszy krok, który otworzy przed Tobą nieograniczone możliwości.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przebudź się! Odkryj sekret szczęścia i życia pozbawionego problemów Przebudź się! Odkryj sekret szczęścia i życia pozbawionego problemów
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Starasz się ze wszystkich sił, a mimo to wciąż nie możesz osiągnąć sukcesu zawodowego, a Twoje życie osobiste wypełnia pustka? Być może problem tkwi w Tobie? Ograniczenia, które hamują realizację Twoich celów, pochodzą od Ciebie, a nie z zewnątrz. Zaktualizowana na potrzeby dzisiejszych czasów metoda Ho’oponopono pomaga usunąć mentalne przeszkody i wyswobodzić umysł, otwierając w ten sposób drogę do nowych, zaskakujących pomysłów. Powiedzieć, że działa, to za mało — ta metoda czyni cuda.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Promocja
To zbiór esejów uczniów i współpracowników Napoleona Hilla. Ujęte w ich tekstach spostrzeżenia, wskazówki i cytaty to cenne źródło wiedzy i inspiracji, które pomoże Ci w rozwoju osobistym, realizacji planów i celów, wreszcie osiągnięciu sukcesu finansowego i zawodowego. To uniwersalna pozycja, do której możesz wracać zawsze, gdy poczujesz taką potrzebę - gwarantujemy, że za każdym razem wyniesiesz z lektury cenną wiedzę i nowe wartości!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Na drodze do sukcesu. Podążaj ścieżką wyznaczoną przez prekursora rozwoju osobistego Na drodze do sukcesu. Podążaj ścieżką wyznaczoną przez prekursora rozwoju osobistego
(39,92 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
30.03 zł
42.90 zł (-30%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla na jego osobistej ścieżce do niebywałego triumfu i powodzenia. Każdy wykład dotyczy jednej z sześciu najważniejszych reguł sukcesu i czynników, które ułatwiają nie tylko osiąganie celu, ale również uczynienie świata lepszym miejscem do życia dla wszystkich ludzi!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Ebooka "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (6) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Wojownik Pokoju Łukasz ChrzanowskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Guru marketingu to dwa słowa, które mówią wszystko o Joe Vitale. W 2014 książka „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania” trafiła dzięki wydawnictwu One Press w nasze ręce . Jest to jedna z tych pozycji, którą można pokochać albo znienawidzić. Przeciwnicy Vitale uważają go za manipulatora, krętacza, człowieka, który sprzedał by lód Eskimosom, byle by tylko zarobić. Jest to oczywiście nie prawda. Bo człowiek widzi w innych jedynie swoje odbicie.
O MANIPULACJI
W moim świecie manipulacja jest okej, uczę jej swoich klientów by wykorzystywali ją do dobrych celów. Jeśli chcesz by klienci powracali zadowoleni po Twoje usługi, polecali je swoim znajomym, płacili za Twoje towary tyle ile są warte. Manipulacja jest fundamentem Twojego biznesu tak samo jak etyka, dobry produkt, marka czy profesjonalna obsługa.
DLA KOGO?
Jeśli sprzedajesz szkolenia, produkty związane z branżą mlm,. Działasz na niszowych rynkach typu suplementy, odżywki, coachingi, szkolenia, projektowanie wnętrz, urządzenia rehabilitacyjne. To taka pozycja jest w stanie zrewolucjonizować Twój biznes. Gdyż pokaże Ci jak sprzedawać tego typu usługi oraz produkty.
MOJA OPINIA
To co najbardziej zachwyca w książce jest fakt, że Joe zdradza swoje sekrety sprzedaży i marketingu. W zwyczajnej książce. Z mojego doświadczenia wynika, że taki wysoki poziom wiedzy oferowany przez autora. Jest przekazywany na szkoleniach za pięciocyfrową kwotę. Joe nie obija w bawełne ale daje konkretne narzędzia, zamiast podawać szczątkową wiedzę na wybrane tematy daje szczegółowy plan działania. Książkę tak samo dobrze się czyta jak jedzie Porsche po dobrej drodze. Jestem nią zachwycony i oczarowany. Pozycja w moim przekonaniu wędruje do działu książki, których nie pożyczam, nie polecam konkurencji, czytam wielokrotnie, by wyciągnąć każdą możliwą strategie. W skali od 1 do 90 daje 88. -
Recenzja: Marketing And MoreRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zakupy bez końca.
Na rynku wydawniczym książek poświęconych technikom sprzedaży i marketingu nie brakuje. Ile metod, tyle propozycji. A może klienta trzeba wprowadzić w trans, rodzaj hipnozy Wówczas nie oprze się pokusie kupowania, zyskamy lojalnego konsumenta już na zawsze Czy to możliwe Joe Vitale przekonuje, że owszem. I to bez sięgania po podejrzane sposoby. Wystarczy, aby klient skupił się na produkcie bądź usłudze. Jeśli poświęci jej swoją uwagę w stopniu całkowitym - jest już nasz. Oszołomiony ofertą - niczym w transie właśnie - kupi i wróci z zamiarem kolejnych zakupów. Autor książki "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania" nie ma co do skuteczności tej metody żadnych wątpliwości. Marketingowy guru, Joe Vitale, przekonuje, że wystarczą odpowiednie słowa we właściwym momencie. -
Recenzja: Rzeczpospolita A.B., 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Amerykanie jak nikt inny na świecie potrafią pisać poradniki, zwłaszcza te o sztuce sprzedaży i marketingu. Potwierdzają to same tytuły; mają zaintrygować i przyciągnąć - dokładnie tak, jak to opisuje (i sam robi) Joe Vitale, jeden z dziesiątków amerykańskich guru sprzedaży. Trans kupowania? Co to właściwie jest? Na początek to po prostu "hipnotyczny nagłówek" albo tytuł, który przyciąga uwagę czytelnika, czyli potencjalnego klienta. Może być szokujący, intrygować, ale też może się odwoływać do marzeń i pragnień. Każdy, kto zajmuje się sprzedażą i na co dzień boryka się z pytaniem, jak usidlić potencjalnego klienta, na pewno będzie chciał sprawdzić, jak można go wprowadzić w stan kojarzący się z hipnozą. Vitale wyjaśnia, że tytułowy trans to przekonania, sprawy zajmujące w danym momencie klientów (w tym czytelników). Sztuka polega na tym, aby umiejętnie nakierować je na swoją ofertę sprzedaży. To się sprawdza zarówno w działach handlowych firm, jak i w mediach, gdzie odpowiedni tytuł sprzedaje artykuł.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz, 2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdy pierwszy raz przeczytałem tę książkę, poczułem, że chodzi w niej o coś więcej niż tylko o zdobywanie transakcji. W tej książce jest ukryty pewien sekret (a nawet kilka), który wpływa nie tylko na twoje powodzenie w biznesie, ale i na samopoczucie każdego przeżywanego dnia. Motywem przewodnim książki jest pojęcie transu. Jest to użyteczna metafora przedstawiająca dynamikę procesu sprzedaży, co przeżywa podczas zakupu klient i to jak powinien reagować sprzedający. Trans łączy w sobie znane elementy psychologii (reakcje, schematy myślowe, ramy myślenia, dysonans poznawczy, pozycjonowanie, potrzeby i pragnienia), dlatego też na pierwszy rzut oka wydaje się, że to nic nowego, nic co mogłoby być rewolucyjnie skuteczne. Ciekawe tylko dlaczego ludzie wydają co i rusz kupę pieniędzy na nowe samochody lub telefony komórkowe? W obu tych przypadkach nie dostają przecież nic nowego, ciągle to samo (sposób przemieszczania się, porozumiewania i szpanowania), tyle że w innym opakowaniu. W innej formie. Bardziej odpowiedniej do warunków. Ładniej wyglądającej. Bardziej przyjaznej dla użytkownika. Koncepcja transu, podobnie jak nowy samochód i nowa komórka, ładniej wygląda i jest bardziej elegancka w stosowaniu niż skomplikowane teorie psychologiczne. Usability na wysokim poziomie. Największą siłą każdej książki Joe′go Vitale′a są przykłady i anegdoty biznesowo-sprzedażowe. Tak samo jest w tej książce. Po lekturze książki na pewno utkną ci w głowie historyjki o: * Simone Scenicznym Hipnotyzerze, * Zabójcy z Brooklynu, * samochodzie, który zwiększa szansę randki z Lindsay Lohan, * najlepszej stronie www wszechczasów, przez którą Joe dał niesamowitą plamę, * sztukmistrzu, który potrafił robić sztuczki karciane bez użycia kart. Brzmi ciekawie? No to kup, kup, kup tę książkę. Wejdź w trans i daj się ponieść chęci przeczytania jej. Zrób sobie prezent. Z jakiej okazji? Bo wszechświat się rozszerza? PS. Ukryty sekret (jeden z wielu w tej książce) polega na ciągłym przypominaniu sobie, powtarzaniu w myśli, pewnego dwuwyrazowego (w angielskim oryginale trójwyrazowego) zwrotu, gdy przygotowujesz ofertę, scenariusz rozmowy lub jakikolwiek inny instrument sprzedaży. Dlaczego jest to tak skuteczne, domyśl się samodzielnie. Kocham cię. I love you :)
-
Recenzja: Gazeta MSP 03/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niech klienci walą, walą, walą, walą do drzwi" - takie jest motto tej publikacji. Podobno Fryderyk Nietzsche powiedział kiedyś, że większość książek można streścić w jednym akapicie, bez uszczerbku dla ich wartości. Ja postanowiłem osiągnąć jeszcze więcej, sprowadzając cały kurs perswazji" do jednego zdania - przekonuje autor. Nie pozwól, aby sukces marketingowy wymknął Ci się z rąk. Obsesja posiadania Twojego produktu bowiem to jedyny właściwy stan umysłu klienta. Dlatego wywołaj go!"
-
Recenzja: Salesman Polska Wojciech RudnyRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wiele książek o sprzedaży wydano od czasu upadku ustroju, gdzie sprzedaż była banalnie prosta, ponieważ wszystkiego brakowało... Niemal wszyscy wówczas znajdowali się w transie kupowania. Polska Ludowa była jednym wielkim spragnionym - nie tyle dobrych, ale nawet jakichkolwiek produktów i usług - rynkiem. W tych czasach nie kupowano kilku rolek papieru toaletowego, ale cały ich sznur, który potem zadowolony klient przewieszał sobie przez ramię i paradował z takim „skarbem” przez ulice. Kupowano, tyle, ile się dało, bo przecież mogło zaraz zabraknąć. Często kupowano spod lady. W sklepie to sprzedawca był panem. Po kolorowe tygodniki stało się w kolejce przed szóstą rano zanim otwarto kiosk; po mięso i wędliny robiono niemal zapisy w kolejkach; by kupić mieszkanie trzeba było odczekać swoje 10-15 lat; a po sprzęty AGD ustawiały się kolejki z zapisami i nocnymi dyżurami. Taka była rzeczywistość Polski w czasach, kiedy wszystkiego brakowało. A „profesjonalnym sprzedawcą” (w cudzysłowiu) mógł zostać nawet niezbyt rozgarnięty i wymowny cieć. Dziś jest zupełnie inaczej. Sytuacja diametralnie się zmieniła. Wszystkiego jest pod dostatkiem. Cała sztuka polega obecnie na tym, by klient chciał kupić akurat od nas, a nie od konkurencji. Robimy więc wszystko, by być o krok przed innymi. Nigdy przecież ani na chwilę nie zapominamy o tym, że nie jesteśmy jedyni na szeroko rozumianym rynku. Że oprócz nas są tysiące ludzi, którzy także bardzo chcą pracować tam, gdzie obecnie my mamy zaszczyt przebywać; że są tysiące innych przedsiębiorstw i sprzedawców pukających każdego dnia do drzwi naszych klientów, których budżet też jest ograniczony. Dlatego profesjonalny sprzedawca jest coraz bardziej ceniony i coraz lepiej opłacany. Firmy headhunterskie wyszukują i, jeśli się da, podkupują najlepszych sprzedawców. Które bowiem rozwijające się przedsiębiorstwo nie chciałoby mieć w swoich szeregach tych najlepszych? Taki - nazwijmy go tak, jak na to zasługuje - artysta sprzedaży nie generuje żadnych strat, ale wręcz przeciwnie - przynosi krociowe zyski. Jest prawdziwym aktywem dla każdego przedsiębiorstwa na całym świecie. A jakie normalne przedsiębiorstwo pozbywa się swoich aktywów? Czym jednak charakteryzuje się taki profesjonalny sprzedawca? Przede wszystkim tym, że skutecznie potrafi dotrzeć do decydenta - nie tylko fizycznie, ale także na planie duchowym - potrafi go wprowadzić w trans kupowania. Staje się jednak przyjacielem swojego klienta. Tak jak dobry lekarz dla swojego pacjenta. Jest jego doradcą, a nie manipulatorem nastawionym wyłącznie na jednostronny zysk. Zapewne każdy też sprzedawca chciałby posiąść tę umiejętność, tj. zdolność wprowadzania klientów w trans kupowania. Taką umiejętność chciałby też posiąść każdy przedsiębiorca, którego powodzenie i dobrobyt zależy od chęci kupowania jego produktów i usług przez coraz większą ilość klientów. To jest m.in. dziedzina nowej psychologii sprzedaży i marketingu, którą od wielu już lat zajmuje się dr Joe Vitale - prawdziwy spec od marketingu i sprzedaży. Człowiek, który w swoim umyśle zgromadził wiedzę i doświadczenia tysięcy handlowców i przedsiębiorstw z całego świata - na przestrzeni kilkuset lat. Doprawdy od takiego człowieka można się wiele nauczyć! W swej najnowszej książce pt. „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu”, Joe Vitale uczy nas owej nowej psychologii. Autor zdaje sobie doskonale sprawę z tempa, w jakim żyjemy na co dzień. Wie, że „ludzie są zajęci swoimi problemami i marzeniami. Nie myślą o tobie i o tym, co chcesz im sprzedać”. Dlatego radzi, by „spotkać się z nimi w ich aktualnym transie, a następnie zaprowadzić ich w miejsce, w którym będą mogli skupić się na twoim produkcie lub usłudze. Jeżeli nie spotkasz się z nimi tam, gdzie obecnie się znajdują w swoich myślach, nie usłyszą cię, a co za tym idzie, niczego od ciebie nie kupią”. Brzmi to nieco ezoterycznie, bo chodzi przecież o wprowadzenie zasad hipnozy w sprzedaży, które mają pomóc wprawić klienta w trans kupowania. Jest to jednak prawdziwy konik Joe’go Vitale’go, który przyniósł mu międzynarodową sławę, niebagatelne pieniądze i uznanie na całym świecie. Z umiejętnością wprawiania klienta w hipnotyczny trans kupowania jednak nie można się urodzić, ale trzeba się tego nauczyć. Jak obiecuje Vitale „umiejętność tę posiądziesz, gdy przeczytasz tę książkę - pierwszą pozycję mówiącą o tej nowej psychologii sprzedaży i marketingu”. Twierdzisz, że wszystko już wiesz o sprzedawaniu? Cóż wyłącznie ignoranci jedyne co czytają to gazety, twierdząc, że takie książki im nie są potrzebne, bo wszystko o swojej pracy już wiedzą. Nie wierzę byś był jednym z nich. Dlatego pozostaje mi tylko zachęcić Cię do tej fascynującej lektury. I radzę Ci: lepiej odłóż tę gazetę, której czytanie wcale nie uczyni Cię bogatszym, i sięgnij po książkę, która nauczy Cię praktycznej umiejętności na co dzień, i jakiej jeszcze zapewne dotąd nie posiadłeś, zwielokrotniania dochodów według wskazówek niezrównanego, hipnotycznego marketingowca, Joego Vitale.
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9107-4, 9788324691074
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-01-23
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9108-1, 9788324691081
- Data wydania ebooka :
- 2014-02-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 18491
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB »
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Perswazja i NLP
Sprzedaż
Sekret
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Słowo wstępne
- Podziękowania
- Dziwny wstęp autora
- Jesteś w transie?
- Twój trans na jawie
- Nowa psychologia
- Dlaczego tego potrzebujesz?
- Musi być jakiś lepszy sposób!
- Bądź gotowy do nauki
- Miej otwarty umysł
- Największa na świecie prywatna kolekcja książek o hipnozie
- Mężczyzna w złotym hełmie
- Książka
- Kłamstwo Blotnicka
- Wielcy kłamcy
- Największy sekret
- Nowa psychologia
- Podsumowanie
- Pozytywne oczekiwania
- Twoje wyzwanie
- Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupują
- Maslow się pomylił
- Pięć głównych powodów
- Kto potrzebuje wanny?
- 26 powodów, dla których ludzie kupują
- Nagi mędrzec pokazuje, jak zarobić więcej pieniędzy
- Magia Roya Garna
- Sprzedawanie emocjom
- Fatalna czwórka
- Instynkt samozachowawczy
- Romans
- Pieniądze
- Uznanie
- Jak odkryłem trans kupowania
- Jak się dowiedzieć, w jakim transie znajduje się dana osoba?
- Historia przenośnego imperium
- Dałem plamę
- Wyjdź poza swoje ego
- Trans konwersacyjny: cztery stany umysłu
- Trans mówienia
- Sekret
- Jak radzić sobie z opornymi klientami?
- Trzy etapy Miltona Ericksona
- Napotykanie oporu
- Wywołanie transu w 10 sekund
- Hipnotyczny chwyt reklamowy
- Testowy Instytut Reklamowy
- Prezentuj i bogać się
- Mogę zobaczyć pani dłoń?
- Jakie hasła są najskuteczniejsze?
- Zadawaj pytania otwarte
- Pytaj który, a nie co
- Pytania skierowane do wnętrza
- Rzuć niezwykłe wyzwanie
- Zadaj klientowi pytanie, na które nie potrafi odpowiedzieć
- Powiedz coś, w co trudno uwierzyć
- Kto jeszcze chce nauczyć się pisać nagłówki, które zawsze dają efekt?
- Daj mi pięć dni, a!
- Dlaczego niektóre teksty eksplodują w Twojej głowie?
- Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywołujący trans?
- Mój największy hipnotyczny sekret pisania
- Mój największy sekret pisania:Niecodzienne wyznanie
- Jak skłonić ludzi do kupienia prawie wszystkiego?
- Jak wywołać magiczny, natychmiastowy trans kupowania?
- Najważniejszy rozdział w całej książce
- System
- mrfiremeltdown.com
- Kto jeszcze chce poznać sekrety Melting Mr. Fire dotyczące marketingu i fitness?
- Twoje sprawne ciało
- Hipnotyczna potęga zgody
- Nowy samochód Nerissy
- Wyrażanie zgody bez słów
- Nie czytaj tego rozdziału
- Posłuchaj tego:Jak wywołać trans kupowania przez radio?
- Posłuchaj Wendi
- Przyciąganie sukcesu
- Popatrz na to: Jak wywołać trans kupowania przez telewizję?
- Trans w telewizji
- Cholernie dobra zabawa
- Sekret
- Sekret wywoływania transu kupowania
- Sekret: zagnieżdżone pętle
- Przykład paranormalnego żądania
- Wyjaśnienie
- Twój dziadek miał rację
- Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie
- Bonus: raport specjalny
- Kurs perswazji w jednym zdaniu:27 słów, które rzucą świat do Twoich stóp - Blair Warren
- Perswazja w jednym zdaniu?
- Nastawienie
- Zdanie
- Wyjaśnienie
- Czego brakuje?
- Przykłady
- Przykład 1. Pelmanizm
- Przykład 2. Depresja, wspomaganie odchudzania i projektowanie ogrodów
- Przykład 3. Mój raport specjalny
- I co teraz?
- Bibliografia
- O dr. Joem Vitale
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku
(53,60 zł najniższa cena z 30 dni)
45.99 zł
67.00 zł (-31%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku Ludzkie żądze: seks, władza i pieniądze. O trudnej sztuce budowania udanego związku
(34,30 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.99 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu Joe Vitale (4) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(2)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii