Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
- Autorzy:
- Anna Grzywińska, Szymon Okoń
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 120
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
Patent na innowację!
- Wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i przemysłowe
- Skuteczna ochrona własności przemysłowej
- Efektywne zarządzanie i wycena
- Aspekty międzynarodowe i europejskie
- Praktyczne przykłady
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wynalazki od zawsze napędzały rozwój ludzkości. Wciąż szukamy nowych rozwiązań, uruchamiamy procesy innowacyjne, przeprowadzamy badania, przedstawiamy niespotykane dotąd projekty, wzory i znaki. Tworzymy produkty, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym oraz są odpowiedzią na nasze potrzeby. Jednak tak jak potrzeba jest matką wynalazku, tak ochrona patentowa powinna być jego logicznym następstwem.
Bez względu na to, czy pracujesz w laboratorium badawczym, projektujesz logo firmy, czy opracowujesz urządzenie umożliwiające podróże w czasie, zawsze powinieneś zadbać o bezpieczeństwo tego, co stworzyłeś. Chroń swoją własność przemysłową. Strzeż praw do marki. Pilnuj, by nikt niepowołany nie przywłaszczył sobie Twojego wynalazku.
System własności przemysłowej:- Własność przemysłowa i jej źródła.
- Znaczenie prawa własności przemysłowej w każdym przedsiębiorstwie.
- Przedmioty prawa własności przemysłowej — ze szczególnym uwzględnieniem wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych czy znaków towarowych.
- Powstanie patentu, uzyskanie prawa ochronnego i prawa z rejestracji.
- Analiza zagadnień wyceny własności przemysłowej oraz najistotniejsze sprawy związane z efektywnym zarządzaniem tą wyceną.
- Kwestia prawa własności przemysłowej poza granicami kraju.
Wybrane bestsellery
-
Nie załamuj się! Autorzy książki Zarządzanie ryzykiem walutowym postanowili przybyć Ci z odsieczą i przepędzić z Twojej okolicy smoka niepewności. Nauczą Cię praktycznych metod ograniczania potencjalnych strat, wynikających ze zmian kursów walut, oraz minimalizowania negatywnych konsekwencji, któ...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł(-69%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Gazeta MSP 2010-08-01
Wynalazki od zawsze napędzały rozwój ludzkości. Wciąż szukamy nowych rozwiązań, uruchamiamy procesy innowacyjne, przeprowadzamy badania, przedstawiamy niespotykane dotąd projekty, wzory i znaki. Tworzymy produkty, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym oraz są odpowiedzią na nasze potrzeby. Jednak tak jak potrzeba jest matką wynalazku, tak ochrona patentowa powinna być jego logicznym następstwem. Bez względu na to, czy pracujesz w laboratorium badawczym, projektujesz logo firmy, czy opracowujesz urządzenie umożliwiające podróże w czasie, zawsze powinieneś zadbać o bezpieczeństwo tego, co stworzyłeś. Chroń zatem swoją własność przemysłową, strzeż praw do marki, pilnuj, by nikt niepowołany nie przywłaszczył sobie Twojego wynalazku.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2484-3, 9788324624843
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7792-4, 9788324677924
- Data wydania ebooka:
-
2013-04-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5392
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.2MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Pojęcie (10)
- Źródła prawa (11)
- Urząd Patentowy RP (12)
- Rola rzecznika patentowego (15)
- Jak zostać rzecznikiem patentowym w Polsce? (15)
- W jakiej formie może być wykonywany zawód rzecznika patentowego? (16)
- Wynalazek (27)
- Wzór użytkowy (31)
- Wzór przemysłowy (tzw. design) (32)
- Topografia układu scalonego (33)
- Projekt racjonalizatorski (33)
- Znak towarowy (tzw. marka) (34)
- Oznaczenie geograficzne (35)
- Know-how (35)
- Procedura przyznawania ochrony patentowej (40)
- Procedura przyznawania prawa ochronnego na wzór użytkowy (44)
- Procedura przyznawania prawa z rejestracji wzoru przemysłowego (46)
- Procedura przyznawania prawa ochronnego na znak towarowy (48)
- Procedura przyznawania prawa z rejestracji oznaczenia geograficznego (52)
- Korzystanie z wynalazku, na który uzyskano patent (56)
- Korzystanie ze wzoru użytkowego, na który przyznano prawo ochronne (59)
- Korzystanie ze wzoru przemysłowego, na który przyznano prawo z rejestracji (60)
- Używanie znaku towarowego, na który przyznano prawo ochronne (62)
- Używanie oznaczenia geograficznego, na które przyznano prawo z rejestracji (63)
- Zasięg ochrony (68)
- Aspekt terytorialny (68)
- Aspekt czasowy (68)
- Cywilnoprawna ochrona przedmiotów własności przemysłowej (69)
- Karnoprawna ochrona przedmiotów własności przemysłowej (71)
- Wycena znaku towarowego (75)
- Wartość ekonomiczna (76)
- Wartość księgowa (77)
- Wartość rynkowa (78)
- Wartość odtworzeniowa (78)
- Wartość godziwa (78)
- Wartość likwidacyjna (79)
- Metody dochodowe (80)
- Metody kosztowe (84)
- Metody porównawcze (84)
- Wycena know-how (85)
- Metody dochodowe (86)
- Metody kosztowe (87)
- Metody rynkowe (87)
- Porozumienie w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej (TRIPS) (100)
- Przykłady międzynarodowej ochrony praw własności przemysłowej (101)
- Patent udzielony w trybie PCT (102)
- Prawo ochronne na znak towarowy - system madrycki (103)
- Przykłady europejskiej ochrony praw własności przemysłowej (103)
- Patent europejski (104)
- Wspólnotowy znak towarowy (105)
- Wspólnotowy wzór przemysłowy (105)
- Przykład umowy sprzedaży patentu (109)
- Przykład umowy licencyjnej (114)
Wstęp (7)
1. Prawo własności przemysłowej w ogólności (9)
2. Znaczenie prawa własności przemysłowej w przedsiębiorstwie (19)
3. Przedmioty prawa własności przemysłowej (25)
4. Powstanie patentu, prawa ochronnego na przedmiot własności przemysłowej oraz prawa z rejestracji przedmiotu prawa własności przemysłowej (39)
5. Korzystanie z przedmiotu prawa własności przemysłowej (55)
6. Ochrona przedmiotów własności przemysłowej (67)
7. Wycena własności przemysłowej (73)
8. Efektywne zarządzanie własnością przemysłową (89)
9. Prawo własności przemysłowej poza granicami kraju (99)
Podsumowanie (107)
Dodatek (109)
Bibliografia (117)
Strony internetowe (119)
Oceny i opinie klientów: Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej Anna Grzywińska, Szymon Okoń (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.