Opis
książki
:
Reklama internetowa
Stwórz klientowi jego własny świat
- Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
- Nowe formy reklamy internetowej
- Reklama online -- studium przypadku
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.
Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:
- kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
- jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
- jak skonstruować skuteczny przekaz online,
- jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
- jak określać profil klienta online,
- jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
- jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
77.00 zł (-36%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.34 zł
59.90 zł (-36%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
36.48 zł
57.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%)
Ebooka "Reklama internetowa" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Reklama internetowa" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Reklama internetowa" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Reklama internetowa (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 06/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Reklamy w internecie to zagadnienie budzące wiele emocji. Z jednej strony stanowią przyczynę frustracji wielu internautów zmagających się na przykład z wyskakującymi okienkami, z drugiej mogą być postrzegane jako bardzo skuteczne narzędzie promocyjne, które umożliwia zdecydowanie tańsze i bardziej efektywne docieranie do klienta, aniżeli w przypadku klasycznych form reklamowych. Tym nośnym tematem zajęła się w swej książce Agnieszka Leśniewska.
Autorka ukończyła filmoznawstwo, studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, a w planach ma także dysertację doktorską z zakresu mediów elektronicznych. Jeśli połączymy to z faktem, że zawodowo jest odpowiedzialna za serwisy interaktywne w portalu Onet.pl, a dodatkowo w kręgu jej zainteresowań znajdują się przeobrażenia współczesnych mediów wizualnych i elektronicznych oraz reklama, otrzymamy obraz postaci, która zagadnienia związane z reklamą internetową postrzega z dość szerokiej perspektywy.
Zakładając że po publikację mogą sięgać osoby nie znające zbyt dobrze światowej sieci, autorka na wstępie wyjaśniła czym jest internet, kto nim zarządza i podjęła próbę określenia jego zasięgu. Potężnym atutem prezentowanej pozycji jest jej ścisłe powiązanie z rodzimym rynkiem. Znajdziemy w niej m.in. odpowiedź na pytanie kim są polscy internauci, sformułowaną w oparciu o badania uwzględniające takie kryteria jak liczebność, wiek i wykształcenie grupy osób korzystających z internetu. Kontynuując lekturę poznamy formy reklamy internetowej. Dowiemy się m.in. czym jest baner, jak wygląda skyscraper oraz jak rozpoznać reklamę typu brandmark. Przedstawione zostały także techniki umożliwiające badanie skuteczności nowych form reklamy.
Dużo miejsca poświęcono relacjom między tradycyjnymi mediami reklamowymi a internetem. Przybliżono je w oparciu o liczne przykłady kampanii reklamowych prowadzonych na polskim rynku. Możemy przekonać się jak formy reklamowe zamieszczane w różnych mediach były wykorzystywane przez takie firmy jak Americanos, mBank, Nokia i Coca-Cola. Całość wieńczą rozważania na temat przyszłości reklamy w internecie.
"Reklama internetowa" to wartościowa propozycja dla osób, które rozważają wykorzystanie potencjału internetu do promowania firm i produktów. Pozwoli poznać podstawowe techniki reklamowe stosowane w globalnej sieci, z uwzględnieniem lokalnych realiów, a także wyciągnąć wnioski z poczynań znanych firm, które skutecznie zaistniały w sieci.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka powinna znaleźć się w każdej firmie. W tylu egzemplarzach, ilu pracuje w firmie specjalistów ds. marketingu lub reklamy. Bez tej książki istnieje poważne ryzyko sytuacji, w której specjalista ds. reklamy lub marketingu oddelegowany do zajęcia się reklamą w Internecie dobrowolnie zgłosi się do miesięcznej inwentaryzacji wszystkich umów reklamowych firmy od początku jej istnienia. W kolejności alfabetycznej, merytorycznej, pod względem wielkości klienta, finansowej wysokości zlecenia oraz numeru buta prezesa klienta. Książka jest bardzo pomocna w codziennej pracy, ponieważ daje czytelnikowi dwie korzyści.
Korzyść pierwsza to spis i opis wszystkich najważniejszych form reklamy internetowej (można wybaczyć minięcie się z istotą rzeczy w kwestii marketingu wirusowego oraz zupełne pominięcie ARG). Koniec z dziwnymi spojrzeniami i złośliwymi komentarzami działu IT na proste pytania "ile pikseli ma skyscraper" lub "jaką wielkość w kB ma mieć toplayer". Opisy form reklamy są krótkie, precyzyjne i jednoznaczne. Każdy zrozumie i zapamięta, o co w nich chodzi. Nawet najstarszy pracownik ds. reklamy, obojętnie jak bardzo byłby blondynką.
Korzyść druga to szczegółowe przedstawienie około 30 strategii reklamowych korzystających z Internetu - albo jako medium wspomagającego tradycyjne kanały promocji, albo jako wyłącznego medium reklamowego.
Dzięki temu każdy pracownik reklamy jest w stanie zobaczyć różne sposoby wykorzystania instrumentów reklamowych online, które zdążył już poznać. Prócz opisu słownego w książce znajdują się zrzuty ekranów pokazujących te instrumenty, co ułatwia zobaczenie kampanii w całości. Dzięki temu łatwo chwyta się sens korzystania z poszczególnych instrumentów reklamy online w zależności od celów oraz specyfiki promowanej marki. Kreatywny specjalista ds. reklamy może wykorzystać te schematy do budowy własnej kampanii - ogólny schemat weźmie z książki, dopracuje tylko charakterystyczne dla swojej firmy szczegóły.
Jeśli czegoś brakuje w opisach kampanii, to przybliżonego kosztu (wiadomo, że ceny się zmieniają, tym niemniej przybliżone wartości byłyby przydatne dla początkujących pracowników ds. reklamy) oraz wskaźników pomiarowych (skuteczność, efektywność), żeby ocenić czy faktycznie lepiej jest użyć takiego schematu czy innego. Jest to oczywiście nieważne, gdy dostajesz określony budżet i masz go wydać, ale gdy pracujesz na własny rachunek, pomiar staje się jedną z najważniejszych kwestii.
Te uwagi nie wpływają na przydatność i konieczność zaopatrzenia się w tę książkę. Po prostu nie szkoda, że tych informacji zabrakło. Może za rok, przy drugiej edycji. Na razie kup tę, która jest.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. AS; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Firmy wydają coraz więcej na reklamę internetową. Precyzyjnie dociera ona do klienta i daje szansę nawiązania obustronnej komunikacji. Zagadnienia związane z tym rodzajem reklamy opisuje Agnieszka Leśniewska w książce "Reklama internetowa".
Czytelnicy dowiedzą się z niej, kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, jak skonstruować skuteczny przekaz online i wykorzystać e-mailing. W publikacji wyjaśniono proces planowania i prowadzenia kampanii w internecie. Pokazano, jakie korzyści przynosi przekaz online, ale również jego ograniczenia. Przedstawiono także, jak znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów
-
Recenzja: Młody Technik 2007-01-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Można dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego potężnego narzędzia można przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane w tej książce firmy, które odważnie wkroczyły do Internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.Książka wyjaśnia jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w Internecie, niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Opisuje formy przekazu online, korzyści jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Podpowiada w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w Internecie, a potem w umysłach klientów.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 01/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie da się ukryć, że reklama internetowa na co dzień kojarzy się raczej negatywnie. Irytują wyskakujące okna, które w dodatku trudno zamknąć. Ta forma reklamy wirtualnej ma jednak ogromną siłę i przewagę nad tradycyjną, o czym przekonują się zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy domowe. Chcesz wiedzieć jakie mechanizmy rządzą reklamą w Internecie? Jak skutecznie dotrzeć z własną kampanią do potencjalnych odbiorców i zainteresować ich swoim produktem? Zajrzyj do polecanej przez nas książki.
Nie jest kolejnym przekładem, przedstawia sylwetkę polskiego internauty i jego odbiór reklamy internetowej. Analizuje modele zachowań określonej grupy docelowej, zwraca uwagę na różne formy reklamy oraz jej ograniczenia. To wszystko uzupełniają przykłady kampanii prowadzonych przez firmy w polskim Internecie, a także informacje o pozycjonowaniu własnej strony WWW w wyszukiwarkach i charakterystyka bannerów reklamowych. Znalazło się również miejsce na dyskusję o przyszłości wirtualnych reklam w światowej sieci. To pozycja teoretyczna dająca ogólny pogląd na rosnące znaczenie reklamy internetowej w naszym życiu.
-
Recenzja: Brief Karolina Błońska; 2006-12-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Agnieszka Leśniewska odpowiada za serwisy interaktywne w serwisie Onet.pl. Na bazie swych doświadczeń napisała książkę, która opisuje reklamę internetową na przykładach z polskiej sieci. Polski kontekst zagadnienia stanowi największą wartość tej pozycji.
Z książki można dowiedzieć się, jaki jest profil polskiego internauty, a także jakie formy reklamy stosować, by uzyskać zamierzony cel. Autorka opisuje także, w jaki sposób znane marki skutecznie zaistniały w Internecie i jaka jest przyszłość reklamy internetowej.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 30-10-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet to najbardziej obiecujące medium reklamowe ostatnich czasów. Dla tych, którzy jeszcze nie odkryli jego potencjału Agnieszka Leśniewska przygotowała książkę "Reklama internetowa". Wyjaśniła w niej nawet najprostsze kwestie związane z Internetem (kto nim zarządza, jaki ma zasięg). Następnie nakreśliła obraz potencjalnego odbiorcy reklamy internetowej, nie tylko w ujęciu globalnym, ale także lokalnym - polskim. Później można poznać formy reklamy w Internecie, także poprzez porównanie z innymi mediami.
Autorka pokusiła się też o nakreślenia wizji przyszłości reklamy w Sieci, opisując możliwości przeplatania się rzeczywistości wirtualnej z klasycznym przekazem reklamowym. Słowem - to bardzo ciekawa książka nie tylko ilustrująca techniczne walory internetowej reklamy, ale ukazująca ją jako nowego zjawisko medialne.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0430-8, 8324604308
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-09-07
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3155
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Czym właściwie jest Internet? (11)
- Kto zarządza Internetem? (20)
- Internet - nowe medium reklamy (25)
- Zasięg Internetu (28)
- Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)
- Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
- Kim są polscy internauci? (39)
- Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
- Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)
- Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
- Komplementarność mediów reklamowych (75)
- Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
- Co dalej z reklamą w Internecie? (214)
Kilka słów wprowadzenia (5)
1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)
2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)
3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)
4. Przyszłość reklamy internetowej (181)
Aneks (227)
Bibliografia (233)
Skorowidz (241)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Kreatywność, zdolność do nieszablonowego spojrzenia na powierzone zadania i twórcza pomysłowość ― oto, czego wielu pracodawców wymaga od swoich pracowników. Niestety, ani szkoły, ani wyższe uczelnie nie stawiają tych umiejętności na pierwszym, drugim czy nawet dziesiątym miejscu na liście sprawności, z jakimi ich absolwenci powinni opuszczać mury placówek edukacyjnych. Dodatkowo okazuje się, że rzeczywistość, w której funkcjonujemy ― fundowany nam przez nią nieustanny stres, zalew wyczerpujących emocjonalnie i intelektualnie treści z mediów społecznościowych itd. ― nie sprzyja rozwijaniu twórczego myślenia. Jesteśmy po prostu zbyt zmęczeni na wymyślanie na nowo czegokolwiek.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikliwości Napoleon Hill dokładnie poznał ścieżkę, która prowadzi do najwyższego dobra dostępnego każdemu — do spokoju ducha.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Promocja
Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szczęśliwego życia kryje się w siedemnastu zasadach. Wystarczy je zrozumieć, przyjąć i postępować zgodnie z nimi, aby już wkrótce cieszyć się wyjątkowymi dokonaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ― w efekcie ― przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Reklama internetowa Agnieszka Leśniewska (3) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii