- Ocena:
- 2.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Reklama internetowa
Stwórz klientowi jego własny świat
- Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
- Nowe formy reklamy internetowej
- Reklama online -- studium przypadku
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.
Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:
- kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
- jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
- jak skonstruować skuteczny przekaz online,
- jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
- jak określać profil klienta online,
- jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
- jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)42.21 zł
67.00 zł(-37%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka "Reklama internetowa" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Reklama internetowa" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Reklama internetowa" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Reklama internetowa (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 06/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Reklamy w internecie to zagadnienie budzące wiele emocji. Z jednej strony stanowią przyczynę frustracji wielu internautów zmagających się na przykład z wyskakującymi okienkami, z drugiej mogą być postrzegane jako bardzo skuteczne narzędzie promocyjne, które umożliwia zdecydowanie tańsze i bardziej efektywne docieranie do klienta, aniżeli w przypadku klasycznych form reklamowych. Tym nośnym tematem zajęła się w swej książce Agnieszka Leśniewska.
Autorka ukończyła filmoznawstwo, studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, a w planach ma także dysertację doktorską z zakresu mediów elektronicznych. Jeśli połączymy to z faktem, że zawodowo jest odpowiedzialna za serwisy interaktywne w portalu Onet.pl, a dodatkowo w kręgu jej zainteresowań znajdują się przeobrażenia współczesnych mediów wizualnych i elektronicznych oraz reklama, otrzymamy obraz postaci, która zagadnienia związane z reklamą internetową postrzega z dość szerokiej perspektywy.
Zakładając że po publikację mogą sięgać osoby nie znające zbyt dobrze światowej sieci, autorka na wstępie wyjaśniła czym jest internet, kto nim zarządza i podjęła próbę określenia jego zasięgu. Potężnym atutem prezentowanej pozycji jest jej ścisłe powiązanie z rodzimym rynkiem. Znajdziemy w niej m.in. odpowiedź na pytanie kim są polscy internauci, sformułowaną w oparciu o badania uwzględniające takie kryteria jak liczebność, wiek i wykształcenie grupy osób korzystających z internetu. Kontynuując lekturę poznamy formy reklamy internetowej. Dowiemy się m.in. czym jest baner, jak wygląda skyscraper oraz jak rozpoznać reklamę typu brandmark. Przedstawione zostały także techniki umożliwiające badanie skuteczności nowych form reklamy.
Dużo miejsca poświęcono relacjom między tradycyjnymi mediami reklamowymi a internetem. Przybliżono je w oparciu o liczne przykłady kampanii reklamowych prowadzonych na polskim rynku. Możemy przekonać się jak formy reklamowe zamieszczane w różnych mediach były wykorzystywane przez takie firmy jak Americanos, mBank, Nokia i Coca-Cola. Całość wieńczą rozważania na temat przyszłości reklamy w internecie.
"Reklama internetowa" to wartościowa propozycja dla osób, które rozważają wykorzystanie potencjału internetu do promowania firm i produktów. Pozwoli poznać podstawowe techniki reklamowe stosowane w globalnej sieci, z uwzględnieniem lokalnych realiów, a także wyciągnąć wnioski z poczynań znanych firm, które skutecznie zaistniały w sieci.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka powinna znaleźć się w każdej firmie. W tylu egzemplarzach, ilu pracuje w firmie specjalistów ds. marketingu lub reklamy. Bez tej książki istnieje poważne ryzyko sytuacji, w której specjalista ds. reklamy lub marketingu oddelegowany do zajęcia się reklamą w Internecie dobrowolnie zgłosi się do miesięcznej inwentaryzacji wszystkich umów reklamowych firmy od początku jej istnienia. W kolejności alfabetycznej, merytorycznej, pod względem wielkości klienta, finansowej wysokości zlecenia oraz numeru buta prezesa klienta. Książka jest bardzo pomocna w codziennej pracy, ponieważ daje czytelnikowi dwie korzyści.
Korzyść pierwsza to spis i opis wszystkich najważniejszych form reklamy internetowej (można wybaczyć minięcie się z istotą rzeczy w kwestii marketingu wirusowego oraz zupełne pominięcie ARG). Koniec z dziwnymi spojrzeniami i złośliwymi komentarzami działu IT na proste pytania "ile pikseli ma skyscraper" lub "jaką wielkość w kB ma mieć toplayer". Opisy form reklamy są krótkie, precyzyjne i jednoznaczne. Każdy zrozumie i zapamięta, o co w nich chodzi. Nawet najstarszy pracownik ds. reklamy, obojętnie jak bardzo byłby blondynką.
Korzyść druga to szczegółowe przedstawienie około 30 strategii reklamowych korzystających z Internetu - albo jako medium wspomagającego tradycyjne kanały promocji, albo jako wyłącznego medium reklamowego.
Dzięki temu każdy pracownik reklamy jest w stanie zobaczyć różne sposoby wykorzystania instrumentów reklamowych online, które zdążył już poznać. Prócz opisu słownego w książce znajdują się zrzuty ekranów pokazujących te instrumenty, co ułatwia zobaczenie kampanii w całości. Dzięki temu łatwo chwyta się sens korzystania z poszczególnych instrumentów reklamy online w zależności od celów oraz specyfiki promowanej marki. Kreatywny specjalista ds. reklamy może wykorzystać te schematy do budowy własnej kampanii - ogólny schemat weźmie z książki, dopracuje tylko charakterystyczne dla swojej firmy szczegóły.
Jeśli czegoś brakuje w opisach kampanii, to przybliżonego kosztu (wiadomo, że ceny się zmieniają, tym niemniej przybliżone wartości byłyby przydatne dla początkujących pracowników ds. reklamy) oraz wskaźników pomiarowych (skuteczność, efektywność), żeby ocenić czy faktycznie lepiej jest użyć takiego schematu czy innego. Jest to oczywiście nieważne, gdy dostajesz określony budżet i masz go wydać, ale gdy pracujesz na własny rachunek, pomiar staje się jedną z najważniejszych kwestii.
Te uwagi nie wpływają na przydatność i konieczność zaopatrzenia się w tę książkę. Po prostu nie szkoda, że tych informacji zabrakło. Może za rok, przy drugiej edycji. Na razie kup tę, która jest.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. AS; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Firmy wydają coraz więcej na reklamę internetową. Precyzyjnie dociera ona do klienta i daje szansę nawiązania obustronnej komunikacji. Zagadnienia związane z tym rodzajem reklamy opisuje Agnieszka Leśniewska w książce "Reklama internetowa".
Czytelnicy dowiedzą się z niej, kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, jak skonstruować skuteczny przekaz online i wykorzystać e-mailing. W publikacji wyjaśniono proces planowania i prowadzenia kampanii w internecie. Pokazano, jakie korzyści przynosi przekaz online, ale również jego ograniczenia. Przedstawiono także, jak znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów
-
Recenzja: Młody Technik 2007-01-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Można dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego potężnego narzędzia można przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane w tej książce firmy, które odważnie wkroczyły do Internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.Książka wyjaśnia jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w Internecie, niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Opisuje formy przekazu online, korzyści jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Podpowiada w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w Internecie, a potem w umysłach klientów.
-
Recenzja: PC World Sebastian Górski; 01/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie da się ukryć, że reklama internetowa na co dzień kojarzy się raczej negatywnie. Irytują wyskakujące okna, które w dodatku trudno zamknąć. Ta forma reklamy wirtualnej ma jednak ogromną siłę i przewagę nad tradycyjną, o czym przekonują się zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy domowe. Chcesz wiedzieć jakie mechanizmy rządzą reklamą w Internecie? Jak skutecznie dotrzeć z własną kampanią do potencjalnych odbiorców i zainteresować ich swoim produktem? Zajrzyj do polecanej przez nas książki.
Nie jest kolejnym przekładem, przedstawia sylwetkę polskiego internauty i jego odbiór reklamy internetowej. Analizuje modele zachowań określonej grupy docelowej, zwraca uwagę na różne formy reklamy oraz jej ograniczenia. To wszystko uzupełniają przykłady kampanii prowadzonych przez firmy w polskim Internecie, a także informacje o pozycjonowaniu własnej strony WWW w wyszukiwarkach i charakterystyka bannerów reklamowych. Znalazło się również miejsce na dyskusję o przyszłości wirtualnych reklam w światowej sieci. To pozycja teoretyczna dająca ogólny pogląd na rosnące znaczenie reklamy internetowej w naszym życiu.
-
Recenzja: Brief Karolina Błońska; 2006-12-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Agnieszka Leśniewska odpowiada za serwisy interaktywne w serwisie Onet.pl. Na bazie swych doświadczeń napisała książkę, która opisuje reklamę internetową na przykładach z polskiej sieci. Polski kontekst zagadnienia stanowi największą wartość tej pozycji.
Z książki można dowiedzieć się, jaki jest profil polskiego internauty, a także jakie formy reklamy stosować, by uzyskać zamierzony cel. Autorka opisuje także, w jaki sposób znane marki skutecznie zaistniały w Internecie i jaka jest przyszłość reklamy internetowej.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 30-10-2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet to najbardziej obiecujące medium reklamowe ostatnich czasów. Dla tych, którzy jeszcze nie odkryli jego potencjału Agnieszka Leśniewska przygotowała książkę "Reklama internetowa". Wyjaśniła w niej nawet najprostsze kwestie związane z Internetem (kto nim zarządza, jaki ma zasięg). Następnie nakreśliła obraz potencjalnego odbiorcy reklamy internetowej, nie tylko w ujęciu globalnym, ale także lokalnym - polskim. Później można poznać formy reklamy w Internecie, także poprzez porównanie z innymi mediami.
Autorka pokusiła się też o nakreślenia wizji przyszłości reklamy w Sieci, opisując możliwości przeplatania się rzeczywistości wirtualnej z klasycznym przekazem reklamowym. Słowem - to bardzo ciekawa książka nie tylko ilustrująca techniczne walory internetowej reklamy, ale ukazująca ją jako nowego zjawisko medialne.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0430-8, 8324604308
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-09-07
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3155
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Czym właściwie jest Internet? (11)
- Kto zarządza Internetem? (20)
- Internet - nowe medium reklamy (25)
- Zasięg Internetu (28)
- Internet a media tradycyjne - prognozy przyszłościowe (32)
- Jak zbliżyć się do odbiorcy, czyli badania widowni online (37)
- Kim są polscy internauci? (39)
- Rodzaje i formy reklamy internetowej (46)
- Badanie skuteczności reklamy internetowej (66)
- Internet jako medium reklamy a tradycyjne media reklamowe (73)
- Komplementarność mediów reklamowych (75)
- Odwołania do specyfiki medium internetowego w reklamie tradycyjnej (181)
- Co dalej z reklamą w Internecie? (214)
Kilka słów wprowadzenia (5)
1. Internet - najmłodsze medium przekazu (11)
2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców (37)
3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna (73)
4. Przyszłość reklamy internetowej (181)
Aneks (227)
Bibliografia (233)
Skorowidz (241)
Oceny i opinie klientów: Reklama internetowa Agnieszka Leśniewska (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii