Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- Autor:
- Moi Ali
- Niedostępna
![Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Moi Ali - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/markp2.jpg)
- Serie wydawnicze:
- Small Business
- W małej firmie
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.6/6 Opinie: 8
- Stron:
- 480
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
- opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
- przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
- przeprowadzi badania marketingowe
- pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
- nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
- udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Praktyka, praktyka, praktyka... Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary -- teorii (zwanej tutaj "zasadami") oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione.dr Agnieszka Dejnaka
Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Książka prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie związane z inwentaryzacją, wynagrodzeniami pracowników, dokumentami księgowymi. Przekonasz się, jak to wszystko działa, na przykładach: właściwie uzupełnionych rubryk księgi, poprawnie skonstruowanych pismach do organów podatkowych i wypełnionych formularzach PIT.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
Niedostępna
-
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
Niedostępna
-
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Czasowo niedostępna
-
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Franczyza — droga do sukcesu pomoże obu partnerom podjąć najwłaściwsze decyzje i czerpać z nich duże zyski!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wracać. Anna Witkowska-Dziadosz w jednym poradniku zebrała najważniejsze zagadnienia, terminy oraz wątpliwości podatników. Ważną część publikacji stanowią orzeczenia sądowe oraz interpretacje skarbowe, przytoczone tu po to, aby przedstawić omawiane zagadnienia od strony jak najbardziej praktycznej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
Niedostępna
-
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i prowadzi do rozwijania ciekawych pomysłów. Dzięki analizie danych rynkowych można pogłębić lub zaktualizować wiedzę na temat zmian w popycie, trendach czy standardach. Analiza słabych i mocnych stron uświadamia potrzebę zmian, testuje elastyczność i pomaga zarządzać ryzykiem. Proces pisania biznesplanu stwarza okazję do osobistego rozwoju jego autorów poprzez określanie wartości, zasad i priorytetów oraz stymulowanie umiejętności twórczych, a nawet artystycznych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważniejszych przepisów, które każdy pracodawca powinien znać. Spora dawka wiedzy, podana w łatwej do przełknięcia pigułce, gwarantuje, że wszystko, czego potrzebujesz podczas zatrudniania, znajdziesz bez straty czasu i konieczności samodzielnego przedzierania się przez publikacje z różnych dziedzin. W tej książce całe spektrum wiadomości masz jak na dłoni!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
Niedostępna
-
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia — własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki, dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności — od apteki do szkoły tańca — oraz gotowe wzory różnych ważnych umów. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
Niedostępna
-
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
Niedostępna
Ebooka "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: menedzer.wp.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W przeciwieństwie do tego, co być może przychodzi ci na myśl, marketing nie jest jeszcze jednym określeniem promocji sprzedaży - choć może się wydawać, że w języku potocznym mamy na myśli właśnie sprzedaż i promocję. Techniki marketingowe należy stosować, zanim w ogóle zaczniesz zastanawiać się nad produktem. Jeśli przyjmiesz podejście marketingowe, zaoferujesz produkt spełniający wcześniej rozpoznane potrzeby klientów. Wiedząc, czego chcą klienci, na długo przed rozpoczęciem projektowania produktu czy usługi, unikniesz rozdźwięku pomiędzy twoimi działaniami a oczekiwaniami potencjalnych odbiorców. Zatem, jak widzisz, marketing należy wiązać z klientem, a nie z produktem. Jest zatem oczywiste, że marketing to o wiele więcej niż tylko działalność promocyjna. Obejmuje wszystkie obszary działania firmy.
Przejdźmy teraz do public relations - w skrócie PR. PR to nie jest przekonywanie o zaletach mało atrakcyjnego towaru. Nie ma nic wspólnego z nadużywaniem reklamy ani z kreowaniem fałszywego wizerunku. Nie chodzi tu również o ukrywanie błędów czy słabych stron przedsiębiorstwa, choć niektóre firmy tak właśnie pojmują public relations, upowszechniając negatywne skojarzenia. PR stanowi integralny składnik działalności gospodarczej, ponieważ służy budowie reputacji firmy w otoczeniu. Jeżeli zrozumiesz potrzeby i oczekiwania ludzi otaczających organizację (otoczenie zewnętrzne, np. klienci, oraz wewnętrzne, np. pracownicy), będziesz (zasłużenie) cieszyć się wśród nich dobrą opinią, dopóki nieprzerwanie będziesz zaspokajać ich potrzeby i spełniać oczekiwania. Dobrą firmę można budować jedynie w oparciu o dobrą reputację.
Półki księgarń uginają się pod ciężarem książek o PR i marketingu. Jeżeli prowadzisz małe przedsiębiorstwo, nie znajdziesz w nich tego, czego szukasz, większość książek jest bowiem skierowana do kręgów studenckich. W rezultacie są one przeciążone teorią i niezbyt praktyczne.
Ta książka jest inna. To wolny od akademickiego żargonu, przystępny, przejrzysty, a nade wszystko praktyczny przewodnik, który podpowiada, jak to robić - i jak nie robić! Jest pełen autentycznych, a także hipotetycznych przykładów. Zawiera setki użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów. -
Recenzja: Rzeczpospolita Magdalena Lemańska, 12/06/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wiadomo, że nawet z najlepszej książki wszystkiego nauczyć się nie da. Ta jednak, choć niepozorna, jest imponującym zbiorem różnego kalibru porad i spostrzeżeń dla początkujących i średnio zaawansowanych speców od marketingu i PR, zaczynających pracę w niedużej firmie. Właśnie na rynek trafiło jej drugie, zaktualizowane wydanie.
Oprócz oczywistych wyjaśnień niektórych terminów (przyda się zupełnie początkującym), poradnika, jak napisać komunikat prasowy, zorganizować konferencję i stoisko firmy na targach, kampanię promocyjną w mediach, dogadać się z klientem i przy tym wszystkim zapanować nad całym swoim zawodowym dniem, jest tu - jak na podręcznik - całkiem sporo przydatnych ciekawostek. Do nich zaliczam np. cały rozdział o tym, jak przygotować się do kręcenia filmików reklamowych i opis tzw. ścieżki wzroku, uzmysławiającej, w jaki sposób potencjalny czytelnik komunikatu czy też odbiorca reklamy ogląda stronę w gazecie oraz wstęp do negocjacji z fotografem. Są przykładowe listy, komunikaty oraz przewijająca się przez całą publikację rubryka opisująca prawdziwe historie powiązane z tematyką rozdziału.
Jedyne jawne niedopatrzenie, jakie od razu rzuciło się w oczy "Rzeczpospolitej", to zaliczanie Rz", która zmniejszyła format jesienią 2007 roku, do dzienników wielkoformatowych. Wynika z tego, że "drugie wydanie zaktualizowane" podręcznika zostało zaktualizowane niewystarczająco.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1872-9, 9788324618729
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-03-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4770
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
Public Relations
- Serie wydawnicze: Small Business W małej firmie
Spis treści książki
- Czym jest marketing? (19)
- Jak rozumieć public relations? (20)
- Czy PR i marketing to to samo? (21)
- Po co zawracać sobie głowę PR i marketingiem? (21)
- Kim są Twoi klienci? (24)
- Idea produktu (34)
- Ścieżka wzrostu (35)
- Stwarzaj zachęty (36)
- Skorzystaj z autorytetu (37)
- Rekomendacje znanych osobistości (37)
- Osiem sposobów monitorowania konkurentów (39)
- Nie popadaj w przesadę (41)
- Jak budować przewagę konkurencyjną (42)
- Inne zagrożenia (47)
- Osiem elementów oceny wizerunku (52)
- Bądź realistą (54)
- Wypełnij lukę (55)
- Budowanie marki (55)
- Nie sprzedawaj zbyt tanio: sześć powodów, dla których nie należy schodzić z ceną poniżej kosztów (72)
- Kreatywne zniżki (73)
- Nie zaokrąglaj cen w górę (75)
- Sześć sposobów, jak podwyższać cenę (75)
- Prezentowanie ceny (78)
- Ustalanie ceny (79)
- Praca zespołowa (82)
- Pięć sposobów, by opublikować artykuł redakcyjny (91)
- Co mówią gazety (91)
- Informacje (komunikaty) prasowe (92)
- Zadbaj o atrakcyjność wizualną (93)
- Jak zacząć (93)
- Dziewięć wskazówek, jak napisać dobry komunikat prasowy (98)
- Twoja kolej (99)
- Piętnaście przykładowych ważnych wydarzeń (101)
- Dalsze kroki (106)
- Zdjęcia (107)
- Cztery wskazówki, jak osiągnąć więcej (109)
- Konferencje prasowe (110)
- Dziewięć złotych reguł (110)
- Zaproszenia dla prasy (113)
- Reportaże (114)
- Jak napisać własny reportaż (115)
- Jak korzystać z kontaktów (116)
- Informacje dodatkowe (118)
- Radio i telewizja (118)
- Dwanaście wskazówek i przestróg, czyli jak dobrze wypaść w telewizji (120)
- Monitoruj doniesienia prasowe (123)
- Jakość publikacji (126)
- Nie trać głowy (127)
- Skargi do redakcji (130)
- Twoje podwórko (131)
- Koncepcja (136)
- Wskazówki i przestrogi (136)
- Wyznaczanie celów (137)
- Sześć etapów na drodze do udanej uroczystości (139)
- Kwestie prawne (139)
- We właściwym miejscu, we właściwym czasie (142)
- Znane twarze (143)
- Poważne uroczystości traktuj poważnie (144)
- Dni otwarte (145)
- Promocja na ulicy (146)
- Kameralne spotkania i seminaria (147)
- Ocena wydarzenia (148)
- Twoja kolej (151)
- Dziesięć sprawdzonych technik, jak skłonić klienta do zareagowania na list (153)
- Listy wprowadzające (156)
- Odkryj mechanizm motywacyjny klienta (157)
- Budowanie lojalności klienta (158)
- Sprzedawanie siebie (160)
- Wystąpienia i prezentacje (162)
- Zrozumiały język (166)
- Słowo pisane (168)
- 11 dobrych rad, jak opracować dobry tekst (168)
- Unikaj przesady (169)
- Twoja kolej (171)
- 13 rad, jak uatrakcyjnić materiał informacyjny bez dodatkowych nakładów (173)
- Klienci mający specjalne wymagania (175)
- Materiały kierowane do klienta masowego (176)
- Materiały promocyjne muszą zarabiać na siebie (185)
- Dostępne narzędzia (188)
- Dwanaście rad, jak dopracować tekst (189)
- Unikaj wdów i sierot (190)
- Szukaj inspiracji (190)
- Gotowe wzory (190)
- Trochę więcej koloru (192)
- Wzbogacone prezentacje (193)
- Planowanie: tajna broń (196)
- Początek (198)
- Nie pozwól, aby sprawa ucichła (198)
- Komitet kampanii (200)
- Finansowanie kampanii (201)
- A - Z: narzędzia i techniki stosowane w kampanii (202)
- Twoja kolej (209)
- Sześć pomysłów, jak dostarczać uczestnikom wystawy mocnych wrażeń (216)
- Obsługa stoiska (217)
- Jak przyciągnąć odwiedzających (219)
- Organizacja stoiska (221)
- Koszt uczestnictwa (222)
- Inne praktyczne rady (224)
- Dalsze działania (225)
- Wybór środka przekazu (229)
- Materiały reklamowe przygotowywane własnymi siłami (237)
- AIDA (238)
- Pięć sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć skuteczność reklamy (241)
- Sześć elementów, na których zatrzymuje się wzrok (242)
- Zwycięska formuła (243)
- Tekst podstawowy (245)
- Artykuły promocyjne w prasie (246)
- Reklama na autobusach (248)
- Reklama na biletach (250)
- Reklama w lokalnej stacji radiowej (251)
- Reklama w książce telefonicznej (254)
- Bądź gotów odpowiedzieć (255)
- Plan medialny (257)
- W granicach prawa (257)
- Koszt kampanii (259)
- Monitoring i ocena (260)
- Twoja kolej (261)
- Sponsoring (263)
- Zalety (266)
- Wady (267)
- Cele (267)
- Mailing testowy (268)
- Właściwa lista adresowa (269)
- Bazy danych (273)
- Zawartość przesyłki mailingowej (275)
- Zapewnij szeroki odzew (281)
- Doskonałe wyczucie czasu (283)
- Budżet kampanii mailingowej (284)
- Łączenie mailingu bezpośredniego z innymi formami reklamy (285)
- Mailing bezpośredni w internecie (286)
- Ocena rezultatów (287)
- Reklama bezpośrednia (289)
- Twoja kolej (289)
- Promocja w internecie (293)
- Płyty CD (295)
- Promocja od A do Z (296)
- Podarunki promocyjne (303)
- Które narzędzie wybrać? (304)
- Dane wtórne (309)
- Dane pierwotne (310)
- Hipoteza (310)
- Metodologia (311)
- Zadawanie pytań (311)
- Dziesięć wskazówek, jak zaprojektować skuteczny kwestionariusz (323)
- Jak mierzyć nastawienie? (326)
- Błędy w ankietach (328)
- Próba statystyczna (331)
- Badania zza biurka (335)
- Artykuły prasowe na podstawie wyników ankiet (336)
- Twoja kolej (337)
- Pięć przyczyn, dla których warto dbać o klientów (342)
- Przepis na sukces (343)
- Pracuj nad personelem (344)
- Nie zamieniaj pracowników w automaty (345)
- Praca zespołowa (346)
- Trzy spojrzenia na jakość obsługi klienta (346)
- Porządek w siedzibie firmy i punktach sprzedaży (347)
- Klienci pozyskani z rekomendacji innych (347)
- Wyznaczanie standardów (348)
- Odpowiedzialność korporacyjna (350)
- Statut klienta (351)
- Misja firmy wyrażająca troskę o klienta (351)
- Bądź naśladowcą (352)
- Daj im to, czego chcą (352)
- Sugestie i komentarze klientów (353)
- Jak chcesz, to potrafisz (354)
- Utrzymuj klientów, budując lojalność wobec marki (355)
- Co robić ze skargami klientów (356)
- Podejmij działanie (358)
- Twoja kolej (361)
- Dostosowywanie się do specjalnych potrzeb (367)
- Komunikacja wewnątrz firmy (368)
- Porównywanie cen (380)
- Jak poinformować eksperta, czego od niego oczekujesz (381)
- Twórcze obrazy (385)
- Biblioteki obrazów (386)
- Prawa autorskie (388)
- Zdjęcia robione na własną rękę (388)
- Jak wykorzystać materiał zdjęciowy, aby osiągnąć maksymalny efekt (389)
- Filmy kręcone we własnym zakresie (392)
- Informacje o zleceniu dla ekipy filmowej (393)
- Trochę techniki (395)
- Jak wybrać wykonawcę (396)
- Trzy etapy produkcji filmu wideo (396)
- Koszty (397)
- Umowa z wykonawcą (399)
- Gwiazdy ekranu (400)
- Długość nagrania (400)
- Promocja filmu wideo (401)
- Współpraca z konsultantami (408)
- Jak znaleźć idealnego projektanta (411)
- Skrót informacji o projekcie graficznym (412)
- Czcionki (415)
- Lista sprawdzająca dobrego grafika (416)
- Jak wykryć błąd w sztuce (417)
- Ilustratorzy (418)
- Pomyślna współpraca (419)
- Sprawdzenie makiety (420)
- Zrób to sam (422)
- Prawa autorskie (422)
- Test na wykrywanie błędów w makiecie - odpowiedzi (423)
- Wskazówki dla niedoświadczonych klientów drukarni (426)
- Jak wybrać drukarnię (427)
- Jak wynegocjować korzystną cenę (428)
- Od czego zależy koszt (430)
- Papier (430)
- Skrót informacji o zleceniu do drukarni (431)
- Jak prowadzić wstępne rozmowy z kandydatami (435)
- Zrób użytek z wniosków badania! (437)
- Agencje kreatywne (440)
- Domy mediowe (440)
- Agencje usług kompleksowych (440)
- Którą agencję wybrać? (441)
- Ogólny żargon marketingowy (449)
- Żargon projektantów i drukarzy (454)
- Żargon w badaniach marketingowych (457)
- Żargon w kontaktach z mediami (458)
- Żargon w mailingu (461)
- Żargon w reklamie (464)
O autorce (13)
Wprowadzenie (15)
Część I: Zasady (17)
1. Od podstaw: definicje (19)
2. Wyjdź im naprzeciw: dobrze poznaj swoich klientów (23)
3. Produkty: trzeźwe spojrzenie (33)
4. Jak walczyć z konkurencją - i wygrać! (39)
5. Kreowanie wizerunku (51)
6. Dobra cena: w poszukiwaniu zysku (71)
7. Jak tworzyć PR i strategię marketingową (81)
Część II: Praktyka (87)
8. Jak korzystać z mediów (89)
9. Pamiętny dzień: jak zorganizować uroczystość (135)
10. Pieniądze: sukces sprzedaży (149)
11. Jak pisać: planowanie i opracowywanie przekonujących publikacji (165)
12. Zrób to sam: jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami (187)
13. Wznieś transparent: planowanie kampanii (195)
14. Zorganizuj stoisko: podbijaj targi i wystawy (213)
15. Reklama i sponsoring (227)
16. Skrzynka pocztowa: usuwanie śmieci z poczty (265)
17. Promocja firmy: jak wybrać najlepsze narzędzia (293)
18. Zbieranie informacji: badanie marketingowe (307)
19. Klient nasz pan: jak troszczyć się o klienta (341)
20. Komunikacja w firmie: jak ją usprawnić (365)
Część III: Profesjonaliści (377)
21. Jak rozmawiać z fotografem (379)
22. Jak przygotować promocyjny film wideo (391)
23. Absolutnie przebojowy: jak wybrać konsultanta PR (403)
24. Dobry projektant, najlepszy projekt (411)
25. Jak zawrzeć z drukarnią korzystną umowę (425)
26. Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku (433)
27. Jak korzystać z usług agencji reklamowej (439)
Dodatki (447)
A: Przewodnik językowy po PR i marketingu (449)
Skorowidz (467)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Moi Ali (8)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(5)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii