Hipnotyczny marketing (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Autor:
- Joe Vitale
Opis książki
Czytaj fragment
Wsad kolorowy do Twojej głowy
- Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
- Zdobywaj rozgłos za darmo
- Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami
Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!
Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
- gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
- formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
- przechodzić od rozmyślania do działania,
- skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
- podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.
Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!
O autorze
Joe Vitale Dr Joe Vitale zwany Mr.Fire, jest prezesem amerykańskiej firmy Hypnotic Marketing, Inc. specjalizującej sie w marketingu internetowym ale na całym świecie znany jest przede wszystkim jako prekursor „marketingu hipnotycznego”, którego sekrety wyjawia w swoich książkach bijących na świecie rekordy popularności, wygrywając na listach bestsellerów Amazon.com nawet z „Harry Poterem”! Jest autorytetem w dziedzinie copywritingu, dzięki opracowanej przez siebie strategii pisania tekstów reklamowych „Hipnotic Writing”. Metoda ta pozwala osiągać zaskakujące wyniki sprzedaży przy pomocy odpowiednio skonstruowanej treści. Stworzył także oprogramowanie, "HypnoticWriting Wizard i Intention Kreator" oraz opracował kurs do samodzielnej nauki zatytułowany "Spiritual Marketing: How to Earn $1,000,000 or More This Year Alone". Posiada dwa doktoraty: z marketingu i metafizyki, a w swoich książkach doskonale łączy obie dziedziny i swoje doświadczenie prezentując nam gotowe i sprawdzone receptury na sukces. Jest obecnie wymieniany w piątce najlepszych marketerów na świecie!
Joe jest jednym z bohaterów megahitu „Sekret” i autorem książki „Klucz do sekretu” (Onepress, 2008). Jeśli chcesz uczyć się osobiście od niego, koniecznie odwiedź stronę www.vitale.pl.
Recenzje (9)
-
Marketing And More KR, 02/2009
GENIALNY MARKETING INTERAKTYWNY
Joe Vitale uchodzi za jedną z najważniejszych postaci w świecie marketingu internetowego. Jest szefem teksańskiej agencji Hypnotic Marketing. Hipnotyczny marketing" to kolejna jego książka przełożona na język polski i wydana przez OnePress. Istotą pomysłów, które proponuje tu autor, jest szok i nietuzinkowa fantazja. O skutecznej sprzedaży w świecie marketingu interaktywnego Vitale wie wszystko z własnego doświadczenia, a marketerzy w USA prześcigają się w próbach pozyskania go do współpracy. Specyfiką strategii i kreacji budowanych przez Joe Vitale jest osobisty przekaz reklamy, a standardowe usługi czy produkty - przekuwanie na coś zupełnie wyjątkowego i niezwykłego na rynku. Jeśli ktoś spodziewa się po tej książce nudnego podręcznika do marketingu, będzie zaskoczony. Jest to bowiem zbiór praktycznych wskazówek, swego rodzaju antologia kazusów, wskazujących, jak działać na rynku w konkretnych sytuacjach. Działać skutecznie, dodajmy. -
Brief Jacek Kotarbiński
Dzięki internetowi klienci mają coraz większy wybór produktów, natomiast firmy stają przed problemem, w jaki sposób w wirtualnym świecie je reklamować, szukać klientów i sprawiać, aby skorzystali właśnie z ich oferty Jedną ze strategii marketingowych jest... hipnotyczny marketing. Przedsiębiorstwo, które prowadzi kampanię marketingową zgodnie ze strategią hipnotycznego marketingu, zaczyna od organizacji skandalicznego wydarzenia. Może to być protest, dziwny konkurs lub nietypowe zachowanie właściciela w miejscu publicznym. Opinia naszego eksperta: John Vitale, ze specyficzną teksańską pewnością siebie, wprowadza czytelnika w świat magii słów i języka przydatnego w świecie współczesnej reklamy. O ile jego język jest błyskotliwy, frapujący, nafaszerowany przykładami i propozycjami rozwiązań, o tyle trudno pozbyć się wrażenia, że jest to język przysłowiowego sprzedawcy sznurówek". Pewnego siebie, idącego nieustannie do przodu. Język koncentrujący się wyłącznie na prostych metodach osiągania celu i nie zajmujący się głębiej analizą procesów sprzedaży. Silną stroną książki jest jej pragmatyzm - i przede wszystkim dlatego warta jest polecenia.
-
Rzeczpospolita 06/2008
To książka o ogromnym potencjale tkwiącym w marketingu internetowym - o pisaniu e-maili, które każdy będzie chciał czytać, o tworzeniu stron internetowych, o wywoływaniu zainteresowania prasy i podobnych działaniach, których celem jest zwiększenie sprzedaży.
-
Przegląd 06/2008
Życie Joego Vitale′a przypomina bajkę o Kopciuszku lub, jak kto woli, karierę od pucybuta do milionera. Autor bestsellerów i gwiazdor branży reklamowej był kiedyś bezdomny, dziś jest prezesem teksańskiej firmy specjalizującej się w marketingu reklamowym. "Pracuj wyobraźnią, a klienci będą cię nosić na rękach", zachęca entuzjastycznie Vitale i podpowiada, jak gimnastykować umysł, formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe, przechodzić od rozmyślania do działania, skłaniać ludzi do otwierania mejli reklamowych czy zmienić zwykłą informację prasową w potężne narzędzie sprzedaży. Rady Joego są wręcz zaskakująco proste, a biorą się przede wszystkim z wnikliwej obserwacji rzeczywistości i umiejętności kojarzenia faktów. To podręcznik pisany przez praktyka, podparty prawdziwymi historiami i przykładami. Vitale oczywiście nie uniknął w swoim życiu porażek, potrafił jednak wyciągnąć z nich lekcje na przyszłość i również dlatego jego porady dotyczące czerpania korzyści z internetu są bezcenne dla wielu początkujących w dziedzinie marketingu i reklamy.
-
Gazeta MSP 04/2008
Czy jesteś gotów poznać najpotężniejszą strategię marketingową... i zostać milionerem Brzmi zachęcająco, prawda! Faktem jest, że każdy może osiągnąć sukces biznesowy na taką skalę. Autor publikacji podpowiada i radzi, jak do tego dojść. Sugeruje, aby każdy czytelnik używał sekretów z tej książki, aby pomagać ludziom, a nie ich ranić czy nimi manipulować. To bowiem jest klucz do sukcesu - mieć coś, czego ludzie naprawdę potrzebują, coś co uprości ich życie i da im radość. Dlatego też, jeśli jesteś gotowy na stawę i bogactwo - przeczytaj książkę Joe Vitale.
-
Magazyn Internet KK, 04/2008
Joe Vitale to jeden z popularnych współtwórców współczesnego marketingu. Znany na catym świecie jako Mr. Fire jest cenionym specjalistą w zakresie odkrywania nowych możliwości marketingowych i stosowania marketingu bezpośredniego bez dużych nakładów finansowych. W prezentowanej publikacji koncentruje swą uwagę na olbrzymim potencjale tkwiącym w marketingu internetowym. Autor stara się zarazić czytelników optymizmem i entuzjastycznym podejściem do podejmowanych działań. Każda wskazówka jest ilustrowana przykładem z jego życia lub opowieścią znajomych. Duży nacisk kładzie na praktyczną weryfikację głoszonych haseł. Zwraca też uwagę na drogę, jaką przeszedł od bezdomnego snującego się po ulicach Dallas do dobrze usytuowanego specjalisty i prezesa firmy marketingowej. Jednym z kluczy do odniesienia sukcesu jest zdaniem autora umiejętność wyróżnienia się z tłumu konkurencji. Sugeruje, że efekt ten można osiągnąć m.in. za pomocą metod graniczących ze skandalem lub dziwactwem. Cenna jest też zdolność nietuzinkowego nawiązywania do aktualnych wydarzeń i trendów. Podkreśla również konieczność zrozumienia sposobu funkcjonowania mediów w celu zwiększenia skuteczności w zakresie docierania do nich z własnymi informacjami. W krótkich i przystępnych w odbiorze rozdziałach wyjaśnia ponadto jakie działania pozwalają zwiększyć liczbę osób odwiedzających serwisy internetowe. Sporo uwagi poświęca też korzystnym efektom, jakie można uzyskać rozsyłając odpowiednio przygotowane e-maile. "Hipnotyczny marketing" to pozycja, która stanowi inspirację do bardziej efektywnego, a zarazem i efektownego wykorzystywania możliwości w zakresie marketingu internetowego. Znajdziemy w niej liczne wskazówki pomocne w procesie tworzenia budzących zainteresowanie serwisów internetowych, a także przyciągania do nich uwagi mediów. Dowiemy się, jak skłaniać odbiorców do zapoznawania się z e-mailami reklamowymi i w jaki sposób operować słowem, aby nawet z pozoru nudne informacje przekształcać w interesujące materiały. Nawet jeśli zgromadzone w książce wskazówki wydadzą się zbyt kontrowersyjne lub nadmiernie podszyte socjotechniką, to i tak warto się z nimi zapoznać. Choćby po to, aby przekonać się, jak internetowy marketing jest postrzegany przez twórcę bestsellerów docierających na szczyt notowań Amazon.com. (KK)
-
e-biznes.pl Mariusz, 2008
Ta książka została już zrecenzowana na potrzeby e-biznes.pl. Link: http://www.e-biznes.pl/inf/2006/18697.php. Wtedy była dostępna jako ebook i druk na żądanie, teraz jest w swojej normalnej, papierowo-książkowej postaci. I bardzo dobrze. Przeznaczeniem książki jest zostać wydrukowaną. Żadne pdfy ani elektroniczne czytniki nie zastąpią tej najbardziej przyjaznej dla czytelnika formy czytania. Spróbuj tylko przekartkować jakąś książkę na ekranie monitora. Spróbuj czytać jakąś książkę w autobusie. Spróbuj skakać między trzema fragmentami jakiejś książki i porównywać je bez użycia dwóch monitorów. "Hipnotyczny marketing" w formie drukowanej to wciąż wspaniała książka, która inspiruje do przygotowywania ofert sprzedażowych (sales letterów) i podejmowania niecodziennych działań promocyjnych. Joe stawia w niej na rozgłos, sprzedaż i budowanie sieci znajomych klientów. Połączenie tych trzech elementów jest gotową receptą na sukces w biznesie. Jeśli ta książka jeszcze nie trafiła ci w ręce, to najwyższa pora. e-biznes.pl, 2008
-
Manager Magazin 03/2008
Wiedziałem, że Joe Vitale to geniusz reklamy. Ale w życiu nie przyszło mi do głowy, że ujawni on w tej książce zaawansowane, sekretne sposoby, które pozwalają totalnie zawładnąć uwagą mediów. I że - na dodatek - z sekretów tych jeden z naszych posłów korzysta przy każdej nadarzającej się okazji.
-
Dziennik Łódzki N, 25/02/2008
Oszczędź 25 tysięcy dolarów! Kupując książkę Joe Vitalego Hipnotyczny marketing", już zaoszczędziliśmy... 25 tys. amerykańskich dolarów (minus 44 zł cena wydawnictwa). Tyle bowiem - czego nie ukrywa - autor otrzymuje za wykład, w czasie którego zdradza zawarte w poradniku sekrety. Nie pozostaje więc nic innego, jak sensownie zainwestować tę sumę w biznes i - korzystając ze wskazówek autora książki - rozmnożyć wyjściową kwotę. Hipnotyczny marketing" to wachlarz praktycznych porad na temat sprzedaży, marketingu i Internetu - trzech pojęć współgrających we współczesnym biznesie. Autor pokazuje, jak wykorzystywać media w prowadzeniu interesów - począwszy od pisania magnetyzujących e-maili, przez tworzenie fascynujących stron w internetowych, wywoływanie reakcji prasy, po wymyślanie sloganów i inspirowanie wydarzeń, zwiększających zaciekawienie produktem. Ma to służyć wyróżnieniu się z tłumu i wywołaniu szumu wokół siebie (najlepiej w niedzielę, kiedy rzadko coś się dzieje). Zainteresowanie można wzbudzić oryginalnym pomysłem, niezwykłym wydarzeniem, żartem czy organizując akcję protestacyjną przeciwko... własnej inicjatywie lub prowokując odrzucenie przez media reklamy. Jeden z najbogatszych Amerykanów XIX wieku, już na łożu śmierci, w 1891 r. napisał: Prasie Stanów Zjednoczonych zawdzięczam prawie każdego dolara, jakiego posiadam...". A przecież był to dopiero początek współpracy" biznesu z mediami...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hypnotic Marketing
- Tłumaczenie:
- Sebastian Schabowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1193-2, 8324611932
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-01-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3934
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści
O autorze (7)
Nota od wydawcy (9)
Przedmowa (11)
Wstęp (13)
1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych (17)
2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO (21)
3. Latające karły i bohater ludowego PR-u (23)
4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu (25)
5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę (29)
6. Pokaż swój stanik! (31)
7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie (33)
8. Woda... na młyn (41)
9. Sprzedając krwawe gry komputerowe (43)
10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu (45)
11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle (49)
12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media (53)
13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy (55)
14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu (59)
15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu (63)
16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby,
aby totalnie zawładnąć uwagą mediów (67)
17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma (71)
18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity" (85)
19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów (89)
20. Cztery natychmiastowe sposoby
na wysłanie Twojej informacji prasowej (95)
21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym (97)
22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych (101)
23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety (105)
24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety (109)
25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony (113)
26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony (117)
27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej
w internecie? (121)
28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata (125)
29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną (127)
30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy? (135)
31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu (137)
32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać (141)
33. Znany magik uliczny może pomóc Ci
stworzyć hipnotycznego e-maila (143)
34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających (147)
35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili (153)
36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (157)
37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym (159)
38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji
na Twoje e-oferty (165)
39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego
sekretu e-mailowego (171)
40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć,
by ludzie otworzyli Twojego e-maila? (181)
41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter,
użyty w sieci i poza nią (185)
42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów (197)
Dodatki
A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? (205)
B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów (211)
C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki (215)
D Niebezpieczne sprzedawanie
- nowy sposób zwiększenia zysków (221)
E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy (225)
F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami (229)
G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu (235)
Epilog (241)
Oceny i opinie klientów (4)
(2)
(0)
(1)
(0)
(0)
(1)
6 oceniona przez:
2012-08-22
6 oceniona przez:
2009-05-25
4 oceniona przez:
Andrzej Budzyk, Personel i Zarządzanie , 2008-11-15
1 oceniona przez:
Krzysztof, 2010-06-28
więcej opinii