- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 248
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Hipnotyczny marketing
Wsad kolorowy do Twojej głowy
- Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
- Zdobywaj rozgłos za darmo
- Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami
Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!
Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
- gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
- formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
- przechodzić od rozmyślania do działania,
- skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
- podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.
Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytrwałością i zaangażowaniem pozwolą Ci osiągnąć sukces.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
O autorze książki
Dr Joe Vitale jest coachem, mentorem i prezesem firmy doradczej Hypnotic Marketing. Nazywany „Buddą internetu”, jest uznanym ekspertem w dziedzinie marketingu. Autor licznych bestsellerów, wystąpił też w wielu inspirujących produkcjach filmowych.
Joe Vitale - pozostałe książki
-
Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni chwytami marketingowymi ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu autorstwa Joe Vitale zrobić fortunę online?- Druk pkt
(41,17 zł najniższa cena z 30 dni)
41.17 zł
54.90 zł (-25%) -
Promocja
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Poprzednia książka Joego Vitale — Zero ograniczeń — odkryła przed Tobą mistyczną hawajską technikę o nazwie Ho’oponopono, kiedyś dostępną tylko dla wybranych. Dzięki Joemu technika ta stała się jasna dla każdego — dziś ludzie mogą cieszyć się zdrowiem, bogactwem i szczęściem bez ograniczeń. Książka, którą trzymasz w ręku, zaczyna się w miejscu, w którym skończyła się poprzednia. Zawiera nowe historie, objaśnia kolejne procesy, przybliża sylwetki nowych uzdrowicieli i przeprowadza przez czwarty etap przebudzenia: oświecenie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Myślisz, że jesteś wolnym człowiekiem? Przypomnij sobie rzeczy, które mogłeś i powinieneś był zrobić, ale kiedy przyszło co do czego, zawahałeś się. Ambitne plany spełzły na niczym... i wszystko zostało po staremu. W Twoje żyły wsączyła się trucizna stagnacji i zobojętnienia. Uśpiła Cię tak sprytnie, że nawet nie zauważyłeś, kiedy opadły Ci powieki. Czas najwyższy ukłuć się w palec, wstać i nadrobić zaległości - a więc wykorzystać okazje, które przepuściłeś, pójść do ludzi, do których nie poszedłeś, i zrobić wreszcie to, po co przybyłeś na tę planetę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Trzymasz w ręku niezwykle inspirującą książkę, która pomoże Ci w przebudzeniu Twojej pasji, mocy i duchowości. Stawką jest nie tylko Twoja przyszłość, ale także to, co możesz dać światu, to, kim możesz się stać i jakich zmian dokonać. To wszystko nierozerwalnie wiąże się również z sukcesem osobistym i finansowym. Dowiedz się, jak odnaleźć drogę do własnej pasji i rozpocząć swą misję. Zobacz, jak rozwijać duchowe podejście do bogactwa, nauczyć się wyważonego, zdrowego podejścia do sukcesu, prowadzić negocjacje, w których każdy wygrywa i prowadzić biznes z głębi serca. Ta książka to manifest przyciągania bogactwa do siebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli trzymasz w ręku tę książkę, to prawdopodobnie masz jakieś marzenie albo ambitny cel. A może po prostu chcesz przekraczać granice własnej kreatywności, rozwijać talent i odnieść sukces? Możesz intuicyjnie wyczuwać, że klucz do takiej realizacji własnego ja leży tuż obok Ciebie. Musisz tylko przypomnieć sobie, jak go użyć. W rzeczywistości jest to banalnie proste: wyobraź sobie, że już jakiś czas temu osiągnąłeś swój cel. Teraz musisz jedynie przywołać emocje, które temu towarzyszyły, a następnie cały proces dochodzenia do sukcesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Ebooka "Hipnotyczny marketing" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Hipnotyczny marketing" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Hipnotyczny marketing" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Hipnotyczny marketing (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Marketing And More KR, 02/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
GENIALNY MARKETING INTERAKTYWNY
Joe Vitale uchodzi za jedną z najważniejszych postaci w świecie marketingu internetowego. Jest szefem teksańskiej agencji Hypnotic Marketing. Hipnotyczny marketing" to kolejna jego książka przełożona na język polski i wydana przez OnePress. Istotą pomysłów, które proponuje tu autor, jest szok i nietuzinkowa fantazja. O skutecznej sprzedaży w świecie marketingu interaktywnego Vitale wie wszystko z własnego doświadczenia, a marketerzy w USA prześcigają się w próbach pozyskania go do współpracy. Specyfiką strategii i kreacji budowanych przez Joe Vitale jest osobisty przekaz reklamy, a standardowe usługi czy produkty - przekuwanie na coś zupełnie wyjątkowego i niezwykłego na rynku. Jeśli ktoś spodziewa się po tej książce nudnego podręcznika do marketingu, będzie zaskoczony. Jest to bowiem zbiór praktycznych wskazówek, swego rodzaju antologia kazusów, wskazujących, jak działać na rynku w konkretnych sytuacjach. Działać skutecznie, dodajmy. -
Recenzja: Brief Jacek KotarbińskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzięki internetowi klienci mają coraz większy wybór produktów, natomiast firmy stają przed problemem, w jaki sposób w wirtualnym świecie je reklamować, szukać klientów i sprawiać, aby skorzystali właśnie z ich oferty Jedną ze strategii marketingowych jest... hipnotyczny marketing. Przedsiębiorstwo, które prowadzi kampanię marketingową zgodnie ze strategią hipnotycznego marketingu, zaczyna od organizacji skandalicznego wydarzenia. Może to być protest, dziwny konkurs lub nietypowe zachowanie właściciela w miejscu publicznym. Opinia naszego eksperta: John Vitale, ze specyficzną teksańską pewnością siebie, wprowadza czytelnika w świat magii słów i języka przydatnego w świecie współczesnej reklamy. O ile jego język jest błyskotliwy, frapujący, nafaszerowany przykładami i propozycjami rozwiązań, o tyle trudno pozbyć się wrażenia, że jest to język przysłowiowego sprzedawcy sznurówek". Pewnego siebie, idącego nieustannie do przodu. Język koncentrujący się wyłącznie na prostych metodach osiągania celu i nie zajmujący się głębiej analizą procesów sprzedaży. Silną stroną książki jest jej pragmatyzm - i przede wszystkim dlatego warta jest polecenia.
-
Recenzja: Rzeczpospolita 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To książka o ogromnym potencjale tkwiącym w marketingu internetowym - o pisaniu e-maili, które każdy będzie chciał czytać, o tworzeniu stron internetowych, o wywoływaniu zainteresowania prasy i podobnych działaniach, których celem jest zwiększenie sprzedaży.
-
Recenzja: Tygodnik Przegląd 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Życie Joego Vitale′a przypomina bajkę o Kopciuszku lub, jak kto woli, karierę od pucybuta do milionera. Autor bestsellerów i gwiazdor branży reklamowej był kiedyś bezdomny, dziś jest prezesem teksańskiej firmy specjalizującej się w marketingu reklamowym. "Pracuj wyobraźnią, a klienci będą cię nosić na rękach", zachęca entuzjastycznie Vitale i podpowiada, jak gimnastykować umysł, formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe, przechodzić od rozmyślania do działania, skłaniać ludzi do otwierania mejli reklamowych czy zmienić zwykłą informację prasową w potężne narzędzie sprzedaży. Rady Joego są wręcz zaskakująco proste, a biorą się przede wszystkim z wnikliwej obserwacji rzeczywistości i umiejętności kojarzenia faktów. To podręcznik pisany przez praktyka, podparty prawdziwymi historiami i przykładami. Vitale oczywiście nie uniknął w swoim życiu porażek, potrafił jednak wyciągnąć z nich lekcje na przyszłość i również dlatego jego porady dotyczące czerpania korzyści z internetu są bezcenne dla wielu początkujących w dziedzinie marketingu i reklamy.
-
Recenzja: Gazeta MSP 04/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy jesteś gotów poznać najpotężniejszą strategię marketingową... i zostać milionerem Brzmi zachęcająco, prawda! Faktem jest, że każdy może osiągnąć sukces biznesowy na taką skalę. Autor publikacji podpowiada i radzi, jak do tego dojść. Sugeruje, aby każdy czytelnik używał sekretów z tej książki, aby pomagać ludziom, a nie ich ranić czy nimi manipulować. To bowiem jest klucz do sukcesu - mieć coś, czego ludzie naprawdę potrzebują, coś co uprości ich życie i da im radość. Dlatego też, jeśli jesteś gotowy na stawę i bogactwo - przeczytaj książkę Joe Vitale.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK, 04/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Joe Vitale to jeden z popularnych współtwórców współczesnego marketingu. Znany na catym świecie jako Mr. Fire jest cenionym specjalistą w zakresie odkrywania nowych możliwości marketingowych i stosowania marketingu bezpośredniego bez dużych nakładów finansowych. W prezentowanej publikacji koncentruje swą uwagę na olbrzymim potencjale tkwiącym w marketingu internetowym. Autor stara się zarazić czytelników optymizmem i entuzjastycznym podejściem do podejmowanych działań. Każda wskazówka jest ilustrowana przykładem z jego życia lub opowieścią znajomych. Duży nacisk kładzie na praktyczną weryfikację głoszonych haseł. Zwraca też uwagę na drogę, jaką przeszedł od bezdomnego snującego się po ulicach Dallas do dobrze usytuowanego specjalisty i prezesa firmy marketingowej. Jednym z kluczy do odniesienia sukcesu jest zdaniem autora umiejętność wyróżnienia się z tłumu konkurencji. Sugeruje, że efekt ten można osiągnąć m.in. za pomocą metod graniczących ze skandalem lub dziwactwem. Cenna jest też zdolność nietuzinkowego nawiązywania do aktualnych wydarzeń i trendów. Podkreśla również konieczność zrozumienia sposobu funkcjonowania mediów w celu zwiększenia skuteczności w zakresie docierania do nich z własnymi informacjami. W krótkich i przystępnych w odbiorze rozdziałach wyjaśnia ponadto jakie działania pozwalają zwiększyć liczbę osób odwiedzających serwisy internetowe. Sporo uwagi poświęca też korzystnym efektom, jakie można uzyskać rozsyłając odpowiednio przygotowane e-maile. "Hipnotyczny marketing" to pozycja, która stanowi inspirację do bardziej efektywnego, a zarazem i efektownego wykorzystywania możliwości w zakresie marketingu internetowego. Znajdziemy w niej liczne wskazówki pomocne w procesie tworzenia budzących zainteresowanie serwisów internetowych, a także przyciągania do nich uwagi mediów. Dowiemy się, jak skłaniać odbiorców do zapoznawania się z e-mailami reklamowymi i w jaki sposób operować słowem, aby nawet z pozoru nudne informacje przekształcać w interesujące materiały. Nawet jeśli zgromadzone w książce wskazówki wydadzą się zbyt kontrowersyjne lub nadmiernie podszyte socjotechniką, to i tak warto się z nimi zapoznać. Choćby po to, aby przekonać się, jak internetowy marketing jest postrzegany przez twórcę bestsellerów docierających na szczyt notowań Amazon.com. (KK)
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz, 2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka została już zrecenzowana na potrzeby e-biznes.pl. Link: http://www.e-biznes.pl/inf/2006/18697.php. Wtedy była dostępna jako ebook i druk na żądanie, teraz jest w swojej normalnej, papierowo-książkowej postaci. I bardzo dobrze. Przeznaczeniem książki jest zostać wydrukowaną. Żadne pdfy ani elektroniczne czytniki nie zastąpią tej najbardziej przyjaznej dla czytelnika formy czytania. Spróbuj tylko przekartkować jakąś książkę na ekranie monitora. Spróbuj czytać jakąś książkę w autobusie. Spróbuj skakać między trzema fragmentami jakiejś książki i porównywać je bez użycia dwóch monitorów. "Hipnotyczny marketing" w formie drukowanej to wciąż wspaniała książka, która inspiruje do przygotowywania ofert sprzedażowych (sales letterów) i podejmowania niecodziennych działań promocyjnych. Joe stawia w niej na rozgłos, sprzedaż i budowanie sieci znajomych klientów. Połączenie tych trzech elementów jest gotową receptą na sukces w biznesie. Jeśli ta książka jeszcze nie trafiła ci w ręce, to najwyższa pora. e-biznes.pl, 2008
-
Recenzja: Dziennik Łódzki N, 25/02/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Oszczędź 25 tysięcy dolarów! Kupując książkę Joe Vitalego Hipnotyczny marketing", już zaoszczędziliśmy... 25 tys. amerykańskich dolarów (minus 44 zł cena wydawnictwa). Tyle bowiem - czego nie ukrywa - autor otrzymuje za wykład, w czasie którego zdradza zawarte w poradniku sekrety. Nie pozostaje więc nic innego, jak sensownie zainwestować tę sumę w biznes i - korzystając ze wskazówek autora książki - rozmnożyć wyjściową kwotę. Hipnotyczny marketing" to wachlarz praktycznych porad na temat sprzedaży, marketingu i Internetu - trzech pojęć współgrających we współczesnym biznesie. Autor pokazuje, jak wykorzystywać media w prowadzeniu interesów - począwszy od pisania magnetyzujących e-maili, przez tworzenie fascynujących stron w internetowych, wywoływanie reakcji prasy, po wymyślanie sloganów i inspirowanie wydarzeń, zwiększających zaciekawienie produktem. Ma to służyć wyróżnieniu się z tłumu i wywołaniu szumu wokół siebie (najlepiej w niedzielę, kiedy rzadko coś się dzieje). Zainteresowanie można wzbudzić oryginalnym pomysłem, niezwykłym wydarzeniem, żartem czy organizując akcję protestacyjną przeciwko... własnej inicjatywie lub prowokując odrzucenie przez media reklamy. Jeden z najbogatszych Amerykanów XIX wieku, już na łożu śmierci, w 1891 r. napisał: Prasie Stanów Zjednoczonych zawdzięczam prawie każdego dolara, jakiego posiadam...". A przecież był to dopiero początek współpracy" biznesu z mediami...
-
Recenzja: Manager Magazin 03/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wiedziałem, że Joe Vitale to geniusz reklamy. Ale w życiu nie przyszło mi do głowy, że ujawni on w tej książce zaawansowane, sekretne sposoby, które pozwalają totalnie zawładnąć uwagą mediów. I że - na dodatek - z sekretów tych jeden z naszych posłów korzysta przy każdej nadarzającej się okazji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hypnotic Marketing
- Tłumaczenie:
- Sebastian Schabowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1193-2, 8324611932
- Data wydania książki drukowanej :
- 2008-01-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3934
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
O autorze (7)
Nota od wydawcy (9)
Przedmowa (11)
Wstęp (13)
1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych (17)
2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO (21)
3. Latające karły i bohater ludowego PR-u (23)
4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu (25)
5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę (29)
6. Pokaż swój stanik! (31)
7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie (33)
8. Woda... na młyn (41)
9. Sprzedając krwawe gry komputerowe (43)
10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu (45)
11. Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle (49)
12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media (53)
13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy (55)
14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu (59)
15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu (63)
16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby,
aby totalnie zawładnąć uwagą mediów (67)
17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma (71)
18. Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity" (85)
19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów (89)
20. Cztery natychmiastowe sposoby
na wysłanie Twojej informacji prasowej (95)
21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym (97)
22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych (101)
23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety (105)
24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety (109)
25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony (113)
26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony (117)
27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej
w internecie? (121)
28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata (125)
29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną (127)
30. Jak "Inspirujący Muzyk Ludowy" może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy? (135)
31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu (137)
32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać (141)
33. Znany magik uliczny może pomóc Ci
stworzyć hipnotycznego e-maila (143)
34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających (147)
35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili (153)
36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (157)
37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym (159)
38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji
na Twoje e-oferty (165)
39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego
sekretu e-mailowego (171)
40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć,
by ludzie otworzyli Twojego e-maila? (181)
41. Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter,
użyty w sieci i poza nią (185)
42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów (197)
Dodatki
A Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? (205)
B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów (211)
C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki (215)
D Niebezpieczne sprzedawanie
- nowy sposób zwiększenia zysków (221)
E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy (225)
F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami (229)
G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu (235)
Epilog (241)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Hipnotyczny marketing Joe Vitale (4) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(2)
(0)
(1)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii