TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
- Autor:
- Hubert K Rampersad
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego
Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:
- silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
- znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
- przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć
TY — najlepsza marka w mieście
Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.
Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.
Stwórz markę, która pozwoli Ci:
- uwolnić Twój potencjał;
- wzbogacić relacje z innymi;
- wzmocnić poczucie własnej wartości;
- kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.
Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia — dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: sfbcc.org.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę: silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć TY — najlepsza marka w mieście Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji. Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.
-
Recenzja: nieruchomosci.pb.pl . DI, 2010-08-10Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak uwolnić swój potencjał, wzbogacić relacje z innymi i wzmocnić poczucie własnej wartości Dlaczego powinieneś kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w książce Huberta K. Rampersada "TY - marka inna niż wszystkie" (Onepress). Autor przekonuje, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna. Musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia - dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.
-
Recenzja: Marketing w Praktyce 2010-07-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Możesz być najlepszą marką w mieście. Branding osobisty pomoże ci stworzyć markę: silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą, znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą, przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć.
Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy - czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji. Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować własny wizerunek. Pozwoli ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokazuje, jak robią to profesjonaliści.
Stwórz markę, która pozwoli: uwolnić twój potencjał; wzbogacić relacje z innymi; wzmocnić poczucie własnej wartości; kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.
Pamiętaj jednak, że osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia - dzięki takiej postawie będziesz automatyczni; przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Authentic Personal Branding
- Tłumaczenie:
- Magda Witkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2513-0, 9788324625130
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-05-28
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5396
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Twoja kariera
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
O autorze (9)
Słowo wstępne (11)
Przedmowa (13)
Podziękowania (21)
1. Wprowadzenie (23)
Część I: Autentyczny branding osobisty (39)
2. Model autentycznego brandingu osobistego (41)
3. Wyznacz i sformułuj swoje osobiste ambicje (53)
4. Zdefiniuj i stwórz swoją osobistą markę (107)
5. Opracuj swoją osobistą zrównoważoną kartę wyników (133)
6. Zastosuj i rozwijaj swoje osobiste ambicje, markę osobistą
i osobistą zrównoważoną kartę wyników (165)
7. Ujednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej
z Twoimi zachowaniami i działaniami; jedność z samym sobą (187)
Część II: Autentyczny branding firmowy (199)
8. Model autentycznego brandingu firmowego (201)
9. Wyznacz i sformułuj ambicje firmy (207)
10. Zdefiniuj i stwórz markę firmową (219)
11. Opracuj firmową zrównoważoną kartę wyników (239)
12. Zastosuj i rozwijaj ambicje firmy, markę firmową
i firmową zrównoważoną kartę wyników (259)
13. Ujednolicanie osobistych ambicji i marki osobistej z ambicjami firmy
i marką firmową; jedność z Twoją marką firmową (267)
Epilog (287)
Posłowie (291)
Dodatek A: Osobiste ambicje, marka osobista i osobista zrównoważona karta wyników (299)
Dodatek B: Schemat coachingowy oraz program certyfikacji Certified Personal Brand Coach (CPBC) (303)
Dodatek C: Personal BrandSoft (325)
Dodatek D: Mój system zarządzania życiem osobistym (329)
Bibliografia (333)
Spis rysunków i tabel (337)
Oceny i opinie klientów: TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego Hubert K Rampersad (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.