Polski e-konsument - typologia, zachowania (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

34,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

34,90 zł
27,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



Partner wydania:

Selling onepress.pl