ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Polski e-konsument. Dekada zmian

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
136
Druk:
oprawa miękka

Kim dziś jest Polak kupujący w sieci?

W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku.

Z monografii Czytelnik dowie się między innymi:

  • jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego
  • jak zmienił się polski e-konsument
  • dlaczego robi zakupy w sieci
  • co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów
  • jak kupuje w sieci
Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Zamknij

Wybierz metodę płatności