Polski e-konsument. Dekada zmian
- Autorzy:
- Magdalena Jaciow, Robert Wolny
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 136
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Polski e-konsument. Dekada zmian
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci?
W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku.
Z monografii Czytelnik dowie się między innymi:
- jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego
- jak zmienił się polski e-konsument
- dlaczego robi zakupy w sieci
- co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów
- jak kupuje w sieci
Wybrane bestsellery
-
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad coachów, trenerów nurtów współczesnej psychologii, a tajemnicze mindfulness wciąż jest poza naszym ...
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Magdalena Jaciow, Robert Wolny - pozostałe książki
-
Celem podręcznika jest przedstawienie wybranych metod ilościowych mających zastosowanie w badaniach rynku. Ze względu na wielość dostępnych metod w podręczniku celowo ograniczono się tylko do tych, które zdaniem autora mają duże zastosowanie w diagnozowaniu sytuacji rynkowych i przewidywaniu rozw...(0.80 zł najniższa cena z 30 dni)
0.80 zł
1.00 zł(-20%) -
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia meto...(15.21 zł najniższa cena z 30 dni)
15.21 zł
19.01 zł(-20%) -
At present, services constitute over half of gross added value of the entire global economy. In economically well-developed countries such as France, Great Britain, Italy or Luxembourg, this share amounts to 82%-85% in each of these countries. It is similar in the USA. This share is smaller, howe...
Services in Europe diagnosis and development perspectives Services in Europe diagnosis and development perspectives
Grzegorz Maciejewski, Beata Kolny, Barbara Mikołajczyk, Magdalena Jaciow, Robert Wolny
(9.36 zł najniższa cena z 30 dni)10.16 zł
12.00 zł(-15%) -
Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które...
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)
19.20 zł
34.90 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2111-3, 9788383221113
- Data wydania ebooka:
-
2022-07-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 165x235
- Numer z katalogu:
- 181476
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.7MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- 1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia
- 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta
- 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta
- 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie
- 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta
- 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta
- 3.1. Portret polskiego e-konsumenta
- 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta
- 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci
- 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci
- 4.1. Typy polskiego e-konsumenta
- 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci
Wprowadzenie
Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne
Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne
Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze
Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne
Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Polski e-konsument. Dekada zmian Magdalena Jaciow, Robert Wolny (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.