Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku Magdalena Jaciow - okladka książki

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku Magdalena Jaciow - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
202
Dostępny format:
     PDF

Ebook 14,64 zł najniższa cena z 30 dni

19,01 zł (-23%)
14,64 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(14,64 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

Wybrane bestsellery

Magdalena Jaciow - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności