Jerzy Gołuchowski - ebooki
Tytuły autora: Jerzy Gołuchowski dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Przedmiotem pracy są podstawowe zadania procesu tworzenia aplikacji internetowych. Wypełnia ona lukę na rynku polskim w tej dziedzinie, brakuje bowiem opracowań, które prezentowałyby problematykę tworzenia aplikacji internetowych w sposób specjalistyczny i całościowy, ponieważ większość publikacji ogranicza się do zagadnień tworzenia stron internet(0,80 zł najniższa cena z 30 dni)
0.80 zł
1.00 zł (-20%) -
Promocja
Wiedza i identyfikacja procesu jej rozprzestrzeniania jest jednym z najważniejszym tematów podejmowanych w odniesieniu do zarządzania organizacjami. Zdefiniowanie wiedzy jako zasobu organizacji jest niezwykle trudne, ale większość definicji wskazuje na jej charakterystyczne cechy, którymi są między innymi ścisła przynależność do człowieka, powiązan(39,60 zł najniższa cena z 30 dni)
39.60 zł
49.50 zł (-20%) -
Promocja
Współczesne organizacje, zarówno prywatne, jak i publiczne, napotykają na trudne problemy zarządzania, wynikające z praktycznie nieograniczonych dzisiaj możliwości tworzenia i gromadzenia danych w postaci cyfrowej. Ogrom nagromadzonych danych, którymi organizacja musi racjonalnie zarządzać, jest konsekwencją malejących kosztów przechowywania danych(15,21 zł najniższa cena z 30 dni)
15.21 zł
19.01 zł (-20%) -
Promocja
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty.(80,75 zł najniższa cena z 30 dni)
80.75 zł
95.00 zł (-15%) -
Promocja
Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe.(56,10 zł najniższa cena z 30 dni)
56.10 zł
66.00 zł (-15%) -
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: he who pays the piper calls the tune. In the modern world, it is diffi cult to establish who pays and what they actually pay with. Very few
- ePub + Mobi pkt
Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice
Marek Łuczak, Bogusław Nierenberg, Aleksandra Pethe, Jerzy Gołuchowski, Dorota Marquardt, Marzena Barańska
Niedostępna