Joanna Kos-Łabędowicz - ebooki
Tytuły autora: Joanna Kos-Łabędowicz dostępne w księgarni Onepress
-
Niniejsza monografia prezentuje efekt debat uczestników XIX Konferencji Naukowej Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej, organizowanej przez Katedrę Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w 2022 roku. Uwzględniając skalę złożoności i wielowymiarowość procesów zachodzących w gospodarce światowej
Gospodarka światowa w XXI wieku niestabilność i adaptacja Gospodarka światowa w XXI wieku niestabilność i adaptacja
-
Promocja
Procesy umiędzynarodowienia, zachodzące w praktycznie wszystkich obszarach życia społeczno-gospodarczego, stały się najbardziej charakterystyczną cechą współczesnej gospodarki. Przedsiębiorstwa optymalizują działalność wykorzystując potencjał i zasoby rynków zagranicznych, państwa otwierają się na współpracę szukając korzyści w procesach integracjiOd biznesu międzynarodowego do globalnej gospodarki wyzwania i problemy w wybranych obszarach Od biznesu międzynarodowego do globalnej gospodarki wyzwania i problemy w wybranych obszarach
(8,47 zł najniższa cena z 30 dni)
8.47 zł
11.00 zł (-23%) -
Promocja
W rozdziale pierwszym zwrócono uwagę na znaczenie strategii rozwoju dla realizacji zmian jakościowych w krajach lub grupach krajów. Omówiono istotę strategii rozwoju na przykładzie Unii Europejskiej, zwracając uwagę na fiasko obowiązującej w latach 2000-2010 Strategii Lizbońskiej. W rozdziale drugim przedstawiono konsekwencje rozszerzenia UE z 2004Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych
Tadeusz Sporek, Sylwia Talar, Katarzyna Czech, Małgorzata Dziembała, Małgorzata Fronczek, Joanna Kos-Łabędowicz, Iwona Pawlas
(15,40 zł najniższa cena z 30 dni)
15.40 zł
20.00 zł (-23%) -
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu.
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Niedostępna