ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes Jay Conrad Levinson - okladka książki

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes Jay Conrad Levinson - okladka książki

Serie wydawnicze:
Small Business
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.5/6  Opinie: 2
Stron:
208
Druk:
oprawa miękka

Zastosuj taktykę partyzancką w promowaniu swojej firmy

  • Zaplanuj działania marketingowe
  • Znajdź partnerów, którzy pomogą Ci w promocji
  • Wykorzystaj potencjał Internetu
  • Zadbaj o wizerunek swojego przedsiębiorstwa

Partyzanci i marketing? Co wspólnego może mieć jedno z drugim? Wbrew pozorom wiele. Poznawaliśmy już możliwości zastosowania w marketingu nauk wybitnych strategów wojennych dowodzących ogromnymi armiami. Niestety -- wielka armia to wielki budżet -- pojęcie budzące przerażenie u właścicieli małych, domowych firm. Prowadząc taką firmę, trudno pozwolić sobie na potężną kampanię marketingową, zrealizowaną z hollywoodzkim rozmachem. Tu trzeba przyjąć inną strategię -- angażować małe siły i uderzać w wielu miejscach jednocześnie, precyzyjnie określając cele.

Książka "Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes" będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.

  • Układanie planu działania
  • Wyszukiwanie odpowiednich miejsc i mediów na promocję
  • Współpraca z partnerami
  • Promocja w Internecie
  • Budowanie sieci firm współpracujących ze sobą
  • Organizacja seminariów i warsztatów
  • Rozwijanie odpowiednich cech osobowości

Przekonaj się, że nie tylko wielkie armie stać na skuteczne ataki.

Wybrane bestsellery

Jay Conrad Levinson - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Small Business

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności