Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
- Autor:
- Linda Gorchels
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!
- Proces planowania marketingu produktu
- Zarządzanie wartością klienta
- Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna
Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty, a z drugiej zapewnienie firmie jak największych zysków ze sprzedaży produktu. Jest swoistym łącznikiem między wszystkimi osobami bezpośrednio lub pośrednio związanymi ze sprzedażą i promocją danego produktu. Do zadań menedżera produktu należy również gromadzenie informacji niezbędnych do porównywania firmy z jej konkurencją, przygotowywanie planów marketingowych, a także podejmowanie decyzji o wprowadzeniu modyfikacji produktu lub usunięciu go z rynku.
Podręcznik menedżera produktu jest cennym przewodnikiem po świecie zarządzania produktem, dostosowanym do współczesnych realiów i wzbogaconym o prognozy oparte na najnowszych trendach. Kierujemy go nie tylko do menedżerów produktu, ale również do kierowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing oraz rozwój marki. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania produktem i uwzględnia wszystkie zagadnienia związane z tym złożonym procesem. Łączy ogólną wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, dzięki czemu każdy jest w stanie odnieść zaprezentowane w niej informacje do swojej konkretnej sytuacji -- bez względu na to, w jakiej branży pracuje.
Autorka wyjaśnia między innymi kwestie dotyczące:
- wprowadzenia zarządzania produktem w firmie,
- funkcji i zadań menedżera produktu,
- analizy rynku i konkurencyjności firmy,
- oceny portfela produktów,
- rozwoju nowego produktu i wprowadzenia go na rynek.
"Lektura obowiązkowa zarówno dla przedstawicieli międzynarodowych firm wytwarzających szeroką gamę produktów, jak i przedsiębiorców rozpoczynających działalność. Cenny przewodnik, który poprowadzi ich przez meandry biznesu przyszłości."Joseph W. Castillo
Dyrektor ds. Rozwoju (Region obu Ameryk)
Motorola Information Systems Group (ISG)
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: e-biznes.pl 11/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Brand manager, menedżer produktu - to brzmi dumnie. I często wpada w oczy w ogłoszeniach o pracę. Czym naprawdę zajmuje się taki menedżer i czy możesz pracować na takim stanowisku - o tym mówi ta książka. Podejścia do menedżera produktu są dwa. Pierwsze - dotychczasowe. Menedżer produktu to takie państwo w państwie. Podejmuje niezależne decyzje odnośnie praktycznie całego produktu, począwszy od decyzji projektowych, po produkcyjne, promocyjne, dystrybucyjne. Jednak często w praktyce okazuje się, że menedżer produktu jest zależny od tempa prac działów, które w teorii miały go wspomagać. Badania utknęły gdzieś po drodze. Księgowość ma kłopoty z papierkami. Sprzedawcy przynoszą informacje z pola bitew o zmieniających się żądaniach klientów. Trzeba ułożyć plan promocji, a następnie go dopilnować. W dodatku powyższe działania realizuje kilka różnych osób, więc trzeba wszystko zgrać, trzymać na bieżąco i nieustannie pilnować, żeby nie zaczęło się rozłazić. No i trzeba uważać na ego i dumę, żeby zrobić co trzeba, a jednocześnie nikomu nie nadepnąć na odcisk. Zemsta obrażonej księgowości jest niewyobrażalna :) Można więc odnieść wrażenie, że główną czynnością menedżera produktu jest lawirowanie między sprzecznymi żądaniami, między budżetem a planem, między produkcją a marketingiem. W tym wszystkim musi jeszcze znaleźć miejsce dla klienta, który musi przecież kupić ten produkt. Drugie podejście do menedżera produktu - nowoczesne, e-biznesowe. Menedżer produktu ma władzę. Firma jest podzielona według produktów i to dyrektorzy produktów są bonzami w sadzawce. Wszystkie działy są podporządkowane funkcjonalnie i strukturalnie pod produkty. Menedżer produktu ma faktyczne możliwości wpływania na pracę działu badań, finansów i marketingu, ponieważ tak wynika z organizacji firmy. Dyrektorzy produktów podlegają najwyższemu szefowi i są odpowiedzialni za swoje poletka. Mogą się wykazać bez potrzeby podlizywania się działowi IT, żeby łaskawie powiesił nowe banery lub wykasował spam w komentarzach na forum na stronie internetowej produktu. Obojętnie od tego, które podejście do produktu panuje w twojej firmie, ta książka przyda ci się w codziennym firmowym życiu. Jeśli zaś dopiero aspirujesz do miana menedżera produktu, jest to właściwie twoja podstawowa lektura. Dzięki niej uporządkujesz sobie informacje z przeróżnych dziedzin biznesowych (finanse, marketing, produkcja, badania) w zrozumiały i przydatny w pracy system. Gdy przeczytasz tę książkę, możesz bez obaw powiększać swoją wiedzę w konkretnych obszarach. Nie do końca rozumiesz reklamę? Więc sięgasz po książki marketingowe. Masz problemy z decyzjami finansowymi? Podciągasz się w finansach. Proste. Od tej pory twoje lektury nie będą przypadkowe, na zasadzie "a może to mi się przyda". Będziesz sięgać po książki właściwe, których zakup w bezpośredni sposób będzie się przekładał na twoje obowiązki w pracy i zarobki. To bardzo duży plus, biorąc pod uwagę liczbę nowych tytułów biznesowych na półkach księgarń. Czyli - dobra książka, która prócz wartości merytorycznej ma dodatkową wartość w zakresie rozwoju zawodowego.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 11/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podejścia do menedżera produktu są dwa.
Pierwsze -- dotychczasowe.Menedżer produktu to takie państwo w państwie. Podejmuje niezależne decyzje odnośnie praktycznie całego produktu, począwszy od decyzji projektowych, po produkcyjne, promocyjne, dystrybucyjne.
Jednak często w praktyce okazuje się, że menedżer produktu jest zależny od tempa prac działów, które w teorii miały go wspomagać. Badania utknęły gdzieś po drodze. Księgowość ma kłopoty z papierkami. Sprzedawcy przynoszą informacje z pola bitew o zmieniających się żądaniach klientów. Trzeba ułożyć plan promocji, a następnie go dopilnować. W dodatku powyższe działania realizuje kilka różnych osób, więc trzeba wszystko zgrać, trzymać na bieżąco i nieustannie pilnować, żeby nie zaczęło się rozłazić. No i trzeba uważać na ego i dumę, żeby zrobić co trzeba, a jednocześnie nikomu nie nadepnąć na odcisk. Zemsta obrażonej księgowości jest niewyobrażalna :)
Można więc odnieść wrażenie, że główną czynnością menedżera produktu jest lawirowanie między sprzecznymi żądaniami, między budżetem a planem, między produkcją a marketingiem. W tym wszystkim musi jeszcze znaleźć miejsce dla klienta, który musi przecież kupić ten produkt.
Drugie podejście do menedżera produktu -- nowoczesne, e-biznesowe.
Menedżer produktu ma władzę. Firma jest podzielona według produktów i to dyrektorzy produktów są bonzami w sadzawce. Wszystkie działy są podporządkowane funkcjonalnie i strukturalnie pod produkty. Menedżer produktu ma faktyczne możliwości wpływania na pracę działu badań, finansów i marketingu, ponieważ tak wynika z organizacji firmy. Dyrektorzy produktów podlegają najwyższemu szefowi i są odpowiedzialni za swoje poletka. Mogą się wykazać bez potrzeby podlizywania się działowi IT, żeby łaskawie powiesił nowe banery lub wykasował spam w komentarzach na forum na stronie internetowej produktu.
Obojętnie od tego, które podejście do produktu panuje w twojej firmie, ta książka przyda ci się w codziennym firmowym życiu. Jeśli zaś dopiero aspirujesz do miana menedżera produktu, jest to właściwie twoja podstawowa lektura. Dzięki niej uporządkujesz sobie informacje z przeróżnych dziedzin biznesowych (finanse, marketing, produkcja, badania) w zrozumiały i przydatny w pracy system. Gdy przeczytasz tę książkę, możesz bez obaw powiększać swoją wiedzę w konkretnych obszarach.
Nie do końca rozumiesz reklamę? Więc sięgasz po książki marketingowe. Masz problemy z decyzjami finansowymi? Podciągasz się w finansach. Proste. Od tej pory twoje lektury nie będą przypadkowe, na zasadzie "a może to mi się przyda". Będziesz sięgać po książki właściwe, których zakup w bezpośredni sposób będzie się przekładał na twoje obowiązki w pracy i zarobki. To bardzo duży plus, biorąc pod uwagę liczbę nowych tytułów biznesowych na półkach księgarń.
Czyli -- dobra książka, która prócz wartości merytorycznej ma dodatkową wartość w zakresie rozwoju zawodowego.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Z.J.; 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jaka jest rola i zadania menedżera produktu? Jakie musi mieć on umiejętności, by jego działalność przynosiła firmie profity i jednocześnie satysfakcjonowała klientów? Na te i wiele innych pytań odpowiada Linda Gorchels, wykładowczyni w szkole biznesu Uniwersytetu Wisconsin. To publikacja raczej dla ekonomistów niż dla prawników. Książka zawiera informacje na temat zarządzania produktem i uwzględnia zarówno obecne realia, jak i prognozy na przyszłość. Przydać się może zarówno menedżerom produktu, jak i osobom odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing czy rozwój marki.
Książka jest przystępnie napisana. Będzie pomocna zarówno dużym firmom wytwarzającym różnorodne produkty, jak i tym, które stawiają dopiero pierwsze kroki w biznesie. Poza teorią zawiera praktyczne rozwiązania i przykłady ułatwiające zrozumienie poruszanych w niej zagadnień.
-
Recenzja: Brief Karolina Błońska; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kompleksowy przewodnik po zarządzaniu produktem, skierowany zarówno do menedżerów produktu, jak i do osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing i rozwój marki. Książka podpowiada, jak opracować roczny plan marketingowy, jak ocenić portfel produktów ze strategicznego punktu widzenia, z jakich faz składa się proces rozwoju produktu, co zrobić, aby stworzyć skuteczną strategię wprowadzania produktu na rynek.
Wszystko opatrzone przykładami, tabelami, zestawieniami i schematami. Dodatkową wartość publikacji tworzą przykłady działań menedżerów znanych produktów: zadania, które przed nimi postawiono i rozwiązania, jakie zastosowali. Autorka, Linda Gorchels, prowadzi programy szkoleniowe organizowane przez szkołę biznesu Uniwersytetu Wisconsin.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Product Managers Handbook
- Tłumaczenie:
- Marcin Kowalczyk, Bartosz Sałbut, Andrzej Ślawski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0073-6, 8324600736
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-03-22
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3462
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Podziękowania (6)
Przedmowa (7)
I Rola i zadania menedżera produktu (13)
1. Nowe zarządzanie produktem (17)
2. Wprowadzenie do zarządzania produktem
i zarządzanie menedżerami produktu (31)
3. Złożoność roli menedżera produktu (45)
4. Menedżer produktu.com (69)
II Umiejętności planistyczne menedżera produktu (85)
5. Proces planowania marketingu produktu (89)
6. Zarządzanie wartością klienta (109)
7. Roczny plan produktu (123)
III Umiejętności niezbędne do zarządzania produktem (153)
8. Ocena portfela produktów (157)
9. Planowanie strategiczne dotyczące produktu (169)
10. Nowe produkty ?koncepcje, rozwój oraz wprowadzenie na rynek (181)
11. Zarządzanie produktem aspekt finansowy (223)
IV Umiejętności funkcjonalne (233)
12. Ustalanie cen produktów i usług (237)
13. Menedżer produktu jako menedżer odpowiedzialny za marketing (255)
14. Zarządzanie produktem - forma najdoskonalsza? (275)
A Przykłady opisów stanowisk (293)
Bibliografia (309)
Słowniczek kluczowych pojęć (315)
Skorowidz (321)
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy Linda Gorchels (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)