Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
- Autor:
- John McWade
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych
Zbuduj wizerunek firmy
- Opracuj biuletyn, który każdy będzie chciał przeczytać
- Zaprojektuj elegancką wizytówkę i papier firmowy
- Przedstaw informacje o firmie w profesjonalny sposób
Przekaz wizualny jest niezwykle ważnym elementem procesu komunikacji. Eleganckie wizytówki, profesjonalnie zaprojektowane ulotki i raporty to niezbędne wyposażenie każdego menedżera przedstawiającego swoją firmę. Stare powiedzenie: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" nabiera nowego znaczenia w świecie biznesu -- nawet najciekawsza oferta może nie wzbudzić zainteresowania, jeśli nie zostanie odpowiednio opakowana. Dobrze przygotowany przekaz wizualny powinien być klarowny i jasny. Często firmy zapominają o tym, wybierając zbyt ascetyczne lub zbyt skomplikowane logo, liternictwo i kolorystykę.
Książka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" to przewodnik dla osób, które chcą przygotować wizerunek przedsiębiorstwa lub pragną nawiązać równorzędny dialog z projektantem takich materiałów. Przedstawia zasady doboru kolorów, czcionek i kształtów przy tworzeniu znaków firmowych i folderów, opisuje reguły składu tekstu, kompozycji strony oraz projektowania funkcjonalnych i eleganckich dokumentów, formularzy i raportów.
- Projektowanie biuletynów firmowych
- Dobór kroju i atrybutów czcionki
- Tworzenie znaków graficznych
- Logo literowe i graficzne
- Szablony ofert i formularzy
- Prezentowanie informacji na wykresach i diagramach
- Projektowanie kalendarzy firmowych
Stwórz spójny schemat wizualnej identyfikacji swojej firmy.
Wybrane bestsellery
-
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Before and After Graphics for Business
- Tłumaczenie:
- Arkadiusz Romanek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0146-5, 8324601465
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-05-18
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 3109
- Książka w kolorze:
- Tak
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Przedmowa (7)
- Wprowadzenie (9)
- Przyciągnąć uwagę przechodnia... (12)
- Czy Twój biuletyn trafia do szerokiego grona odbiorców? Oto sześć prostych sposobów na to, aby wzmocnić siłę jego przekazu.
- Jakie kroje pisma są najlepsze dla tekstu? (20)
- Jak wybierać, modyfikować i układać na stronie tekst, który da się czytać.
- Zaprojektuj atrakcyjny biuletyn (28)
- Ścisły układ dobrze się prezentuje i jest znakomity w przypadku wydruków biurowych.
- Szpital biuletynów (34)
- Analiza krok po kroku odsłoni użyteczne techniki.
- Łączenie krojów pisma (44)
- Które kroje pisma ze sobą współgrają? Dowiedz się, jak je mieszać i łączyć.
- Głowa i ramiona ponad wszystko (48)
- Zaproponuj biuletyn z górnej półki.
- Żywy biuletyn mówi o ludziach! (56)
- Rzucający się w oczy i poczytny - ten biuletyn składa się z ramek.
- Uaktywnij białą przestrzeń (68)
- Nie ma grafiki? Nie ma problemu! Biała przestrzeń może stać się najbliższym przyjacielem.
- Jak rozładować korek na stronie? (70)
- Opisujemy, jak obszerna biała przestrzeń i czyste wizualne kontrasty pomagają nawiązać kontakt z czytelnikiem.
- Tuziny różnych dokumentów? Spraw, by były do siebie podobne (80)
- Wygląd powinien mówić: Oto my. W tym rozdziale pokażemy, jak ujednolicić wizerunek - oraz ułatwić sobie przy tym pracę.
- Jak szybko nawiązać kontakt? (88)
- Personalizacja.
- Projektowanie papeterii (90)
- Proszę o konsekwencję!
- Zapisywanie pomysłów na papierze (96)
- Szybko - zanim zapomnisz!
- Czym charakteryzuje się dobre logo? (100)
- Najlepsze logo cechują pewne stałe, charakterystyczne wartości. Prezentujemy najważniejsze z nich.
- Zaprojektujmy logo (104)
- Pokazujemy, jak zamienić proste elementy ozdobne we wspaniałe logo i papeterię.
- Jak zaprojektować logo literowe (110)
- Stwórz stylowe i zwarte logo, łącząc obraz z inicjałem firmy.
- Jak zaprojektować znak, na który składa się wyraz (114)
- Znak wyrażeniowy to logo bez form graficznych i aż trudno uwierzyć, jak łatwo można je wykonać!
- Odkryj logo "drzemiące" w nazwie (120)
- W nazwie firmy kryje się logo - znajdziesz je, zanim policzysz do trzech!
- Zaprojektuj nazwę (124)
- Oto jak stworzyć dobry wygląd z niczego - zwykłej nazwy umieszczonej na jakimś kształcie. To jest właśnie sekret.
- Monogram mówi o charakterze (126)
- Krój czcionki, kolor, odrobina stylowej oryginalności wiele powiedzą o Twojej firmie.
- Zaprojektuj własną ligaturę (132)
- Każda firma używa w swojej nazwie liter, które "łączą kształt z rzeczywistością".
- Tango grafiki i tekstu (138)
- Kupujesz je jako osobne elementy - lecz grafika i krój czcionki stanowią dwie strony tej samej monety. Magia polega na umiejętnym zespoleniu tych elementów. W tym podrozdziale pokażemy, jak bardzo są od siebie zależne.
- Zaprojektuj radosne, wieloelementowe logo (142)
- Nie możesz wybrać idealnej grafiki? Zaskocz sam siebie - użyj wszystkich!
- Dobry układ strony - wskazówki (148)
- Proste wskazówki mogą uatrakcyjnić nawet nudne formy.
- Jak zaprojektować kupon (150)
- Robią wrażenie, a są niewielkie. Kupony mają moc całych stron, a kosztują tyle, co ich ułamek.
- Jak złożyć elegancki katalog (154)
- Kwadratowe moduły są szybkim sposobem na zaprojektowanie schludnych, dobrze zorganizowanych stron katalogu.
- Wkładka z informacją (164)
- Przepis na dyskretną metodę sprzedaży.
- Jak narysować doskonałe instrukcje obrazkowe (166)
- Musisz coś zademonstrować lub wyjaśnić? Nie opowiadaj, lecz pokaż!
- Jak zaprojektować reklamę w katalogu firm (172)
- Niech wszyscy trafią na Ciebie.
- Przybliżyć świat do naszych drzwi (182)
- Idealna mapa dojazdu doprowadzi na miejsce bez zbędnych słów.
- Pojedyncza linia miesięcy i dni (188)
- Miły dodatek na biurko, monitor lub ścianę.
- Stwórz mapę świata (192)
- Kilka słów doprowadzi klientów pod Twoje drzwi.
- Co jest sercem wykresu? (194)
- Dobry wykres od razu mówi wszystko. Pokażemy, jak go sporządzić.
- Jak zaprojektować raport (198)
- Klucze do sukcesu: organizacja i styl.
Biuletyny
Papeteria
Logo i wizerunek
Wzory dokumentów działu handlowego i formularze
Wykresy, raporty, kalendarze i mapy
Skorowidz (207)
Oceny i opinie klientów: Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych John McWade (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
Opinia: Jan Traskiewicz,
Opinia dodana: 2006-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2007-11-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2006-06-27 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii