ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher
Okładka książki/ebooka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Okładka książki Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Okładka książki Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Okładka książki Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
432
Druk:
oprawa miękka

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher

Zamknij

Wybierz metodę płatności