ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk - okladka książki

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.5/6  Opinie: 92
Stron:
160
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook CD
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 23,40 zł najniższa cena z 30 dni

39,00 zł (-35%)
25,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 19,50 zł najniższa cena z 30 dni

39,00 zł (-45%)
21,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook CD mp3

29,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Audiobook w mp3 11,96 zł najniższa cena z 30 dni

29,90 zł (-55%)
13,46 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(11,96 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ


Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

 


 

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

 

 

Patroni medialni:

 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Paweł Tkaczyk - ceniony ekspert w dziedzinie marketingu

Autor takich książek jak: Zakamarki Marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki , Narratologia, GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych oraz współautor książki "Biblia e-biznesu 3.0" Od lat wspiera organizacje w budowaniu silnych i przekonujących marek. Jego pasja do opowiadania historii, sprawia, że jest rozpoznawalnym autorem i prelegentem na konferencjach oraz szkoleniach z zakresu marketingu, komunikacji i storytellingu. 

Paweł Tkaczyk zdobył szerokie uznanie. Dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat skutecznego storytellingu w biznesie i budowaniu świadomości marki. Jego wyjątkowe podejście do narracji i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jego wystąpienia są nie tylko edukacyjne, ale również ciekawe i inspirujące.

Szkolenia prowadzone przez Pawła Tkaczyka są prawdziwym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności z zakresu marketingu, brandingu, social mediów czy budowania świadomości marki. Jego umiejętność dostosowania treści do potrzeb uczestników sprawiają, że szkolenia są niezwykle wartościowe. 

Paweł Tkaczyk - człowiek polskiego marketingu 

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki — pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, ale także z wieloma innymi dużymi markami , jak również tymi mniejszymi. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom jako mentor, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą — pisze bloga o budowaniu marki. Kocha literki niemal w każdej — poza Comic Sans — formie.

Jako autor, prelegent i konsultant, Paweł Tkaczyk kontynuuje swoją misję promowania znaczenia narracji i budowania osobowości marki. Jego pasja i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jest także cenionym i poszukiwanym autorytetem w dziedzinie marketingu. 
 

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
25,35 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
21,45 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook CD mp3
29,90 zł
Niedostępna
Audiobook w mp3
13,46 zł
Dodaj do koszyka