Jay Conrad Levinson, Seth Godin - książki
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
-
Art branding 2
-
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
SEO dla początkujących
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
-
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Content marketing. Od strategii do efektów
-
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
-
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
-
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
-
Zostań królową PR
-
Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków
-
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
-
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
-
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
-
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
-
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
-
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
(49.00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Biblia e-biznesu
-
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
-
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
(23.40 zł najniższa cena z 30 dni)25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Scientific Advertising
-
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
-
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Hipnotyczny Marketing
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
-
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
-
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
-
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
-
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
-
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
-
Narratologia
-
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
-
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
-
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
-
Video marketing nie tylko na YouTube
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
-
Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
-
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
-
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
-
Godzina dziennie z mobile marketingiem
-
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
-
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
-
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
-
Proaktywny telemarketing
-
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
-
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
-
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
-
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
-
Zen Steve'a Jobsa
-
Polski e-konsument - typologia, zachowania
-
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
-
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
-
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
-
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
-
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
-
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
-
Marketing mobilny
-
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
-
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
-
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
-
7 zaginionych tajemnic sukcesu
-
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
-
Marketing wirusowy w internecie
-
BRAND sense - marka pięciu zmysłów
-
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
-
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
-
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
-
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
-
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
-
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Marketing według Teda Levitta
-
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
-
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
-
Hipnotyczny marketing
-
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
-
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
-
Avon. Najbardziej kobieca z firm
-
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
-
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
-
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów
-
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Reklama internetowa
-
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
-
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
-
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
-
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
-
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
-
Harvard Business Review. Marketing
-
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę