Michał Rudnicki - książki
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
-
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
-
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
-
Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz
-
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
-
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
-
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
-
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
-
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
-
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
-
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim
-
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
-
Konwersja w e-commerce
-
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
-
Badanie potrzeb klienta
-
GURU KULTU..RY
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa)
-
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
-
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
-
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
-
Skuteczne techniki telemarketingu
-
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
-
Era prosumenta 2.0
-
Jak sprzedawać?
-
Sklep Online
-
Becoming a Microsoft Dynamics 365 Marketing Functional Consultant. Learn to deliver enterprise marketing solutions and insights to exponentially grow your business
-
Logistyka zaopatrzenia. Skrypt akademicki. Cz. 1. Wykład
-
Sto technik wpływu społecznego. Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne
-
Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś
-
Tajniki wywierania wpływu
-
10 ZASAD SPRZEDAŻY
-
Potęga opowieści
-
Buyer Persona
-
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
-
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
-
Oddziaływanie samorządów gminnych na kształtowanie lokalnych warunków rozwoju. Studium województwa małopolskiego
-
19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle
-
Instruktaż stanowiskowy handlowca - na jakie zagadnienia zwrócić szczególną uwagę (e-book)
-
Detonuj! Dlaczego - oraz jak - korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać
-
Naturalne sukcesy w sprzedaży
-
Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie
-
Odkryj się
-
Między zagrożeniem a nadzieją. Polityka rozwoju miast Polski w kontekście globalnych megatrendów
-
Tracing key sectors and important input-output coefficients: Methods and applications
-
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
-
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
-
Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy. Mistrzowskie domykanie transakcji w każdym miejscu i czasie
-
Narratologia
-
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
-
Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji
-
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
-
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
-
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
-
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
-
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
-
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu. Książka z autografem
-
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
-
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja
-
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
-
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
-
12 kroków uczciwej* sprzedaży
-
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
-
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
-
Mistrz perswazji. 500 zasad psychologii sprzedaży
-
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
-
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania
-
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki
-
7 kroków do udanej sprzedaży
-
Alchemia manipulacji. Wydanie II
-
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP!
-
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
-
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
-
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!
-
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
-
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
-
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
-
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej
-
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu
-
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży
-
Przedstawiciel SuperJa
-
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
-
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
-
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
-
Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III
-
Avon. Najbardziej kobieca z firm
-
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
-
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?
-
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
-
Przepis na sprzedaż
-
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe
-
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych
-
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
-
Sztuka sprzedaży
-
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI
-
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
-
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
-
Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży
-
Promocja sprzedaży
-
Podręcznik profesjonalnego handlowca
-
Tajna księga sprzedających nagłówków
-
Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukces
-
Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach