Karsten Bredemeier jest doktorem teologii oraz profesorem w Instytucie Ekonomii, Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu EuroSwiss. Pracuje jako trener i szkoleniowiec w zakresie komunikacji oraz wizerunku telewizyjnego. Wydał w sumie piętnaście książek, kaset i słuchowisk, które przetłumaczono na wiele języków.
Karsten Bredemeier - książki
Tytuły autora: Karsten Bredemeier dostępne w księgarni Onepress
-
Masz odwagę wznieść się ponad przeciętność i wprowadzić do swojego podręcznego zestawu technik nowoczesne, agresywne metody sprzedaży? Ośmielisz się stosować zaawansowane instrumenty socjopsychologiczne i metody uwodzenia rozmową? Tym, czego poszukujesz, są śmiałe wzory działań, przebojowe style wypowiedzi oraz nieszablonowe sposoby myślenia. Pozw
- Druk pkt
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
Niedostępna
-
Odrzuć myślenie stereotypowe — to prosta droga skierowania Twojego umysłu… na manowce. Doceń wartość humoru w reagowaniu na cudze wypowiedzi. Poznaj zasady tworzenia inspirujących i porywających przemówień. Odkryj tajniki nowej, skutecznej techniki zadawania pytań. Dowiedz się, na czym polegają grzechy główne fatalnych wystąpień i dlacz
- Druk pkt
Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa
Niedostępna
-
Twoje wypowiedzi będą intensywne, pełne i mięsiste treściowo. Nauczysz się wpływać na ludzi za pomocą siły argumentów. Zaprzęgniesz do współpracy najnowsze zdobycze psychologii, w tym psychologii społecznej. Odkryjesz, jak za pomocą ustnej wypowiedzi kreować rzeczywistość. Rozpracujesz hipnotyzującą moc gestów i mimiki. Dowiesz się, na czym polega
- Druk pkt
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.