Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
- Autor:
- Paweł Muzyczyszyn



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 248
- Czas nagrania:
- 6 godz. 49 min.
- Czyta:
- Maciej Motylski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
Patroni wydania:
Wybrane bestsellery
-
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
O autorze książki
Paweł MuzyczyszynPaweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
mikusiowe Bielicka Patrycja
Praktyczna książka napisana przez praktyka! Pomocna dla nowych jak i zaawansowanych handlowców. Ogromna ilość przykładów i narzędzi do zastosowania. Polecam każdemu!
-
otwarte_ksiegi Żukowska Zuzanna
,,Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty” Paweł Muzyczyszyn Prowadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż? A może pracujesz jako handlowiec i chcesz otrzymać większe premie lub awans? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak” to ,,Sprzedażowe nawyki” są idealną lekturą dla Ciebie. Poradnik podzielony jest na osiem rozdziałów. Przydatna, praktyczna wiedza skondensowana jest w spójny i logiczny sposób. Atutem książki jest fakt, iż jej autor jest praktykiem, który spędził kilka lat w sektorze sprzedaży. Wiedza zawarta w poradniku została przez niego zweryfikowana i potwierdzona. Porady są dostosowane do polskiego rynku, dzięki czemu łatwiej jest przekuć nowo zdobytą wiedzę w działanie. Autor przygotował grafiki oraz zadania, które pomogą Ci przyswoić nowe umiejętności. Najważniejsze myśli oraz zasady zostały wyraźnie podkreślone, dzięki czemu wzrokowcy będą mogli jeszcze łatwiej zapamiętać czynności pomagające w pozyskaniu klientów. Dowiesz się również o procesach psychologicznych zachodzących w umyśle osoby decyzyjnej. Dowiesz się jak reagować, by nie stracić zainteresowania klienta. Poradnik pomoże Ci w zaprezentowaniu siebie oraz firmy. Nauczysz się zawierać transakcje satysfakcjonujące zarówno ciebie, jak i klienta.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8878-9, 9788328388789
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-04-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9467-4, 9788328394674
- Data wydania ebooka:
-
2022-04-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9413-1, 9788328394131
- Data wydania audiobooka:
-
2022-04-12
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 158356
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 323.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
- NAWYK 1. Buduj sojusze
- NAWYK 2. Pielęgnuj głód uczenia się
- NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
- NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
- NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
- NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
- NAWYK 7. Zbuduj listę 100
- NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
- NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
- NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
- NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
- NAWYK 12. Ucz się codziennie, czyli o wiedzy produktowej
- NAWYK 13. Pracuj z celami
- NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
- NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz osiągnąć sukces sprzedażowy
- NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
- NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej kupują
- NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
- NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
- NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
- NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
- NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
- NAWYK 23. Runą mury, czyli pokonaj barierę asystentki
- NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
- NAWYK 25. Magia Twojego głosu, czyli mów tak, aby Cię słuchano
- NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
- NAWYK 27. Pracuj z wizytówką
- NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
- NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
- NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
- NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
- NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
- NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
- NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
- NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź zrozumiany
- NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
- NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta
- NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedają
- NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
- NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiałów marketingowych
- NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
- NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
- NAWYK 43. Pokaż się, czyli nie możesz ofertą, zrób wideo
- NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką
- NAWYK 45. Nie pozwól się bić, czyli heblowanie klienta
- NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
- NAWYK 47. Nie rób do własnego gniazda
- NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
- NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest małe
- NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
- NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klątwa pierwszego zamówienia
- NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
- NAWYK 53. Zbuduj bank przysług
- NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
- NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
- NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
- NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
- NAWYK 58. Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
- NAWYK 59. Zmieniaj się jak czasy, w których działasz, czyli historia handlowca hybrydowego
Wstęp
KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania
KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem
KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta
KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiązania
KSIĘGA V NAWYKÓW. Zmień obiekcje w korzyści
KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż
KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coś dodatkowego
KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj się klientem
Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Łukasz Lebiedziński,
Data dodania: 2023-01-15 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Joanna,
Data dodania: 2022-05-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Alicja Michalska,
Data dodania: 2022-04-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aleksandra,
Data dodania: 2022-04-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii